✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.07 - Experis Cyber תציע שירות אבטחת סייבר מנוהל בענן על בסיס טכנולוגיה חדשנית של Oracle

IsraelClouds
|
July 3, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת אבטחת המידע Experis Cyber וענקית המחשוב הארגוני אורקל, הודיעו על שיתוף פעולה ראשון מסוגו ביניהן, במסגרתו Experis Cyber תציע אבטחת סייבר בענן כשירות מנוהל (Security-as-a -Service), על בסיס המוצר החדש והמתקדם של Oracle - Identity SOC.

Oracle Identity SOC, הינו פתרון האבטחה (SOC) הראשון בעולם המבוסס על זהויות, ומיועד להגן על ההיקף ההולך ומתרחב של הרשת הארגונית, שאף היא מבוססת זהויות. זאת, על רקע מעבר הולך וגובר של תשתיות, רשתות ואפליקציות לענן, שיוצר סביבת IT חדשה. Oracle Identity SOC מציע גישה חדשנית לאבטחה, תוך שימוש בלמידת מכונה ובינה מלאכותית לניטור וזיהוי התנהגות אנושית חשודה. המערכת מספקת ניטור מקיף, איתור סיכונים, ניתוח, כלי תיקון בכל הסביבות ההיברידיות וההטרוגניות, כלומר גם בענן וגם בסביבת on-premises.

המוצר החדש לומד את ההתנהגות וההתנהלות של המשתמשים בארגון, וכך נצבר מרכז ידע אדיר ממגוון משתמשי ענן אורקל ברחבי העולם. יכולתו חסרת התקדים של ה- Identity SOC לזהות התנהגות חריגה ,תאפשר לצוותים של Experis Cyber לספק ללקוחותיה התראה והגנה בזמן אמת. למעשה, השילוב בין הטכנולוגיה המתקדמת של Oracle וההון האנושי, קרי צוותי הסייבר של Experis Cyber, תספק מעטפת הגנה מקיפה מפני חדירה חיצונית או גישה פנים ארגונית בלתי מורשית למשאבי הארגון, הן בענן והן בשרתי החברה.

אלי כהן, מנכ"ל Experis Cyber: "אנו מודים ל- Oracleישראל על הבעת האמון בנו וביכולתינו לעשות שימוש מיטבי בטכנולוגיה המתקדמת שלהם, לצורך הגנה על ארגונים בארץ ובעולם. אנו חיים בעידן דיגיטלי בו עבריינים גדולים כקטנים, לצד ארגוני פשיעה, מבינים שהמקלדת חזקה ואפקטיבית לא פחות מהנשק המסורתי. לכן, אנו מאמינים ששילוב בין שירות ההגנה שלנו, המנוהל על ידי אנשי הסייבר הטובים בארץ, למוצר החדש של Oracle, יספק ללקוחותינו מעטפת הגנה מקיפה ואקטיבית שתגן עליהם מפני הדור החדש של פושעי הסייבר, גם בסביבת ענן".

‍אלי כהן, מנכ"ל Experis Cyber

נטליה דיסקין, מנהלת תחום אבטחת מידע באורקל ישראל: "שיתוף הפעולה החדש הזה יתן מענה לצורך אמיתי אצל לא מעט חברות, שמשתמשות במערכות IT  מתקדמות אך מתקשות להגן עליהן מסיבות שונות, כגון:  חוסר ידע ומיומנות,  מחסור בכוח אדם, או פשוט רצון להתרכז בליבת העסקים העיקרית של החברה ולתת למקצוענים לטפל באבטחת המידע של האירגון. חברות כאלו מעדיפות להוציא את שירותי האבטחה למיקור חוץ ולקבל אותם כשירות מנוהל. As a Service.

האתגר הגדול הנוסף הוא לספק עמדת ניהול אבטחת מידע אחת בארגון שתדע לשאוב מידע ולנהל סיכונים בכל המערכות הארגוניות - בסביבת ענן ובסביבה מסורתית (on-premises).  

אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה החדש יענה לצרכים ההולכים וגוברים האלו ויסייע ללקוחות להתמודד בצורה יעילה ובטוחה יותר עם המציאות החדשה".

‍נטליה דיסקין, מנהלת תחום אבטחת מידע באורקל ישראל
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות