✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Ericom Software פותחת מרכז פיתוח חדש בתל אביב: תגייס עשרות עובדים עד סוף השנה כדי לתמוך בצמיחת החברה

IsraelClouds
|
May 31, 2022
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

Ericom Software פותחת מרכז פיתוח חדש בתל אביב:

תגייס עשרות עובדים עד סוף השנה כדי לתמוך בצמיחת החברה

זהו האתר השלישי בישראל של Ericom, המספקת מוצרי אבטחת SASE ו- Zero Trust

 

Ericom Software, ספקית מובילה של פתרונות ענן לאבטחת התקפות Zero Trust, והמפתחת של פלטפורמת ZTEdge SASE, הכריזה על הרחבת פעילות הפיתוח בישראל עם פתיחת מרכז מחקר ופיתוח הממוקם במגדל עזריאלי-שרונה תל אביב. המרכז החדש מצטרף לסניפים הקיימים של החברה בירושלים ומודיעין.

 

 Ericom ממשיכה להגדיל את הצוות הטכנולוגי שלה בעקבות הגידול בפעילות החברה. לאחר גידול של כ- 25% בשנה האחרונה, החברה מתכננת להכפיל את הגידול בפיתוח בארץ עד סוף שנת 2022. מכיוון שהחברה מאפשרת עבודה מרחוק היא תגייס טאלנטים בכל מקום.

 

חברת Ericom היא הספקית המובילה והחדשנית ביותר של Remote Browser Isolation (RBI), הן כפתרון עצמאי להגנה על נקודות קצה ורשתות מפני ניסיונות פישינג ואיומים מהרשת, וגם כחלק מרכזי בפלטפורמות ZTEdge Secure Access Service Edge (SASE) של החברה. RBI היא יכולת חיונית עבור הגנת סייבר של ארגונים.

 

ההשקה שביצעה Ericom לאחרונה, של פתרון RBI ייחודי, הנמצא בתהליך רישום פטנט, ואשר מבודד פגישות מקוונות כגון Zoom, Microsoft Teams ו- Google Meet, הוא דוגמא לחדשנות שמשיג צוות המחקר והפיתוח המתרחב של Ericom. הפתרון, ZTEdge Virtual Meeting Isolation (VMI), מאבטח דיונים חסויים הכוללים חומרים רגישים במיוחד, ומאפשר להם להתקיים על גבי הרשת ללא חשש לדליפת נתונים, הקלטות בלתי חוקיות או חדירה של קוד זדוני.

 

ארגונים בתחומי הביטחון והפיננסים ובמגזר הממשלתי, נהנו מיתרונות גדולים של יעילות באמצעות הפעלת האבטחה של פתרון Ericom VMI. הפתרון ZTEdge Web Security ממנף גם הוא את RBI כדי להגן מפני איומים המצליחים לחמוק מבקרי אבטחה מסורתיים הפונים אל הרשת. לדוגמא, קוד זדוני המשובץ בתעבורה מפתרונות מוצפנים מקצה לקצה, כגון WhatsApp Web או תוכנת מסרים אחרת. הפתרון גם מגן מפני התקפות סטגנוגרפיות מתוחכמות אחרות.

 

מנכ"ל אריקום דיוויד קנלוס. קרדיט לתמונה: רבקה קובלסקי

"אנו נרגשים להכריז על פתיחת מרכז הפיתוח של Ericom בתל אביב, אשר יתווסף לצוות המחקר והפיתוח המתרחב שלנו ויפעל לצד מרכזי הפיתוח בירושלים ומודיעין. הצמיחה המהירה של החברה זוכה לתנופה בזכות מצוינות ביצועית לרוחב כלל הארגון, החל מצוותי התמיכה, אשר עונים על צרכי הלקוחות, דרך צוותי אסטרטגיית המוצר והמחקר והפיתוח, אשר מביאים לשוק פתרונות חדשניים העונים על נקודות הכאב שבו, ועד לצוותי הפיתוח העסקי, השיווק והמכירות, אשר מקדמים את אסטרטגיות ה- MSSP והפניה לחברות בגדלי ביניים", אמר דיוויד קנלוס, מנכ"ל Ericom Software. "בשוק תחרותי מאוד, הצמא לכשרונות פיתוח, Ericom הגדילה את צוות המחקר והפיתוח ב- 30% מאז 2021. זאת הודות למוניטין שלה כספקית מובילה של פתרונות אבטחת סייבר, וכן כמקום מרגש ודינאמי לעבוד בו".

 

פלטפורמת ZTEdge SASE של Ericom הוצגה לאחרונה בדוח אנליסטים של ESG, תחת הכותרת "דמוקרטיזציה של SASE לארגונים בינוניים", למידע נוסף הורידו את הדוח כעת.

 

אודות Ericom Software ופלטפורמת ZTEdge Cloud Security

Ericom Software, ספקית מובילה של פתרונות ענן לאבטחת Zero Trust, אשר מגינה על הארגונים המבוזרים דיגיטלית של היום מפני איומים מתקדמים. פלטפורמת ZTEdge של החברה היא פתרון Secure Access Service Edge (SAEA) המוביל בתעשייה. הפלטפורמה פותחה במיוחד לארגונים בגודל בינוני ולעסקים קטנים. הפתרונות של Ericom ממנפים חדשנות ביכולות של Remote Browser Isolation, בידוד אפליקציות, מיקרו סגמנטציה, וטכנולוגיות וירטואליזציה, אשר מסופקות על גבי הענן הגלובלי של Ericom. פתרונות אבטחת הסייבר של Ericom מגינים על אלפי עסקים מיליוני משתמשי קצה ברחבי העולם. לחברה יש סניפים ברחבי העולם ורשת גלובלית של שותפי MSP, מפיצים, משווקים ושותפים טכנולוגיים.

  

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות