✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

29.08 - חברת VMware מרחיבה את סל שירותי הענן ההיברידי

IsraelClouds
|
August 29, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת מכריזה בכנס VMworld 2018 השנתי על חידושים בסל תוכנות התשתית והניהול שלה, שיסייעו ללקוחות לשנות את פני עסקיהם באופן דיגיטלי. במסגרת זו מציגה VMware את vSphere Platinum Edition החדש שיעמיק את האבטחה של האפליקציות והתשתיות של הלקוחות, את הגרסה החדשה של vSAN שימשיך לפשט את האימוץ של HCI וכן מספר עדכונים בפלטפורמת ניהול הענן vRealize, שיסייעו ללקוחות לפרוס תשתית פיתוח בכל ענן עם מערכת תפעולית רציפה ומאובטחת.

חברת VMware נמצאת בלבם של כוחות החדשנות, שמעצבים מחדש את תשתית ה-IT ואת העולם העסקי ומאמינים כי לעסק דיגיטלי מצליח נדרשת תשתית דיגיטלית מאובטחת וגמישה. פתרונות התוכנה של  VMware בתחומי הענן, בעל יכולת תפעולית בין מערכתית, הניידות והאבטחה יוצרים בסיס דיגיטלי מאובטח יותר וגמיש שמאפשר ללקוחות להגיב להזדמנויות ולאיומים חדשים ולפרוס כל אפליקציה, בכל מכשיר, בכל ענן.

"בעת שהצרכים והעדיפויות של לקוחותינו הם רבים ורחבים, אנו מתמקדים בפיתוח חידושים שיספקו להם בסיס דיגיטלי להתמודדות עם צרכי ה-IT העתידיים שלהם. זאת תוך יצירת קישור קריטי שיסייע להם להפיק את המקסימום מהשקעותיהם הנוכחיות ב-IT", מסר רג'יב רמסוואמי, מנהל תפעול, מוצרים ושירותי ענן, VMware. "אנו ממשיכים להשקיע בתוכנות תשתית עבור עיבוד נתונים, רישות, אחסון וניהול שהלקוחות יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהן תתמוכנה באופן יעיל ומאובטח באפליקציות, בנתונים, באנשים ובתהליכים – שישפיעו ויעצימו את עסקיהם לדורות".

בין החידושים המרכזיים שהציגה VMware ניתן לציין:

vSphere Platinum ליישום אבטחת אפליקציות אינטגרטיבית – בעת שאיומי האבטחה גוברים וגדל הלחץ הרגולטורי לבקרת סיכונים, הארגונים עוברים מכלי אבטחה נקודתיים לפתרונות אבטחה משובצים בתשתית. כדי לסייע לעסקים להתמודד עם האיומים הללו, VMware תציג את vSphere Platinum Edition שתספק אבטחה פנימית להגנה על אפליקציות, תשתיות, נתונים וגישה לכל היסודות הדיגיטליים של הלקוחות. גרסה חדשה זו תשלב בין יכולות האבטחה הטבעיות של vSphere לבין VMware AppDefense – שתניב יכולות אבטחה מתקדמות לאפליקציות שיוטמעו באופן מלא בתוכנה להרצת מכונות ווירטואליות.

vSAN 6.7 Update 1 לאימוץ קל של HCI – VMware תשיק אתvSAN 6.7  עדכון 1 במטרה להקל על הלקוחות לאמץ את HCI באמצעות מהלכים תפעוליים פשוטים יותר, תשתית יעילה ותמיכה מהירה. הגרסה החדשה תצמצם את משך הזמן הנדרש לפעולות התחזוקה באמצעות יכולות בינה פנימיות. בנוסף, היא תאפשר למנהלי ה-IT לפצל אשכולות HCI במהירות גבוהה יותר מאשר בעבר. זאת באמצעות מדריך ידידותי להקמה ולהרחבה של אשכולות, הן vSan והן לא vSan.

vRealzie - תפעול אוטונומי ותשתית ידידותית למפתח – VMware תחשוף גרסאות חדשות של פלטפורמת הניהול המקיפה שלה שתסייעה ללקוחות לבצע אוטומציה וסטנדרטיזציה לאופן שבו מתופעלת התשתית הדיגיטלית שלהם בסביבות ענן היברידיות – עבור פיתוח אפליקציות מבוססות מכונות ווירטואליות וקונטיינרים. הפלטפורמה תסייע ללקוחות להתמודד עם שלושה תרחישי שימוש מרכזיים: תפעול אוטונומי, הקצאת משאבים שניתנת לתכנות ותפעול אפליקציות.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות