✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

21.01 - המעבר למרכזי נתונים של Fujitsu עם תשתיות אחודות עבור SAP HANA

IsraelClouds
|
January 21, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת Fujitsu הודיעה על פתרונות חדשים, המאפשרים לעסקים להריץ יישומים קריטיים (Mission Critical) על תשתית אחודה (Hyper-converged). הפתרונות הללו יאפשרו לעסקים לנהל ולתכנן סביבות SAP בווירטואליזציה מלאה.

המערכת המשולבת של פוג'יטסו- PRIMEFLEX ל-VMware Vsan מעניקה את היתרונות של מחשוב מבוזר, אחסון ויכולות נטוורקינג ממחשוב בסיסי. המשמעות היא שעסקים יכולים ליהנות מסביבה דומה לענן על ידי וירטואליזציה של מרכזי נתונים שלמים המריצים את כל העומסים הנדרשים, ובהם יישומי SAP ויישומים עסקיים אחרים הרצים על SAP HANA – על מאגר משאבים מוגדר-תוכנה.

כתוצאה מכך, יישומים עתירי ביצועים יכולים לחלק את העומס ביניהם על פי דרישה, וכל זאת עם היתרונות של ניהול נתונים אחיד. אופטימיזציה של משאבים בעסק עצמו מוביל לחיסכון כספי ומעצים את הביצועים של יישומים עתירי מידע. על ידי כך מתאפשר לעסקים לתכנן צמיחה גמישה של פתרונות SAP בהתאם לדרישות של העידן הדיגיטלי- בעוד שגישת התשתית האחודה בונה את הגשר לאינטגרציה עתידית עם הענן.

פתרון FUJITSU PRIMEFLEX עבור VMware Vsan הינו פתרון תשתית קצה לקצה הבנוי על רכיבים מהמדרגה הראשונה, הכוללים ארבע סוקטים של שרתי Fujitsu PRIMERGY x86 שמצטיינים באופן קבוע במבחני בנצ'מארק, כמו גם את תוכנת Vsan – תוכנת הווירטואליזציה המובילה של VMware.  פתרון זה כולל תומך בשרתים עם ארבע סוקטים ומותאם באופן מלא ל-SAP HANA וליישומים שממנפים את המהירות  של מסדי נתונים מובנים, כמו למשל ניתוח נתונים בזמן אמת (real-time data analytics).

Fujitsu PRIMEFLEX עבור VMware Vsan מגיע עם מגוון של אפשרויות ניהול. פעילות מפושטת של דאטה סנטר בעזרת הערכה המשולבת ה-Fujitsu ServerView server management suite מאפשרת ניטור מתקדם וניהול של כל מרכיבי החומרה הקריטיים. יישום ה-Fujitsu Software Infrastructure Manager נותן לארגונים שליטה ריכוזית על מרכזי נתונים שלמים בעוד ש-Fujitsu Software Enterprise Service Catalog Manager הינה אבן דרך עבור לקוחות המעוניינים להפוך את התשתית הווירטואלית לסביבות ענן היברידיות. חבילה משולבת של שירותי ייעוץ, אינטגרציה ותמיכה מ Fujitsu מייעלת את השימוש והתפעול של Fujitsu PRIMEFLEX עבור VMware Vsan.

תמחור וזמינות

Fujitsu PRIMEFLEX עבור VMware Vsan זמין באירופה, המזרח התיכון, הודו ואפריקה, ישירות מFujitsu  ומשותפים של החברה. המחירים משתנים בהתאם למפרט.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות