✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

18.11 - חברת Avaya חושפת חוויה חדשה בפלטפורמת UCaaS

IsraelClouds
|
November 18, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

קישוריות מלאה, האצת השירותים בענן וחווית משתמש טובה יותר מכל ספק

חברת Avaya הכריזה היום על פתרונות SIP חדשים שיאפשרו לספקי UCaaS לספק חוויה עשירה יותר לשולחן העבודה הארגוני, תוך שימוש בפלטפורמה לפי בחירתם בצורה פשוטה ויעילה מבחינת עלות.

כוח העבודה המגוון של היום משתמש במגוון רחב של כלי תקשורת דיגיטליים. כדי לעמוד בשינוי, ספקי UCaaS (ספקי תקשורת כשירות) חייבים להציע לא רק טלפונים עם מאפיינים קוליים אלא גם מכשירים חכמים שיאפשרו למשתמש להפוך את התקשורת שלהם לאישית ולספק גישה ליישומים הנמצאים בענן. היצע הפתרונות המורחב של Avaya לשולחן העבודה כולל כעת גם מכשירים מסוג Vantage ואת סדרת  J100 המלאה.

"ספקי שירות מכל הסוגים יכולים כעת למנף את המותג הבינלאומי הידוע של Avaya ולספק חוויה ייחודית ללקוחות שלהם" מסר גרג פלטון, סגן נשיא לשיתוף ומכשירים ב-Avaya. "ההתרחבות של היצע הפתרונות של Avaya משנה את חווית התקשורת, מחזקת את שביעות הרצון והפרודוקטיביות של העובדים ומאיצה את היכולת של ארגונים מכל הסוגים להשיג מטרות עסקיות ולשפר את האיכות הכללית של רמת השירות אותה דורשים המשתמשים שלהם".

Avaya היא מובילה גלובלית בתקשורת דיגיטלית, תוכנה שירות ומכשירים לארגונים מכל הגדלים. הפתרונות הפתוחים, החכמים והמותאמים ללקוח שלנו מציעים גמישות בענן, וביישומים היברידיים. Avaya יוצרת חוויית תקשורת ללא הפרעות עבור לקוחותיה והלקוחות של הענן . צוותי התכנון המקצועי שלנו, התמיכה ושירותי הניהול עוזרים למקסם פתרונות המהווים יישומים אמינים ויעילים.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות