✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.11 - FUJITSU מפגינה את עוצמת ה Co-Creation בכנס FUJITSU Forum 2018 במינכן

IsraelClouds
|
November 7, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
alt="blogs"
title="Google"
Events

• נושא 'שיתוף פעולה להצלחה' מדגיש את החשיבות של הגישה המשותפת של FUJITSU ביצירת יתרונות עסקיים ללקוחות

• בכנס מדגימה FUJITSU יכולות אשר יאפשרו לאירגונים וחברות למנף את כוחה של היצירה המשותפת להניע טרנספורמציה דיגיטלית

• יותר מ -10,000 מבקרים צפויים לאירוע ה- IT המוביל מסוגו באירופה, כדי להחשף ולחקור טכנולוגיות חדשות ודרכים חדשות ליצירת חדשנות

• מישראל צפויים להשתתפף בכנס מעל 20 לקוחות ושותפים עסקיים

FUJITSU מצפה ליותר מ -10,000 מבקרים בפורום FUJITSU מינכן השנה - אירוע הדגל של החברה. הנושא של השנה הוא Co-Creation" להצלחה", המדגיש את הגישה של FUJITSU לעבוד בצורה חלקה עם לקוחות ושותפים, אשר תורמת ומאפשרת יצירתיות וחדשנות להובלת תהליך השינוי הדיגיטלי. האירוע מציג את האופן שבו מתודולוגיית החדשנות הייחודית של החוויה האנושית Human Centric Experience Design (HXD), על פיה עומדת החוויה האנושית במרכז התכנון והשינוי.  גישה זו מאפשרת לחברה לפתח את היצירתיות, ולהדגים כיצד FUJITSU עובדת עם לקוחותיה כדי לטפל ולשלב טכנולוגיה מתפתחת, מואצת באמצעות רשת עולמית הולכת וגדלה של מרכזי מצוינות.

כשם שעסקים בכל הגדלים ובכל המגזרים מכירים את החשיבות של השינוי הדיגיטלי כך גם חברת  FUJITSU תתמקד בכנס בשינוי הדיגיטלי ואף תדגים מערכות מחשוב ושירותים מעוררי השראה, ויצירתיות של פתרונות חדשניים בתחומים כגון אבטחה, האינטרנט של דברים, בינה מלאכותית, ניתוח נתונים, Blockchain ואוטומציה של תהליכים באמצעות רובוטים. במהלך שני ימי הכנס יתקיימו מאות, keynotes, breakout הפעלות ושיחות מומחה להציע ייעוץ למשתתפים, השראה ודוגמאות כיצד למנף טכנולוגיות קיימות ומתפתחות לשגשג. אזור התצוגה 3500 מטר מרובע, FUJITSU City, מספק חלון ראווה מעורר השראה של יותר מ -250 דוגמאות של פתרונות FUJITSU חדשים טרנספורמטיביים לסביבות חיים אמיתיות כגון חנויות, מפעלים, בנקים, מרכזי נתונים, בתי חולים, אולמות עירוניים, אוניברסיטאות ותחנות רכבת ועוד

הסקר העולמי החדש של FUJITSU מדגיש כי מיומנויות האנשים, הידע המנהיגות והיצירתיות הינן בראש הדירוג שנעשה על ידי מנהיגים עסקיים. יתר על כן, המשיבים מאמינים ביצירתיות וחדשנות הינם הגורמים העיקריים להניע הצלחה. לפיכך תתמקד החברה במהלך היומיים בכנס בהדגמות כיצד הפתרונות שלה מספקים את מיטב האנשים והטכנולוגיה בכדי לסייע ללקוחות להשיג את ההבדל בשווקים תחרותיים וצפופים. המשתתפים בכנס יוכלו להיחשף לתובנות האחרונות ולהבים עד כמה עוצמה טכנולוגית חדשה כגון  FUJITSU Digital Annealer  עושה קפיצות קוונטית בכדי להאיץ תהליכי קבלת החלטות מורכבות.

מרכזי שינוי דיגיטלי ומרכזי מצוינות מספקים דחיפה חזקה לחדשנות

המבקרים בפורום FUJITSU במינכן יוכלו לחוות את שיתוף הפעולה עם FUJITSU בתוכנית ממקור ראשון בכדי  לשחרר את העוצמה של חדשנות. סדנאות חדשניות יפעלו במהלך האירוע, ויספקו הזדמנויות לחקור דרכים יצירתיות חדשות להתמודדות עם אתגרים עסקיים קיימים. עד כה, FUJITSU ביצעה למעלה מ -100 סדנאות עם לקוחות - מה שמוביל ליותר מ -40 מושגים המתקדמים לשלב הבא של הפיתוח, שכן מרכזי השינוי הדיגיטלי שלה בבריטניה ובגרמניה נפתחו מוקדם יותר השנה.

רבים מהרעיונות הללו מטופחים ברשת עולמית הולכת וגדלה של מרכזי מצוינות, אשר מובילים את FUJITSU להתמקד בלקוחות, מיומנויות, ידע וטכנולוגיות לתרגום רעיונות לעסקים. מרכזי המצוינות נועדו לטפח ולפתח דרכים לרתום ולשלב טכנולוגיות מתפתחות משבשות בתהליכים עסקיים, בתחומים הכוללים בינה מלאכותית, בלוקצ'ין, ניתוח מתקדם ואוטומציה של תהליכים רובוטיים.

סקירת ההכרזות העיקריות ב FUJITSU פורום מינכן 2018

FUJITSUו- Microsoft מאיצים את אספקת עומסי העבודה הקריטיים למשימה ב- Microsoft Azure

FUJITSU ו- Microsoft מאיצות את האספקה של ענן Microsoft Azure עבור ארגונים עם שותפות גלובאלית חדשה של אינטגרציה למערכות. שת"פ זה מאפשר לארגונים לבצע את הצעד הבא בשינוי הדיגיטלי שלהם בצורה חלקה - על ידי העברת עומסי עבודה קריטיים למשימות בתחום ה- IT היברידי, ועד למודל מבוסס-ענן המבוסס על ענן אחד, הגדלת החדשנות, שיפור הגמישות והבטחת עלות / תועלת מעולים.

FUJITSU מיישמת Microsoft Azure  על ידי אפליאנס חדש PRIMEFLEX for Microsoft Azure Stack

FUJITSU מכריזה על אפשרויות חדשות לארגונים כדי ליצור הרמוניה בין עומסי העבודה בין הענן הציבורי לבין הענן הפרטי. ה- PRIMEFLEX החדש עבור Microsoft Azure Stack מספק פתרון ייחודי עבור ארגונים המעוניינים לנצל את מלוא היתרונות של הענן הציבורי, אך עליהם לשמור על IT קריטי ומשימות חשובות תחת קורת גג משלהם עקב דרישת שמירה על הנתונים, תאימות או דרישות קישוריות כאשר נדרש Latency נמוך וכן במקרים המוכתבים על ידי דרישות רגולציה.

FUJITSU מקימה את "FUJITSU Intelligence Technology"  חברה חדשה שתנהיג ותדחוף את מיזם ה-  AI העולמי העסקי שלה

FUJITSU הודיעה על הקמת חברה חדשה שתשמש כרכזת עולמית לפיתוח עסקי הבינה המלאכותית שלה. FUJITSU Intelligence Technology תפעל להגדלת עסקי AI העולמי של FUJITSU על ידי הבאת טכנולוגיות AI ופתרונות חדשניים שפותחו על ידי החברה ביפן ובאזורים שונים ברחבי העולם, ולאחר מכן על ידי אספקת אלה בחזרה לכל אזור כמו מוצרים ושירותים גלובליים. על ידי הקמת המיזם החדש מחוץ ליפן, FUJITSU תוכל להגיב בזריזות לסטנדרטים ולדרישות הבינלאומיים, תוך הבנה מעמיקה של צרכי לקוחותיה הגלובליים והובלת הפיתוח של פתרונות חדשים.

מסגרת חדשה Sholark להאצת טרנספורמציה של תהליכים עסקיים עם AI וניתוח נתונים

FUJITSU מקלה על עסקים להאיץ את תהליכי השינוי הדיגיטלי שלהם על ידי חיבור בינה מלאכותית (AI), ניתוח נתונים וקבלת החלטות עסקיות באמצעות מסגרת Sholark החדשה. מסגרת זו מאיצה באופן משמעותי את הפריסה של פרויקטים מורכבים AI, וקלות השימוש שלה אומר כי גם עובדים שאינם טכניים יכולים למנף את זה כדי לתמוך בקבלת החלטות.

FUJITSU מקימה דטה-סנטר הניזון כולו מאנרגיה המיוצרת על ידי טורבינת רוח

FUJITSU מקימה דטה סנטרים אשר יהיו הראשונים בעולם שיופעלו ויוזנו באנרגיה מתחדשת שתסופק על ידי טורבינות רוח! זהו חלק מיוזמת WindCORES של ספקית החשמל הגרמנית WestfalenWIND IT, פתרון אירוח חדש מאפשר לחברה להציע שירותי ענן חסכוניים במיוחד ללקוחות. הפתרון פותח ועוצב בסיוע  והוא כמעט מאפס את צריכת האנרגיה של שלושה מרכזי נתונים הפועלים פדרבורן, גרמניה. הוא מהווה חלק מהמעבר המתוכנן של המדינה לאספקת אנרגיה בר קיימא וסביבה, תוך עמידה בביקוש הגובר לשירותי ענן.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות