✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

21.10 - Cloudinary הישראלית נבחרה ברשימת 100 חברות הענן הפרטיות המובילות בעולם - Forbes 2018 Cloud 100

IsraelClouds
|
October 21, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת הבוטסטראפ הישראלית קלאודינרי, המפתחת ומשווקת פתרון לניהול מדיה בענן, נבחרה להיכלל ב- Forbes 2018 Cloud 100, רשימת 100 חברות הענן המובילות בעולם הנמצאות בבעלות פרטית. הרשימה פורסמה בשיתוף פעולה של Forbes עם Bessemer Venture Partners ו-Salesforce Ventures. עוד ברשימה נכללות חברות דוגמת: Namely, Zoom, Sisense, Walkme, Slack, ועוד.

"זהו כבוד גדול לזכות בהוקרה מצד Bessemer Venture Partners ,Forbes  ו-Salesforce Ventures, כאחת מחברות הענן המובילות כיום בעולם בבעלות פרטית", אמר איתי לחן, מייסד שותף ומנכ"ל Cloudinary. "מהפכת הענן הייתה חיונית על מנת שנוכל לספק למותגים המובילים בעולם יכולות ניהול מדיה המשנות את חוקי המשחק. הוקרה זו היא עדות למחויבות של הצוות שלנו לעמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל מה שאנו עושים, ואנו מצפים לסייע ללקוחות ולשותפים שלנו להבין ולמצות את הכוח והפוטנציאל הגדול הטמון בחוויית אינטרנט מודרנית וויזואלית".

כחלק מתהליך הבחירה הקפדני לרשימת  Forbes 2018 Cloud 100, קיבלה קרן Bessemer Venture Partners מועמדויות מהסטארטאפים המובילים בתחום הענן. צוות השופטים של Forbes Cloud 100, אשר כולל מנכ"לים מובילים של חברות ענן ציבוריות, סקר את הנתונים כדי לבחור, לנקד ולדרג את 100 חברות הענן המובילות בעולם. תהליך ההערכה כולל 4 מרכיבים: הובלת שוק (35%), הערכת שווי החברה (30%), מדדים תפעוליים (20%) ואנשים ותרבות ארגונית (15%).  

"במהלך 3 השנים האחרונות, רשימת Cloud 100 סימנה את חברות הענן המובילות המעצבות מחדש את התעשייה בה הן פועלות", אמר אלכס קונרד, עורך רשימת Cloud 100 של Forbes . "בכל שנה אני מתרשם מחדש מאיכות החברות שנכנסות לרשימת Cloud 100. אלו זמנים מרגשים עבור חברות הענן והיזמים בתחום".

"כל 25 ההנפקות הציבוריות והרכישות הגדולות בתחום הענן במהלך 3 השנים האחרונות היו של חברות אשר לקחו חלק בשלב כלשהו ברשימת Cloud 100, ואנו בהחלט מצפים כי חברות הענן הציבוריות המובילות בעתיד, תצמחנה מתוך הרשימה הנוכחית", אמר ביירון דיטר, משקיע בתחום הענן ושותף ב-Bessemer Venture Partners. "רשימת Cloud 100 לשנת 2018 מייצגת ערך של מעל 135 מיליארד דולר באחזקות פרטיות - מספר מדהים שמזכיר לנו פעם נוספת את עוצמת תחום הענן. הדרך בה אנו עושים עסקים תהיה שונה משמעותית כתוצאה מהצמיחה של חברות אלה, ואני גאה לחגוג את ההישגים יוצאי הדופן של המייסדים והצוותים של כל חברה הנמצאת ברשימת Cloud 100 לשנת 2018".

"ההזדמנות העסקית כיום עבור חברות ענן היא אדירה - ההשקעות, הביקוש מצד הלקוחות וקצב אימוץ הטכנולוגיה, ממשיכים לצמוח", אמר מאט גארט, שותף מנהל, Salesforce Ventures. "אנו מתרגשים לראות את הפוטנציאל של החברות האלו, ומצפים  לראות את החדשנות הטכנולוגית שהן תספקנה לכל העולם".

בכל שנה, המנכ"לים של החברות ברשימת Cloud 100 ו- 20 החברות המבטיחות  "Rising Stars" נפגשים בחגיגת Cloud 100 Celebration בחסות Bessemer Venture Partners, Salesforce Ventures וForbes. רשימות 2018 Cloud 100 ו- 20Rising Starts מפורסמות ב- www.forbes.com/cloud100 ומופיעות בגיליון ספטמבר 2018 של Forbes.

אתם מוזמנים לבקר באתר החברה של קלאודינרי cloudinary.com על מנת ללמוד עוד על פתרונות ניהול המדיה שהחברה מציעה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות