✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.07 - פוג'יטסו משיקה טכנולוגיות בינה מלאכותית חדשות

IsraelClouds
|
July 7, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

מעבדות פוג'יטסו באירופה מארחות השבוע בלונדון את כנס החדשנות השביעי ,  בו הן יציגו את הטכנולוגיות החדישות ביותר של פוג'יטסו, הכוללות את השינויים המרכזיים בתחום הטרנספורמציה הדיגיטלית, כולל 7 הדגמות שונות של טכנולוגיות חדשות. אלו כוללות טכנולוגיות סינון מידע חדשות הקשורות ללוחמה בהלבנת הון, טכנולוגיית בינה מלאכותית חדשה המותאמת לשיפור שירותי ביטוח רכב, ניתוח מידע טופולוגי ועוד.

רענן ביבר, מנהל פוג'יטסו בישראל מציין כי בכנס יוצג הקונספט  של Digital Trust כיסוד המשמעותי להאצת הטרנספורמציה הדיגיטלית תוך הסבר כיצד מערך המחקר והפיתוח של פוג'יטסו מתכונן לממש את המטרה הזו: "במשך ה-50 שנים האחרונות, מעבדות פוג'יטסו הרחיבו באופן קבוע את חזית הטכנולוגיה באמצעות מחקר ופיתוח, תמכו ביצירת מוצרים חדשים וחדשניים, פתרונות ושירותים. היום, הפוקוס שלנו הוא על איך להשיג אמון ויצירה משותפת עם הלקוחות שלנו ושותפים על מנת לפתח חברה דיגיטלית, שילוב המחקר שלנו על מנת לפתור אתגרים שניצבים בפני החברה האנושית ובפני עסקים. כנס החדשנות השנתי של פוג'יטסו מייצג פלטפורמה חשובה על מנת להדגים את תוצאות המחקר והפיתוח שלנו וקיום דיאלוג עם מגוון רחב של לקוחות ומשתפי פעולה- זיהוי דרכים חדשות ליצירה וחדשנות על מנת לעזור ללקוחות שלנו להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם."

רענן ביבר, מנהל פוגיטסו ישראל

במהלך האירוע, מעבדות פוג'יטסו באירופה יציגו טכנולוגיית בינה מלאכותית חדשה, הכוללת שתי התפתחויות חשובות שקרו כתוצאה מהמחקר בחברה. הראשונה הינה טכנולוגיית זיהוי אוטומטי של תקלות שמפחיתה בצורה משמעותית את עלויות יצירת טכנולוגיית בינה מלאכותית חדשה עבור יישומים לביקורת חזותית כגון בייצור, תחזוקת תשתיות ורפואה. החידוש השני הינו טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית על מנת לעשות אוטומציה לקידוד רפואי של טקסטים לא מובנים ובכך לאפשר לצוות הרפואי לקבל גישה למידע אודות מטופלים יותר מהר ובכך לשחרר את הזמן שלהם להתמקד בטיפול רפואי.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות