✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

13.06 - פורסקאוט מרחיבה את יכולות פלטפורמת ההגנה ברשתות OT באמצעות אינטגרציות עם מערכות אבטחת ICS/SCADA

IsraelClouds
|
June 13, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

סן-חוזה, קליפורניה, 13 ביוני – פורסקאוט טכנולוגיות (ForeScout Technologies) (NASDAQ:FSCT),חברת אבטחה מובילה לעולם ה-IoT הכריזה על שותפות טכנולוגית עם החברות Indegy ו-SecurityMatters, במטרה לשלב את הטכנולוגיות של השתיים אל תוך פלטפורמת והגנת הסייבר של פורסקאוט לרשתות תפעוליות (OT) ולסביבות תעשייתיות. עם קטגוריה חדשה זאת של שיתופי פעולה בתחום מערכות בקרה תעשייתיות (ICS), ממשיכה פורסקאוט לממש את האסטרטגיה שלה לרוחב כל הארגון – מהקמפוס (רשתות LAN), דרך הדאטה סנטר, הענן ועד לרשתות תפעוליות.

 

"המערכות הקריטיות, שהינן חיוניות לכלכלה, הביטחון והבריאות של מדינות ברחבי העולם, הופכות מקושרות  למערכות IT, ויותר ויותר הופכות פגיעות לאיומי סייבר", אמר פדרו אברו, Chief Strategy Officer, פורסקאוט. "התקפות סייבר על תשתיות חיוניות מייצרות סיכונים גדולים מעבר לאובדן כספים או שיבוש של עסקים, ויכולות להביא לפגיעה פיזית של ממש. במהלך זה, חוברת פורסקאוט לספקי אבטחת ICS/SCADAמובילים בתעשייה, השותפים למחויבות שלנו לקידום אבטחה באמצעות  גילוי וניטור רציף ומתמשך, במטרה להגן על המערכות החיוניות ביותר".

 

אינטגרציה חדשה למערכות בקרה תעשייתיות

ככל שמערכות תפעוליות ומערכות בקרה תעשייתית מתחברות יותר לסביבות IT, קריטי כי ארגונים יבנו ויתחזקו מצאי מעודכן של כל מכשיר בכל שכבת ICS, ויבטיחו עמידה ברגולציה ובתקני אבטחה של התעשייה. עם זאת, מכשירי  ICS יוצרים אתגרים ייחודיים עבור ארגונים, מכיוון שמרביתם אינם יכולים לתמוך בשיטות אבטחה מסורתיות, והם רגישים לטכניקות סריקה וניטור המקובלות ברשתות IT. בנוסף, בהינתן החשיבות של תשתית קריטית, לא ניתן לנתק רבים ממכשירים אלה לצרכי תחזוקה ועדכונים.

 

פתרון  הגילוי והניטור של פורסקאוט מספק יכולות מקיפות של ניהול מצאי כל המכשירים המחוברים לרשת, ובדיקת עמידה ברגולציה. באמצעות השותפות עם Indegy ו-SecurityMatters, מציעה עתה פורסקאוט ניטור עמוק יותר לתוך כל שכבה בסביבת ה-ICS, כולל מערכות SCADA, בקרים לוגיים ניתנים לתכנות (PLC) וחיישנים. בעזרת הנתונים המשותפים שמתקבלים במערכת,  פורסקאוט מאחדת את הניהול של כל נכסי ICS ו-IT, בעודה מאפשרת תאימות למדיניות האבטחה הארגונית, זיהוי ותגובה לאירועים, וטיפול יעיל באיומים לרוחב כל הארגון.

 

על פי דוח שפרסמה Saniye Burcu Alaybeyi מגרטנר במאי האחרון, תחת הכותרת 'מפת הדרכים האסטרטגית לאבטחה משולבת של  IT ו-OT לשנת 2018', "רשתות OT לא נוהלו במשך שנים ארוכות בהיבטי אבטחה ואיומים. הן שטוחות, עם תמהיל של פרוטוקולי OT, נכסים בלתי מזוהים, מערכות ומכשירים מדור קודם עם תקשורת לא מאובטחת... ניהול אבטחה מוצלח בסביבת IT / OT משולבת, חייב להיות מסוגל לאזן בין יעדים לרוחב הארגון, עם ניהול סיכונים משולב והיכולת לאבטח ולהגן על שני התחומים".

 

באמצעות מינוף התובנות שמתקבלות מהאינטגרציה עם Indegy ו-SecurityMatters, פורסקאוט מספקת את יכולות האבטחה המשולבת לרוחב סביבות IT, OT ותשתיות חיוניות:

·         ניטור ואבטחה מקצה לקצה

·         גילוי וניהול אוטומטי של מכשירים מחוברים לרשת

·         זיהוי איומים בזמן אמת והתראות רלוונטיות על פי הקשר (contextual alerts)

·         אימות רציף של תצורות ציוד ועמידה ברגולציה

·         תגובה רחבה יותר לאירועים

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות