✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

15.11 - Freshworks משיקה את “Freddy”

IsraelClouds
|
November 15, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

השילוב עם טכנולוגיית Google AI מביא בינה מלאכותית עם יכולת ניהול שיחה אל פלטפורמת Freshworks להתקשרות עם הלקוח, באמצעות אינטראקציה קולית

סן ברונו, קליפורניה.

12 באקטובר, 2018

Freshworks החברה המובילה בפיתוח תוכנת התקשרות עם הלקוח, הכריזה על השקת "Freddy", מנוע בינה מלאכותית בפורמט "Omnibot" אשר משפר את יכולות המכירות, התמיכה והשיווק של עסקים בכל הגדלים. Freddy הוכרז בועידת הלקוחות Refresh-18 - אשר פתחה את Freshworks - והוא ממנף את טכנולוגיית הבינה המלאכותית של Google Assistant במטרה לסייע לעסקים לפתור בעיות של לקוחות בצורה יעילה ואפקטיבית יותר באמצעות תמהיל של אינטראקציה קולית עם נציג אנושי ועם מחשב.

Freddy ה-Omnibot מותג במראה ותחושה של כלב, והוא מקל על חייהם של נציגים אנושיים ושל משתמשי הקצה. Freddy מציע ללקוחות שירות עצמי קונטקסטואלי ואגנוסטי. מנוע הבינה המלאכותית של Freddy מאפשר לנציגים לסייע בקלות לנציגים חדשים שהחלו את עבודתם בצוות באמצעות פתרון יזום ושיטתי של בעיות ושאלות הלקוחות. מנהלי מכירות אשר משתמשים במוצר ה-CRM של Freshworks המתבסס על Freddy יוכלו לשלוט בערוץ המכירות שלהם באמצעות כיול אוטומטי של הלידים הזמינים. התכונות הללו זמינות בצורה טבעית למשתמשים ולמנהלי מערכת באמצעות ערוצי תקשורת שונים ואינטראקציה קולית.

Freddy מפשט את תמיכת הלקוחות באופן אוטומטי

Freddy זמין עבור כל מוצרי ההתקשרות עם הלקוחות של Freshworks, והוא לומד את האינטראקציה עם הלקוח מרשומות Freshworks בנושאי שיווק, מכירות ותמיכה, ומספק תשובות אוטומטיות לשאלות נפוצות בדואר אלקטרוני, בצ'אט, בשיחות קוליות ואף במדיה חברתית תוך שימוש בתוכן המתאים מבסיס הידע של הלקוחות. דבר זה מאפשר לצוותי המכירות והתמיכה להתמקד בשאילתות מורכבות ובעלות ערך גבוה.

לדוגמה, לקוחות אשר נתקלו בבעיה במוצר לקוח של Freshworks יכולים לומר "Hey Acme Support" אל סייע Google שלהם ולבקש עזרה. Freddy, ה-'omnibot' הראשון בענף ה-SaaS, יעזור בפתרון הבעיה דרך הערוץ בו הלקוח יבחר: קול, צ'אט, דואר אלקטרוני או הודעת SMS. במידה ו-Freddy לא הצליח לפתור את הבעיה, המקרה יועבר לנציג אנושי יחד עם תוכן השיחה וכל המידע הרלבנטי של הלקוח.

"פלטפורמות הבינה המלאכותית מהדור הישן היו מורכבות מדי להבנה וליישום, והרתיעו את הלקוח. לקוחות ואף נציגי השירות התקשו להשתמש בהן בשירות הלקוחות, ומשום כך העסק לא הצליח לנצל את מלוא יתרונות הבינה המלאכותית", אמר גיריש מתרובותאם, מייסד ומנכ"ל Freshworks. "Freddy מונע את המורכבות הזו וכן את התסכול באמצעות אספקה מתוזמנת היטב של מידע אודות הלקוח לנציגים ובאמצעות מענה מיידי על שאלות בכל עת ובכל מקום בו הלקוח זקוק לתמיכה."

Omnibots הם הדור הבא בתחום ההתקשרות עם הלקוח

"אימצנו את פלטפורמת Freddy Omnibot של Freshworks וקיבלנו חוויית לקוחות אוטומטית ומותאמת", אומר וישאל גופטה, ראש מחלקת מוצרים ב-PhonePe, חברת Flipkart ופלטפורמת התשלום מבוססת UPI הגדולה בהודו. ב-PhonePe, Freddy משיג קונטקסט מהטרנזקציות שבוצעו ומציע סיוע קונטקסטואלי לקבלת חוויית שירות עצמי מותאמת אישית היישר מהיישום עצמו. "אנו משתמשים בפתרון במשך שנה, ונוכל לומר בבטחה שהשגנו את רוב המטרות".

מתרובותאם ציין גם כי Freddy מרחיב משמעותית את יכולות האיטראציה הראשונית של ה-chatbots. "צ'אט הינו מכשיר ראשון ורב עוצמה לעיבוד שפה טבעית (NLP), אך כיום הוא מוגבל מדי ואינו מסוגל להתמודד עם בעיות התקשרות עם לקוחות. הלקוחות מצפים לשירות טוב יותר בערוצי התקשורת המועדפים עליהם, בין אם מדובר בפלטפורמת מסרים מודרנית, במדיה חברתית ואף ביישומי IoT אוטומטיים. Freddy, מנוע הבינה המלאכותית, פותח אפשרויות בלתי מוגבלות ומעשיר את חוויית הלקוח בכל נגודת מפגש ובערוצים שונים.

לפרטים נוספים אודות Freddy ה- Omnibot, בקר בכתובת

אודות Freshworks

Freshworks מספקת פתרונות SaaS לארגונים בכל הגדלים, אשר מקלים על אנשי תמיכה, שיווק ומכירות לתקשר ביעילות עם לקוחות, לשפר את השירות ולשתף פעולה עם חברי צוות אחרים במטרה לפתור את בעיות הלקוח. מוצרי החברה כוללים את Freshdesk, Freshservice, Freshsales, Freshcaller, Freshteam, Freshchat ואת Freshmarketer. Freshworks Inc. נוסדה באוקטובר 2010, והחברה נהנית מגיבוי Accel, Tiger Global Management, CapitalG ו-Sequoia Capital India. מטה Freshworks נמצא בסן ברונו, קליפורניה, ולחברה משרדים גלובליים בהודו, באנגליה, באוסטרליה ובגרמניה. חבילת מוצרי הענן של החברה נמצאים בשימוש נרחב על ידי למעלה מ-150,000 עסקים ברחבי העולם, כולל NHS, Honda, Rightmove, Hugo Boss, Citizens Advice, Toshiba ו-Cisco.

איש קשר לעיתונות

Arvind Parthiban

arvind.parthiban@freshworks.com

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות