✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

18.07 - פורטינט מרחיבה את אבטחת היישומים המתקדמת באמצעות פתרון ה-FortiWeb Cloud WAF-as-a-Service הזמין ב-AWS

IsraelClouds
|
July 18, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על הוספת פתרון הפיירוול המיועד ליישומים מקוונים – ה-FortiWeb Cloud WAF-as-a-Service – לפורטפוליו פתרונות אבטחת הענן של החברה. פתרון ה-FortiWeb Cloud WAF-as-a-Service ל-Amazon Web Services (AWS) מאפשר לארגונים לפרוס במהירות יישומים מקוונים מבלי להתפשר על האבטחה של יישומים קריטיים, להגן על יישומים ו-API (ממשק תכנות יישומים) מפני איומים ולעמוד בדרישות התאימות. ארגונים אשר מגינים על היישומים המקוונים שלהם באמצעות פתרון SaaS (תוכנה-כשירות), יכולים לפרוס את פתרון ה-WAF המלא מבלי לפרוס ולנהל תשתיות או להחזיק צוות המתמחה באבטחת יישומים מקוונים, מה שמאפשר פריסת יישומים מהירה.

כדי לעמוד בקצב עם תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית, צוותי IT פורסים עוד ועוד יישומים לענן ובונים יישומי ענן מקומיים. פריסה מואצת זו עלולה להוות פתח לנקודות תורפה והיא דורשת אבטחה חזקה כדי להגן מפני שטח התקיפה המתרחב ובו בעת, לאבטח את היישומים מפני האיומים השונים. הנטייה של ארגונים להפריד בין כלי אבטחה הופכת את האתגר להגן על שטח התקיפה למורכב יותר – צוותי IT זקוקים לפתרונות אבטחה שיגנו באופן מדויק על הנכסים המקוונים, שיהיו אינטואיטיביים ופשוטים לפריסה ולניהול כדי לנצל את יתרונות העברת היישומים לענן או בניית יישומים מקומיים. השילוב בין המחסור במומחי אבטחת סייבר מיומנים – ובפרט מומחים בתחום אבטחת יישומים מקוונים – מייצר צורך אצל צוותי ה-DevOps המנהלים את היישומים המקוונים בפתרונות אבטחה קלים לשימוש, זאת עקב המשאבים המוגבלים לניטור איומים ברחבי סביבות ענן היברידיות.

פתרון ה-FortiWeb Cloud WAF-as-a-Service של פורטינט, הזמין ב-AWS Marketplace, נועד כדי לספק מענה לאתגרים אלו. הפתרון מהווה חלק ממארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט ומספק את היתרונות הבאים:

ניהול מדויק ופשוט של Cloud WAF – מדובר באחת מטכנולוגיות ה-WAF הראשונות בתעשייה אשר מבוססות על למידת מכונה ולכן, הפתרון מאפשר קבלת דיוק גבוה של זיהוי ומניעת איומים, הסרת תוצאות חיוביות שגויות ואמצעים לוודא את פעולתם של היישומים. כמו כן, הפתרון מספק למשתמשים את היכולת לבצע התאמת מדיניות אישית מקיפה כדי לחסוך בעלויות ניהול שירות ה-WAF. הפתרון מספק גם אבטחת יישומים מקוונים קלה לפריסה ולתחזוקה עם מינימום קונפיגורציה וניהול.

הגנת איומים מתקדמים ליישומים מקוונים – הפתרון מאבטח את היישומים מפני נקודות תורפה, בוטים, העלאות זדוניות, התקפות DDoS, איומים מתקדמים מתמידים (APT), התקפות לא ידועות, התקפות zero-day ועוד. הפתרון כולל גם את שירותי מעבדות FortiGuard, אשר מספקים חתימות, sandbox ומוניטין IP במטרה לוודא כי הארגונים מחזיקים בהגנה ובעדכוני האבטחה העדכניים ביותר נגד איומים.

עלות בעלות כוללת נמוכה – היות ומדבור בפתרון SaaS מקומי הנמצא על הענן ופרוס באזור AWS זהה לזה של יישומי הארגון, הוא אינו דורש תחזוקה של חומרה או תוכנה ויכול להוזיל משמעותית עלויות של העברת נתונים.

דן פלסטינה, סגן נשיא, שירותי אבטחה, Amazon Web Services, אמר כי, "הזמינות של פתרון ה-WAF של פורטינט ב-AWS מקלה על ארגונים לקבל פיירוול מבוסס ענן המיועד ליישומים מקוונים ולהפעיל אותו לצורך הגנה מפני איומים מתקדמים בתוך דקות ספורות בלבד. פתרון ה-SaaS של פורטינט מסופק מאזורי AWS שונים וניתן להפעילו ברמה הקרובה ביותר ליישומי הלקוח, וכך, לספק ביצועים גמישים וחיסכון בעלויות הדרושים ללקוחות כדי לענות על צרכי העסק שלהם".

ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי, "אנו רואים כי ארגונים רבים בונים את העסקים שלהם בענן ומשתמשים לצורך כך ביישומים מקוונים, ובעשותם זאת, הם מגבירים את חשיפתם להתקפות ממוקדות מטרה ידועות ולא ידועות. פתרון ה-WAF של פורטינט, המהווה חלק ממארג האבטחה של החברה, מאפשר לארגונים לפרוס במהירות יישומים מקוונים מבלי להתפשר על האבטחה של יישומים קריטיים".

ג'ון מדיסון
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות