✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

פורטק תפיץ בארץ שני מותגים חזקים בעולם הסייבר ואבטחת המידע: Polarity ו - Swimlane

IsraelClouds
|
March 14, 2023
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
אלון יעקב, מנכ"ל פורטק. קרדיט צלם: יעקב בן נדב

פורטק  תפיץ בארץ שני מותגים חזקים בעולם הסייבר ואבטחת המידע: Polarity ו - Swimlane

לקוחות Polarity: ROI שנתי של 200% ; לקוחות Swimlane: חוסכים בממוצע 160 אלף דולר לחודש

חברת פורטק (ForeTech) חתמה על הסכמי הפצה חדשים עם החברות Polarity ו-  Swimlane.

Polarity מפתחת ומספקת כלי חיפוש, פנים וחוץ ארגוני, המרכז את המידע  המבוזר, שמסתובב במערכות השונות בארגון, בחלונית חיפוש אחת, חוסך זמן יקר ומשפר את תהליכי קבלת ההחלטות בארגון. הפתרון מאפשר לכלל העובדים בחברה ליישר קו, זה עם זה, תוך עדכונים שוטפים של הפעולות שבצעו ומניעת כפל עבודה. הפתרון מתממשק ליותר מ- 200 כלים שונים בתוך הארגון ומחוצה לו, ולקוחותיו  מדווחים כי ה- ROI השנתי שלהם משימוש בפתרון מגיע ל- 200%.

Swimlane המדורגת בין 25 חברות הסייבר עם הצמיחה הגבוהה יותר, במסגרת רשימת ה- 500 "Technology Fast" של דלויט, לשנת 2022, מספקת פלטפורמת אבטחה ל- low-code. פלטפורמה זו מאפשרת ללקוחות לתחזק אופרציית אבטחה זורמת ואוטומטית, להגיב למקרי תקיפה בזמן אמת  ולהפחית את הסיכון הטמון בטעויות אנוש. לקוחות Swimlane חוסכים בממוצע 160 אלף דולר לחודש, כתוצאה משימוש בפתרון. 

"אנחנו פועלים כל העת להרחיב את סל פתרונות האבטחה שאנו מייצגים במטרה להגדיל את המבחר שאנו מציעים ללקוחות שלנו,  להביא להם ערך רב יותר ולספק שירות מדויק וטוב יותר"   אומר אלון יעקב, מנכ"ל פורטק. "אנו נמצאים כעת בתנופת צמיחה ושני שיתופי הפעולה החדשים הללו הם רק הסנוניות הראשונות."

 

אודות פורטק

פורטק (ForeTech) היא חברה להפצת פתרונות בתחום אבטחת מידע וסייבר. החברה נוסדה ב- 2006 ע"י אלון יעקב, אשר עומד בראשה גם היום. החברה מספקת ללקוחותיה קשת רחבה של שירותים, לרבות: יעוץ, הטמעה, הדרכה ותמיכה. בין לקוחותיה: משרדי ממשלה, גופים ביטחוניים, גופי בריאות, חברות תקשורת, פיננסים, תעשייה והייטק מן המובילים בישראל. לאתר החברה: www.fore-t.com

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות