✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

23.05 - הסטארטאפ הישראלי Guardicore מגייס 60 מיליון דולר בהובלת Qumra Capital

IsraelClouds
|
May 23, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

חברת הסייבר הישראלית Guardicore (גרדיקור), מובילה עולמית בתחום אבטחת הענן והדאטה סנטר(Data Center) , מגייסת 60 מיליון דולר בהובלת קרן הצמיחה הישראלית Qumra Capital. לצד Qumra Capital השתתפו בסבב הגיוס הנוכחי (סבב C ( גם Deutsche Telecom Capital Partners, Partech ו-ClalTech (זרוע ההשקעות הטכנולוגיות של Access Industries בישראל).

לסבב ההשקעה הנוכחי הצטרפו גם המשקיעים הקיימים בחברה, ובניהם: Battery Ventures, 83North ו- TPG. בכך מגיע סכום ההשקעה ב- Guardicore  ל-110 מ' דולר. הסכום שגויס כעת ישמש את החברה להאצה במכירות ושיווק, הרחבת הפעילות בקרב חברות גדולות המעוניינות לאבטח את הנכסים הקריטיים שלהם ולגיוס עובדים. עוד הודיעה החברה כי רם מצר, יזם סדרתי והמנכ"ל לשעבר של Guardium (אשר נרכשה על ידי חברת IBM), הצטרף לדירקטוריון של Guardicore.

תגייס עשרות עובדים למטה בתל אביב

Guardicore הוקמה בשנת 2013 על ידי היזמים פבל גורביץ (המשמש כמנכ"ל), אריאל צייטליין (מנהל הטכנולוגיה) ודרור סלעי (מנהל הפיתוח העסקי). החברה חלוצה בתחום אבטחת מרכזי מידע דינאמיים ותשתית ענן והיא פועלת מתל אביב, בוסטון וסן פרנסיסקו, ומעסיקה כיום כ-150 עובדים, מרביתם בסניף המקומי. בימים אלה, וכחלק מאסטרטגיית ההתרחבות הבינלאומית, צפויה Guardicore לגייס עשרות עובדים למטה החברה בתל אביב.

"מאז סבב הגיוס האחרון שלנו, הצלחנו להוכיח את החזון הטכנולוגי שלנו ואת העובדה שהשוק בשל לשינוי מהותי בתחום האבטחה של המערכות הפנימיות והתשתית", אמר פבל גורביץ, מנכ"ל ומייסד Guardicore. "החברה בצמיחה מתמדת של  כ-250% בכל שנה, בשלוש השנים האחרונות". עוד אומר גורביץ כי "הוכחנו שהמוצר שלנו הוא אינטואיטיבי, גמיש והופך את האבטחה קלה יותר ליישום בהשוואה לטכנולוגיות ה-Firewall המסורתיות. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת ללקוחותינו לאבטח במהירות את היישומים העסקיים הקריטיים שלהם, ובכך מאפשרת ללקוחות שלנו להאיץ את קצב החדשנות שלהם".

הטכנולוגיה של Guardicore – הדור הבא של אבטחת המידע

הטכנולוגיה של Guardicore מייצגת את הדור הבא של אבטחת המידע. כיום החברות הגדולות משתמשות לאבטחת מרכזי מחשוב וענן  במגוון רחב של  מוצרים בעלויות גבוהות ושרובם אינם עומדים בקצב האיומים ההולך וגובר. קצבי תעבורת המידע הגבוהים, מחייבים את הארגונים לבחון מחדש את ארכיטקטורת ההגנה שלהם והם אינם יכולים להסתפק יותר בשיטות ההגנה המסורתיות. הפלטפורמה הטכנולוגית של Guardicore הנקראת GuardiCore Centra, מספקת פתרונות המזהים ומגיבים במהירות למתקפות בסביבות שונות של מחשוב כגון: שרתים וירטואלים, רשתות מוגדרות תוכנה (SDN’s) , קונטיינרים (Containers) ותשתיות ענן פרטיות וציבוריות.

בועז דינטי, שותף מייסד בQumra Capital , אומר כי " Guardicore קוראת תגר על גישת האבטחה הרווחת כיום בקרב ארגונים, ומוצרי ה- Firewall שאינם מצליחים לעמוד באתגרים ובקצבים המשתנים של שוק אבטחת המידע. אנו מאמינים כי הגישה החדשנית של החברה תמלא תפקיד מרכזי בעיצוב עתיד האבטחה בארגונים, בכך שתעזור להם להגן טוב יותר על מערכות חיוניות ועל המידע שלהם עם התפתחותה של חברה המבוססת על מידע דיגיטלי".

Guardicore תמנף את כספי הגיוס הנוכחי כדי להמשיך את הצמיחה של החברה ולהאיץ את ההשקעות בקידום המכירות, השיווק ושירות הלקוחות, וגיוס עובדים כאשר החברה מבקשת להרחיב את השימוש ב- Guadicore Centra, בקרב ארגונים ותאגידים אשר מחפשים הגנה דינמית לדאטה סנטר ולסביבת תשתיות הענן.

מאז הקמתה ועד היום משמשת הפלטפורמה של החברה, חברות ברשימת Fortune 100/ 500 במטרה להגן על הארגונים שלהם, ובניהן: Deutsche Bank, The Gap Staples, Comcast, Frontier Airlines, Intermountain Healthcare ועוד.

אירית קהאן, מנהלת ההשקעות של דויטשה טלקום בישראל אומרת כי "גרדיקור מובלת על ידי צוות חזק במיוחד עם ידע טכנולוגי עמוק שהוכיח צמיחה ותנופה עקבית מאז היוסדה. הפוזיציה הייחודית של החברה בשוק והלקוחות האטרקטיביים שלה, חברות מרשימת  Fortune 500, נותנים תוקף לגישה של גרדיקור וליכולותיה החזקות".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות