✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

23.01 - פורטינט הכריזה על זמינות פתרון FortiGate VM לענן של אורקל

IsraelClouds
|
January 23, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

הפתרונות להגנת סביבות וירטואליות מספקים מדיניות אבטחה עקביות וניידות של עומס עבודה מאובטח על פני הענן של אורקל

פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים ושותפת זהב של אורקל, הכריזה על זמינות ה-FortiGate Virtual Machine ב-Market Place של Oracle Cloud.

FortiGate VM, הפיירוול של הדור הבא, הזמין עם BYOL ללקוחות הענן של אורקל, מאפשר לארגונים להעביר את עומסי העבודה והיישומים שלהם באופן מאובטח לענן ציבורי בעל קישורית אתר ל-אתר, סגמנטציה בין עננים ומדיניות אבטחה עקביות.

פורטינט ואורקל מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן במטרה לספק פתרונות אבטחה ווירטואליים על פני סביבות הענן הציבורי וההיברידי של אורקל כדי לספק שכבות מרובות של מאפייני אבטחה לפי דרישה, הדרושות לרשתות ענן דינמיות. FortiGate VM מספק למשתמשי Oracle Cloud שילוב של מודיעין איומים מתקדם ממעבדות FortiGuard יחד עם מערכת ה-FortiOS – מערכת ההפעלה המובילה בתעשייה המיועדת לאבטחה, המספקת בקרת אבטחה מלאה, נראות עומס עבודה וניהול על פני סביבות פיזיות, ווירטואלית או בענן.

שילוב ה-FortiGate VM בענן של אורקל יאפשר למשתמשים להעביר עומסי עבודה החיוניים לעסקים שלהם באופן מאובטח מהאתר המקומי והפרטי לפריסות ענן ציבורי מבלי לסכן את נראות המדיניות שלהם. היות והענן של אורקל משתנה באמצעות אתרים זמינים (AD) ומספק זמני שיהוי נמוכים ביותר עם רוחב פס גבוה, FortiGate ישלים את שירותי הענן עם מאפייני אבטחה זמינים ביותר ובעלי שכבות עבור עומסי עבודה קריטיים באזורים שונים.

סקר הנערך על ידי ESG Research, הראה כי 69% ממומחי אבטחת סייבר העידו כי בארגון שלהם עדיין לומדים כיצד ליישם את מדיניות האבטחה שלהם לתשתית ענן ציבורי ופרטי, בעוד כי 62% אמרו כי קשה מאוד לקבל את אותה רמת נראות לתוך עומסי עבודה מבוססי-ענן, אשר תהיה דומה לרשתות הפיזיות שלהם. הגנה על סביבות אלו, המשתנות באופן דינמי, דורשת מארג אבטחה (Security Fabric) בעל מאפייני אבטחה המשולבים באופן הדוק וטכנולוגיות רשת המשתפות מודיעין ומשתפות פעולה על מנת לאתר, לבודד ולהגיב לאיומים בזמן אמת.

ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי: "היות וארגונים מאמצים ארכיטקטורות ענן היברידיות, משלבים תשתית מקומית עם הגמישות של משאבי ענן ציבוריים ומתחזקים מדיניות אבטחה עקביות – הנראות והשליטה הן קריטיות. אורקל ופורטינט מחויבות לספק יכולות אבטחה מתקדמות לארכיטקטורת מקומיות ו-IaaS. אנו מרחיבים את שיתוף הפעולה בין החברות כדי להבטיח כי הלקוחות שלנו ייהנו מיכולות אבטחה מקיפות ואוטומטיות על פני תשתיות מקומיות ותשתיות הענן של אורקל".

ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט
‍ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט

אודות פורטינט

פורטינט (נאסד"ק: FTNT) מאבטחת את הארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם. פורטינט מספקת ללקוחותיה הגנה נבונה ורציפה על פני שטחי תקיפה מתרחבים ואת הכוח להתמודד עם דרישות ביצועים הולכות וגוברות של הרשת חסרת הגבולות – היום ובעתיד. רק ארכיטקטורת מארג האבטחה של פורטינט (Security Fabric) יכולה לספק אבטחה ללא פשרות אשר תענה על אתגרי האבטחה הקריטיים ביותר בסביבות רשת, יישומים, ענן או מובייל. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-330,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או במעבדות FortiGuard.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות