✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

16.10 - פורטינט מרחיבה את פתרון מארג האבטחה על פלטפורמת Microsoft Azure

IsraelClouds
|
October 15, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

פורטינט (נאסד"ק: FTNT) הכריזה על הרחבת מארג האבטחה (Security Fabric) של החברה על פלטפורמת Microsoft Azure כדי לספק ללקוחות הגנה משופרת על שטח התקיפה המתרחב של סביבות הענן ההיברידיות שלהם.  

המעבר של תשתיות מחשוב ארגוניות לענן ציבורי גורם להתרחבות שטח התקיפה הדיגיטלי שלהם. אבטחת הרשתות המורחבות של ימינו דורשת פתרונות אבטחה אשר יכולים להגן על סביבות רבות מבלי להוסיף מורכבות נוספת. בו בזמן, גמישות הענן – המאפשרת לארגונים להסתגל בעוד שנפח התעבורה ומהלך העבודה משתנים – מצריכה לפרוס פתרונות אבטחה אשר יכולים לבצע סנכרון עם תשתית הענן.

במטרה לסייע ללקוחות לעמוד בקצב השינויים מבלי להתפשר על אבטחה, פורטינט מרחיבה את מארג האבטחה על פלטפורמת Azure ומכריזה על הזמינות של FortiCASB ו-FortiSandbox. זאת בנוסף לפתרונות הניהול האחוד של הפיירוול של הדור הבא FortiGate, ה- FortiMail, ה- FortiWeb, ה- FortiManager וה- FortiAnalyzer אשר כבר זמינים ללקוחות Azure.

ה-FortiCASB (Cloud Access Security Broker) הוא יישום אבטחת ענן מבוסס API (ממשק תכנות יישומים). התוספת של FortiCASB ל-Azure מספקת נראות, תאימות, אבטחת נתונים והגנת איומים לשירות ה-IaaS של הפלטפורמה. FortiCASB מספק תובנות בנוגע למשאבים, משתמשים, התנהגויות ונתונים המאוחסנים בענן, זאת בעוד שהבקרים המתקדמים שלו מרחיבים את פוליסות האבטחה בתוך היקף הרשת ואל משאבי ה-IaaS וליישומי ה-SaaS של Azure.

פתרון ה-FortiSandbox ל-Azure מציע שילוב עוצמתי של איתור מתקדם, אפחות אוטומטי, תובנות שניתן לפעול לפיהן ופריסה גמישה במטרה לזהות ולעצור התקפות ממוקדות ידועות ולא ידועות. הפונקציונליות חוצת-הפלטפורמות של הפתרון מספקת איתור ותגובת אבטחה רציפים על פני הרשת הארגונית המבוזרת כולה. פתרונות ה-FortiMail, FortiCASB ו-FortiSandbox מציעים יחד פתרון רב עוצמה לארגונים אשר נועד לאבטח את יישומי ה-Office 365 SaaS שלהם מבלי שהתעבורה תצטרך לנוע מחוץ לתשתית הענן של Microsoft ומבטיחים תאימות טובה יותר עם דרישות רגולטוריות על ידי אמצעי אבטחה מוגברים.

תוספת הפתרונות הללו הופכת את מארג האבטחה של פורטינט לחבילה מורחבת של פתרונות אבטחה משולבים הזמינים ב-Azure, כאשר מדובר בשילוב פתרונות ייחודי אשר מציע את השילוב בין פתרונות פיירוול רב-שכבתי של הדור הבא, WAF, אבטחת מייל, sandbox ו-CASB ל-Azure, בזמן שמספק את אחת הגישות המקיפות ביותר לאבטחה של עננים רבים לפריסות ארגוניות מבוזרות. על ידי הטמעת מארג האבטחה של פורטינט על Azure, לקוחות יכולים לפרוס פתרון אבטחה משולב מלא, המתפרש בצורה רציפה על פני סביבות ענן היברידיות ומקומיות רבות.

Microsoft Azure משמשת כשותפה בתוכנית השותפים Fabric-Ready של פורטינט, המהווה קטגוריית פרמיום של ברית השותפויות הטכנולוגיות של פורטינט וחלק מרכזי במארג האבטחה של החברה, המאפשרת למוצרי פורטינט ולמוצרי שותפיה להשתלב יחד ולספק אבטחת קצה-לקצה.  

ריאן מקג'י, מנהל שיווק האבטחה ב-Microsoft, אמר כי, "לקוחותינו המשותפים מסתמכים על ניהול אבטחה יעיל ועקבי כדי לאבטח יישומי ווב ולסייע למנוע איומי zero-day, במקביל לניהול תשתיות גלובליות מהענן. אנו מודים על התמיכה המתמשכת של פורטינט בלקוחות Microsoft על ידי הרחבת פלטפורמת מארג האבטחה שלהם ב-Microsoft Azure וזמינות מומחיות האבטחה שלהם כדי לספק פתרונות משולבים המתפרשים על פני סביבות ענן היברידיות ומקומיות".  

ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי, "תשתיות הרשת המתרחבות ומהלכי העבודה העוברים לענן דורשים בקרת אבטחה, אכיפת מדיניות ונראות אשר יכולות להתפרש על פני רשתות מסורתיות מקומיות וסביבות ענן היברידיות. פורטינט מספקת ללקוחות Microsoft Azure גישה רציפה למארג האבטחה של החברה ובכך, מספקת לאדריכלי האבטחה את הגמישות הדרושה להם באשר למיקום ולזמן פריסת אמצעי האבטחה".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות