✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

05.03 - פורסקאוט חושפת פלטפורמה מאוחדת לאבטחת סביבות IT ו-OT

IsraelClouds
|
March 5, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

• החברה הטמיעה את טכנולוגיית  SecurityMatters אל תוך פלטפורמת הליבה שלה כדי לספק ויזביליות אמיתית ושליטה מקצה לקצה, לרוחב רשתות IT ו-OT

• הפלטפורמה מספקת ויזביליות מורחבת עבור סביבות של מולטי-קלאוד, SDN וסביבות תעשיתיות, באמצעות אינטגרציה עם Microsoft Azure, Cisco ACI ומערך המתגים של Belden

• תמיכה באוטומציה מתקדמת של אמצעים לסגמנטציה ברשת ושל תגובה לאירועים, באמצעות אינטגרציה חדשה עם פורטינט, Cisco DNA-Center ו-ServiceNow, מאפשרת למזער סיכוני סייבר

פורסקאוט טכנולוגיות הכריזה על הפלטפורמה המאוחדת הראשונה לויזביליות וניטור מכשירים שנועדה להגן על סביבות IT ועל טכנולוגיה תפעולית (OT). באמצעות של הטמעה של טכנולוגיית SecurityMatters, שנרכשה לאחרונה, אל תוך פלטפורמת הליבה שלה, פורסקאוט תספק את יכולות הויזביליות והשליטה החזקות ביותר בעולם לניהול סיכוני סייבר בסביבות IT ו-OT. שיפורים נוספים יספקו ויזביליות מקיפה אל תשתיות מולטי-קלאוד, יכולות סיווג אוטומטי עבור מכשור רפואי ותעשייתי, ואוטומציה של אמצעים לסגמנטציה ברשת עבור פיירוולים וכן עבור סביבות ענן ורשתות מוגדרות תוכנה (SDN).

"על פי גרטנר, עד 2023, ה-CIO הממוצע יהיה אחראי למספר גדול פי 3 של מכשירים תחת ניהולו ב-2018 . אנו רואים כי רוב הצמיחה מגיעה מ-IoT ו-OT, וכן מהפעלות של עננים פרטיים וציבוריים, על חשבון מכשירים מסורתיים הנמצאים תחת ניהול ארגוני", אמר מייקל דה-סזארה, מנכ"ל ונשיא פורסקאוט. "עם ההשקה החדשה של הפלטפורמה, פורסקאוט היא כעת הספק היחיד שיכול להציע ויזביליות מכשירים ושליטה אמיתיים לרוחב הארגון, כולל IT ו-OT, ולהקיף 2 מיליון מכשירים, בין אם מדובר בסביבות פיסיות, וירטואליות, ענן או היברידי".

עד 2021, 70% מאבטחת ה-OT תהיה מנוהלת באופן ישיר תחת ה-CIO או ה-CISO, עליה של 35% בהשוואה למצב היום . צוותי IT כבר לא נדרשים רק לנהל מכשירי משתמשים, אפליקציות ונתונים, אלא הם גם אחראים לתפעול עסקי יעיל ומאובטח. הדרך לשם מתחילה בידע אודות כל המכשירים המחוברים לרוחב המשרדים, מרכזי הנתונים, הענן ורשתות ה-OT. הפלטפורמה המאוחדת של פורסקאוט תאפשר ללקוחות לקבל ויזביליות  מלאה לגבי מצב כל הנכסים ברשת, להבין את פרופיל סיכוני הסייבר והתפעול שלהם, ולבצע אוטומציה של פעולות למזעור החשיפה.

הפלטפורמה של פורסקאוט מציעה את היכולות והיתרונות הבאים:

• יכולות מורחבות של ויזביליות וגילוי מכשירים בסביבות OT, מרכזי נתונים וסביבות ענן:

פורסקאוט ממשיכה להרחיב את הויזבליות כדי לספק לארגונים מבט מאוחד על כל המכשירים לרוחב משרדים, מרכזי נתונים, ענן ורשתות OT. הויזביליות של פורסקאוט אל תשתיות של ריבוי עננים, כוללת כעת את Microsoft Azure, אשר מצטרפת אל ההיצע של AWS ו-VMware. אינטגרציה חדשה עם Cisco ACI מספקת ויזבליות אל SDN בסביבות של מרכזי נתונים. אינטגרציה עם הקו המלא של המתגים התעשיתיים של Belden, יחד עם ניטור פאסיבי חדש אל השכבות הנמוכות של מערכי רשתות OT, מספקת ויזביליות עמוקה יותר אל מערכות שליטה תעשייתיות ומכשירי OT.  

• סיווג אוטומטי עבור מכשור רפואי, תעשייתי ו-IoT: שדרוגים מקיפים ביכולות הסיווג האוטומטי מאפשרים כעת לארגונים לבצע סיווג אוטומטי של יותר מכשירים, ולמנף את המודעות לצורך אכיפת מדיניות. הכיסוי המורחב מזהה יותר מ-500 מערכות הפעלה שונות ויותר מ-5,000 ספקי מכשירים ומודלים. בחינת deep-packet של יותר מ-100 פרוטוקולים ב-IT וב-OT, מאפשרים סיווג מדויק של מכשור רפואי ויותר מ-350 ספקים מובילים של טכנולוגיות רפואיות. Device Cloud המוביל של פורסקאוט צמח כעת ליותר מ-8 מיליון מכשירים, כשהוא מאפשר יכולות סיווג עדיפות ומהירות יותר לכיסוי של סביבות IT, IoT ו-OT.

• שדרוגים בבקרה ואוטומציה של סגמנטציה: כאשר ארגונים מאמצים סגמנטציה של OT ו-IT, פורסקאוט מאפשרת להם לייצר אוטומציה של נקודת שליטה ובקרה בפיירוולים הטרוגנים וכן בסביבות פיסיות, וירטואליות, ענן ו-SDN. פלטפורמת פורסקאוט כוללת כעת אורקסטרציה של בקרי סגמנטציה בפיירוול הדור הבא של פורטינט וב-Cisco DNA-Center. אלה מתווספים ליכולות הסגמנטציה הקיימות עם פאלו אלטו, צ'ק פוינט, AWS, VMware וציוד רשת בסביבה ארגונית ותעשיתית.

• שדרוג תגובה לאירועים והערכת סיכונים לכל סביבות הרשת: עם הצמיחה בקישוריות בין רשתות IT ו-OT, חשוב להבין את פרופיל הסיכון של מכשירים בשתי הסביבות. פורסקאוט מוסיפה יכולות חדשות להערכת סיכונים, כולל הערכת פרצות עבור מכשירי OT ומערכות בקרה תעשייתיות (ICS). בנוסף, זיהוי של מכשירים עוינים מאפשר לזהות מתחזים המשתמשים בטכניקות הסוואה, במטרה לסייע לארגונים למנוע גישה זדונית, וכן כדי לשפר את העמידה ברגולציה. עבור ארגונים המחפשים לשפר אבטחה ויעילות בתפעול ה-IT, פלטפורמת פורסקאוט מבצעת כעת אורקסטרטציה עם ServiceNow ITSM ומוצרי תפעול אבטחה, במטרה לייצר אוטומציה של תגובה לאירועים.

פורסקאוט מציעה כעת את פלטפורמת הויזביליות והשליטה המודולרית והסקלאבילית ביותר. הפלטפורמה משלבת מוצרי תוכנה, המתחילים בויזביליות מכשירים עם Forescout eyeSight,  אליהם יכולים לקוחות להוסיף מוצרים כגון Forescout eyeControl ו-Forescout eyeExtend על פי הגידול בצרכים. לקוחות ושותפי הפצה מקבלים את הגמישות המלאה לבצע קסטומיזציה לרכישה שלהם ולבחור ברישוי מתחדש (perpetual) או על פי תקופה.

"אנו נמצאים בנקודה קריטית באבטחת סייבר, כאשר מכשירים המחוברים ל-IP ממשיכים להציף ארגונים, ה- IT  מתאחד עם ה-OT, ועסקים נעים אל עבר הענן. מגמות אלה יכולות לגרום לסיכון משמעותי והן מובילות את התעשייה אל הטמעה של פלטפורמה משולבת אחת שתפחית מורכבות ותטפל בדברים רבים ככל האפשר. פורסקאוט היא אחת הספקיות המציעות יכולות אבטחה התואמות את הדרישות החדשות", אמר ג'ון אולטסיק, אנליסט בכיר ראשי, ESG.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות