✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

20.01 - FUJITSU מכריזה על פתרון גיבוי מתקדם שמשמש קו ההגנה האחרון בפני "כופרות"

IsraelClouds
|
January 20, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

ETERNUS LT140 הוא פתרון גיבוי חדש שמאפשר לארגונים ליצור ולאחסן גיבויי נתונים ביעילות באופן לא מקוון כדי לספק הגנה יעילה נגד ransomware – "כופרות"

Fujitsu השיקה מערכת גיבוי לקלטות חדשה המספקת את השורה האחרונה של הגנה עבור ארגונים הזקוקים להגנה בפני  ransomware והתקפות זדוניות אחרות. מערכת האחסון Fujitsu ETERNUS LT140 מפשטת את תהליך הריצה וניהול של גיבוי וארכיון של נתונים ארגוניים עבור ארגונים שלמים. במקרה ransomware, גיבויים לא מקוונים מוחזקים באופן מאובטח ובכך ניתן להשתמש בהם בכדי לשחזר נתונים לנקודה בזמן לפני ההתקפה – לצורך התאוששות.

התקפות Ransomware ממשיכות לפגוע בעסקים ובארגונים ממשלתיים כאחד. אנליסטים של IDC מזהירים כי הגדלת כמויות הנתונים המוחזקים על ידי ארגונים הופכים ליעד אטרקטיבי יותר ויותר עבור האקרים. להיות כפוי במצב לא מקוון פירושו הפרעה לפעולות יומיומיות – והתאוששות מהתקפות ransomware לוקחות זמן וכסף, כמו גם גרימת נזק למוניטין של הארגון.

רענן ביבר, מנהל Fujitsu בישראל, מוסר: "בהכרה כי רק אחד מהמיילים המתקבלים באירגון יכול להוביל למערכות שלמות להיות בסכנת הצפנה על ידי התוקף נוכלים, Fujitsu  מתמקדת במתן קו מאובטח של הגנה הכולל גיבויים סדירים אוטומטי עבור נתונים עסקיים קריטיים. כאשר גיבויים מוצפנים מאוחסנים במצב לא מקוון, הם מחוץ להישג ידם של האקרים, ויש צורך לספק קו ההגנה האחרון נגד ransomware והתקפות cyber אחרות. מה עוד, שמערכות מגנטיות המבוססות על סרט מספקות אפשרות אמינה, מוכחת וחסכונית מחוץ למתחם."

הפתרון המדרגי והגמיש ביותר של Fujitsu עבור סביבות קטנות עד בינוניות, החדש ETERNUS LT140 הוא התוספת האחרונה למשפחת מערכות האחסון Fujitsu ETERNUS.  המערכת מציעה יעילות, הגנה מפני נתונים לטווח ארוך ויכולת התאוששות ושחזור מאסונות.  המערכת מתבססת על טכנולוגיית קלטות LTO-8 תוך דגש רב על מודולאריות ויכולת להוסיף קיבולת אחסון נוספת על ידי הגדלת מספר מחסניות קלטת וכוננים, עד 8.4 Petabytes של נתונים – מספיק כדי להגן על כל המידע הרגיש באירגון.

המערכת מציעה אוטומציה ברמה גבוהה מאוד, תפעולה פשוט ועם יכולות ניהול מרחוק היא מתאימה לשימוש באתרים מרוחקים. המערכת  תואמת עם LTFS (מערכת קבצים לינארית של קלטות), המערכת מספקת ממשק גרפי אחסון תיקיות וקבצים, המאפשר גישה יעילה לתוכן קלטת בדיוק כאילו הנתונים הוחזקו בדיסק או אחסון flash. טכנולוגיית LTO-8 עם הצפנת נתונים מבוססת-חומרה משפרת את האבטחה והתאימות תוך הקפדה על קיבולת גבוהה, מהירות גבוהה ועלויות אחסון נמוכות. כמו כל Fujitsu ETERNUS LT מערכות, ETERNUS LT140 תומך בפרוטוקול WORM (לכתוב פעם אחת, לקרוא פעמים רבות)– כלומר נתונים מוחזקת בפורמט שאינו ניתן למחיקה, לכתיבה לא לצריבה – בבטחה מתוך ההישג של התוכנה הזדונית ביותר.

הספריות בקיבולת גבוהה של FUJITSU צריכות להיות חלק חיוני של אסטרטגייית הגנה עלל נתונים בשיטת 3-2-1  : לשמור על לפחות שלושה עותקים של נתונים, לאחסן שני עותקים גיבוי על מדיה אחסון שונים, ולאחסן אחד באופן לא מקוון

רענן ביבר מנהל פוג'יטסו ישראל

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות