✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

26.04 - פורטינט מצטרפת לXForce- שירותי ניהול האיומים החדשים של IBM Security

IsraelClouds
|
April 26, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

שתי החברות מרחיבות את שיתוף הפעולה: תספקנה פתרונות אבטחה משולבים ואוטומטיים לארגונים

פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על הצטרפותה לשירותי ניהול האיומים החדשים X-Force של IBM. שיתוף הפעולה עם IBM Security מאפשר לספק ללקוחות משותפים תובנות חסרות תקדים אודות איומים, איתור ומניעת איומים ואסטרטגיית הגנה, אשר תוכננו להתפרש בצורה רציפה על פני כל שטח התקיפה של הארגון.

שירותי ניהול האיומים של IBM X-Force פותחו סביב העקרונות המרכזיים של מסגרת עבודת אבטחת הסייבר של המכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה (NIST), דבר אשר יצר גישה משולבת ופרוגרמתית על פני מחזור החיים השלם של ניהול האיום.

דרישות הכלכלה הדיגיטלית משפיעות על כל היבט בעולם העסקים. עסקים אשר מחליפים את טכנולוגיות הרשת שלהם במטרה להתחרות בשוק מתפתח זה, חייבים לבצע במקביל טרנספורמציה באבטחה, אשר יכולה להגן עליהם מאיומי אבטחת סייבר אשר צצים באופן יומי ואשר תוכננו להתמקד בשטח התקיפה המתרחב.

כל אסטרטגיית טרנספורמציית אבטחה יעילה דורשת שילוב של מערכת המשתפת פעולה עם כלי האבטחה המסורתיים הפועלים בנפרד כאיים מבודדים. הדבר כולל שיתוף אוטומטי של מודיעין איומים בזמן אמת, תזמור מרכזי של מדיניות אבטחה, אכיפת מדיניות באופן קבוע ומתואם וחלוקה חכמה של נתונים ומכשירים על פני סביבות ווירטואליות ופיזיות לצורך נראות עמוקה לתוך התעבורה הנעה הצדה על פני הרשת, ובכלל זה על פני סביבות מרובות עננים.  

אסטרטגיה משולבת זו מאפשרת לארגונים לתאם מידע לגבי איומים בצורה דינמית ולתכנן בצורה אוטומטית תגובה בזמן אמת לאיומים אשר נמצאו בכל מקום על פני שטח התקיפה המתרחב. בשילוב עם הערכות של נקודות תורפה; פלטפורמת ניהול מידע אבטחה וניהול אירועי אבטחה (SIEM); ניתוח התנהגותי; ושירותי תגובת האיומים של X-Force – הלקוחות של פורטינט ו-IBM יכולים כעת לפתח ולפרוס במהירות אסטרטגיית אבטחה הוליסטית, אשר תוכננה סביב טכנולוגיות ושירותים במטרה להתפרש בצורה רציפה ולהגן אפילו על האקו-סיסטם המורכב ביותר של רשתות דיגיטליות.

ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי: "פורטינט ו-IBM הן שותפות מזה שנים רבות וההכרזה הנוכחית מסמנת אבן דרך משמעותית נוספת בהגנה על לקוחותינו המשותפים. מארג האבטחה של פורטינט מספק נראות מקיפה על פני שטח התקיפה הדיגיטלי, איתור משולב של איומים מתקדמים ותגובה אוטומטית, הדרושים כדי לאבטח את העסקים הדיגיטליים כיום. היות ורבים מחברי האקו-סיסטם של IBM X-Force כבר שותפים בתוכנית ה-Fabric-Ready של פורטינט, מדובר בתוספת המושלמת עבור שירותי ניהול האיומים החדשים של IBM".    

ג'ון מדיסון
‍ג'ון מדיסון

אודות פורטינט

פורטינט (נאסד"ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה הגנה נבונה ורציפה על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת הכוח להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות של הרשת חסרת הגבולות – היום ובעתיד. רק ארכיטקטורת מארג האבטחה של פורטינט (Security Fabric) יכולה לספק אבטחה ללא פשרות אשר תענה על אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר בסביבות רשת, יישומים, ענן או מובייל. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-340,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או במעבדות FortiGuard.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות