✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

פיירבולט רוצה לשבור את שיאי המהירות בגישה לנתונים

IsraelClouds
|
November 30, 2021
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event
אסף שולמן, מנהל השיווק של פיירבולט. קרדיט צילום: Asaph Schulman

פיירבולט רוצה לשבור את שיאי המהירות בגישה לנתונים

עם מחסן נתונים שמציע מהירויות של פחות משניה גם בהתמודדות עם פטהבייטים של מידע, פיירבולט (Firebolt) מציעה פתרון גמיש לחברות טכנולוגיה שזקוקות לגמישות ומהירות. אסף שולמן, מנהל השיווק (CMO) של פיירבולט מסביר לנו למה החברה צומחת בקצב מהיר, והגיעה תוך שנתיים ל-100 עובדים.

למה הפתרון של פיירבולט חדשני?

"העולם נמצא בצונמי של מידע ונתונים וזה רק הולך וגדל. אנחנו מציעים לחברות טכנולוגיה שממוקדות בנתונים אפשרות לנתח במהירות מאגרי נתונים עצומים, תוך יכולת להקצות את המשאבים באופן גמיש. כיום בארגון מערכות מחסני הנתונים מציעות את אותו זמן התגובה לכל הרמות בארגון. ראש הצוות שצריך להציג עכשיו דוח ימתין מספר דקות לביצוע של שאילתה, אבל גם המנכ"ל שייגש ללוח הנתונים הארגוני ימתין לשאילתה הזאת בדיוק את אותו הזמן. עם הפתרון שלנו, ניתן להקצות משאבים בצורה גמישה, כך שהמנכ"ל יוכל לחכות פחות משניה, אבל לרמות אחרות בארגון שעבורן המהירות פחות קריטית, ניתן יהיה לחסוך במשאבים ובעלויות עיבוד הנתונים".

כיום בלתי אפשרי להציע את הגמישות הזאת?

"יש פתרונות רבים למחסני נתונים, אבל אנחנו מציעים את השילוב בין המהירות שאנחנו מגיעים אליה לבין הגמישות בהקצאת המשאבים. אם אתה רוצה להגיע למצב של ניתוח נתונים מהיר אז אתה צריך גם לנסות להתחיל לשלב כל מיני כלים של קוד פתוח, וגם להקצות משאבי עיבוד אדירים אבל אז העלויות שלך הן בהתאם. הפתרון שלנו הוא פתרון מבוסס ענן לחלוטין כך שהמפתחים של הלקוח יכולים להחליט מתי ואיך להשתמש בו ולשלם רק עבור השימוש בפועל".

אז למי הפתרון הזה יכול להתאים?

"הפתרון הזה מתאים במיוחד לחברות טכנולוגיה שמנתחות מאגרי מידע עצומים וזקוקות להציג את הנתונים האלה ללקוחות הסופיים שלהן. מדובר בחברות שאוספות נתונים עבור עשרות אלפי לקוחות בו זמנית, כמו למשל חברות בתחום הגיימינג, הפיננסים, או ניתוח מידע לגבי תעבורת אינטרנט. כל החברות הללו עד היום התפשרו בהצגת הנתונים ללקוחות שלהן, או בהיקף המידע או במהירות הניתוח. עכשיו הן יכולות להציע מהירות ניתוח של עד פחות משניה אם הלקוחות דורשים זאת, כאשר אנחנו יכולים להציע שיפור של פי 4 עד פי 6000 במהירות הניתוח של נתונים".

הפתרון שלכם פועל רק על הענן של AWS, מדוע בחרתם דווקא בו?

"כיום אנחנו מציעים את המוצר שלנו דרך המרקטפלייס של AWS, ומגיעים ישירות ללקוחות בכל העולם. אנחנו משתתפים בכנס re:Invent השבוע בלאס-ווגאס, ואנחנו נרגשים לקראת פגישות עם לקוחות פוטנציאלים חדשים וגם שותפים שמעוניינים לשלב את המוצר שלנו בפתרונות שלהם.

"שירות הענן של AWS, מציע לנו אפשרות להקצות משאבי עיבוד ואחסון בצורה דינמית באמצעות שימוש בשירותי EC2 ו-S3, לפי הדרישה והמשאבים של הלקוחות שלנו. למעשה כל הקטלוג של משאבי העיבוד של AWS זמין ללקוחות והם יכולים לבחור את נקודת האיזון שלהם מבחינת מהירות ועלות. מכיוון שכרגע אנחנו ממוקדים בלקוחות טכנולוגיים שמציעים פתרונות ניתוח מידע ללקוחות שלהם, הרי שהלקוחות הללו נמצאים כולם בסביבת הענן של AWS מה שגרם לנו לבחור להציע פתרון בסביבה הזאת". 



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות