✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

14.06 -פורטינט חתמה על הסכם שיתוף מידע אודות איומים עם האינטרפול

IsraelClouds
|
June 14, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

במסגרת ההסכם, פורטינט תהיה מעורבת בתדרוכים מבצעיים של האינטרפול ולהפך. מומחה מטעם פורטינט בתחום מודיעין האיומים ישתף פעולה עם המומחים של מרכז החדשנות הגלובלי של אינטרפול (IGCI) ויספק הבנה ברורה יותר של נוף האיומים הנוכחי, דבר אשר יעזור לאינטרפול ולרשויות אכיפת החוק להשתמש במידע כדי למנוע סיכוני אבטחה ופרטיות.

פורטינט משמשת מעל לשנתיים כחברה פעילה בקבוצת המומחים של האינטרפול ומספקת מודיעין איומי סייבר אשר סייע לגלות ולזהות פעולות רבות של פושעי סייבר. בשנה שעברה, פורטינט הייתה אחת ממספר חברות מהמגזר הפרטי, אשר סייעו לפעילות האינטרפול, אשר התמקדה באזור ה-ASEAN. במהלך הפעילות זוהו כ-9,000 שרתי command-and-control, כמו גם מאות אתרי אינטרנט בעלי פרצות, ובכלל זה, פורטלים ממשלתיים. לפני כן, פורטינט, יחד עם שותפים נוספים מהמגזר הפרטי, סייעה לחשוף קבוצה של אנשים המבצעים הונאות ברשת, אשר עמדו מאחורי עשרות הונאות, אשר הסתכמו במעל ל-60 מיליון דולר וגרמו למאות קורבנות ברחבי העולם.

פורטינט מסייעת לעצב את עתיד הסטנדרטים והפרוטוקולים של מידע אודות איומים באמצעות שיתוף פעולה מתמשך וגלובלי עם ארגונים לבטיחות הציבור וארגונים שונים בתעשייה. פורטינט היא חברה מייסדת של ה-Cyber Threat Alliance, אשר הוקם בשנת 2015. בשנת 2016, פורטינט הכריזה על הסכם שותפות תעשייתי במסגרת NATO Industry Cyber Partnership עם סוכנות נאט"ו לתקשורת ומידע (NCI). 

סילבינו סקליקמן הבן, מנכ"ל בפועל, מרכז החדשנות הגלובלי של אינטרפול,אמר כי, "התמודדות עם פשיעת סייבר לא יכולה להיפתר רק על ידי רשויות אכיפת החוק, אלא מדובר באחריות משותפת הדורשת מערכות יחסים אמינות עם המגזר הפרטי. ההסכם עם פורטינט יבטיח כי לרשויות אכיפת החוק יש גישה למודיעין האיומים המקיף ביותר הדרוש כדי לנקוט בפעולה יעילה נגד פשיעת סייבר".

דרק מנקי, אסטרטג אבטחה גלובלי בפורטינט, אמר כי, "ארגונים ממשיכים להיאבק נגד איומים מתפתחים, שטח תקיפה מתרחב ומחסור גובר במומחי אבטחה מיומנים. גם העובדה כי פשיעת סייבר חוצה פעמים רבות גבולות פוליטיים ותחומי שיפוט עלולה להוות גורם מפריע עבור רשויות אכיפת החוק. מודיעין איומים בעל נראות גלובלית המאפשר לנקוט פעולה – זוהי הדרך הטובה ביותר לעבור מהגנה רק בעת הצורך לפעולה יזומה בעולם שבו פשיעת הסייבר היא חסרת גבולות. אין ולו ארגון אחד בעל ראייה מלאה של נוף האבטחה השלם, וזוהי הסיבה לכך ששיתוף מידע אודות איומים ושיתוף פעולה בין ארגונים ציבוריים ופרטיים הוא קריטי".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות