✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

31.07 - eMusic האמריקנית-ישראלית מתכננת לתקן את תעשיית המוזיקה עם פלטפורמת הפצה מבוססת Blockchain

IsraelClouds
|
July 31, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

eMusic יוצאת לסבב גיוס של 70 מיליון דולר לבניית פלטפורמת הפצת מוזיקה שתבטיח חלוקה הוגנת בין אמנים לספקיות שירותי מוזיקה

ניו יורק, 31 יולי 2018 – חברת eMusic האמריקנית-ישראלית, שירות המוזיקה הראשון בעולם, המקדמת אמנים וחברות תקליטים (Labels) עצמאיות מאז 1998, הכריזה על תחילת סבב גיוס  ICO (Initial Cryptocurrency Offering) – גיוס באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים, אשר יבוצע באמצעות מכירת tokens – "אסימונים" בהיקף של 70 מיליון דולר, עבור בניית פלטפורמת בלוקצ'יין מבוזרת להפצת מוזיקה וניהול תמלוגים, באופן המתגמל בצורה ישירה את האמנים. eMusic תקיים החל מחודש ספטמבר השנה מכירה מוקדמת ציבורית של ה- (eMusic utility token (EMU שלה, ובעקבותיה אירוע יצירת טוקנים (TGE) באוקטובר.

קרדיט: יח"צ
‍קרדיט: יח"צ

eMusic הוא אחד משירותי המוזיקה המקוונים הידועים בעולם. eMusic הושקה מחדש בחודש מאי 2017, לאחר שנרכשה לפני כשנתיים על ידי חברת TriPlay הישראלית-אמריקנית, המנוהלת על ידי היזם הישראלי תמיר קוך.

במשך 20 שנה שירתה eMusic 47 מיליון אוהבי מוזיקה, כשהיא מסייעת להם לגלות מוזיקה, אמנים וחברות תקליטים חדשות, עם מכירת קרוב למיליארד הורדות מקטלוג של מעל ל- 26 מיליון שירים. כשירות המוזיקה הגדול הראשון שמאמץ באופן מלא את טכנולוגיית בלוקצ'יין, eMusic תפתח סביבה מקיפה בת קיימא של מוזיקה עבור אמנים, ספקי שירותים, והמעריצים שתומכים בהם. המשימה של eMusic היא לבנות מחדש את תשתית הפצת המוזיקה מבפנים החוצה, כדי להגדיל את הפצת המוזיקה והתגמול שזורם בין מעריצים, אמנים, והפלטפורמות שמספקות אותם.

על בסיס מערכת של חוזים חכמים פשוטים, תכלול פלטפורמת הבלוקצ'יין של eMusic כל מה שאמנים צריכים כדי לפרסם ולהפיץ מוזיקה, וכדי לנהל זכויות ותמלוגים. אמנים פשוט יטענו את המוזיקה שלהם, יתעדו את זכויות היוצרים, ויבחרו להיכן המעריצים יוכלו להזרים או לקנות את המוזיקה שלהם. כאשר שיר ינוגן או יימכר, ההכנסה תחולק באופן הוגן בין ספק השירות והמחזיקים בזכויות, ועם שקיפות מלאה לגבי השמעות ותשלומים. אמנים יוכלו למשוך את הסכומים שהרוויחו בכל עת שירצו, כך שיוכלו להרשות לעצמם להמשיך וליצור מוזיקה חדשה. בנוסף, ישנן תכניות להשיק פלטפורמת מימון המונים שתערב עוד יותר את המעריצים בגיוס כסף למימון פרויקטים של מוזיקה.

"במהלך שני עשורים eMusic הייתה המובילה של אמנים עצמאיים והמעריצים שלהם. עם זאת, היום שרשרת האספקה של מוזיקה הפכה שבורה. בעוד הזרמת מוזיקה (streaming) אפשרה לכל אחד להאזין כמעט לכל שיר שהוקלט אי פעם, הבסיס הכלכלי שלה מערער פיננסית את המרכיב החשוב ביותר בסביבת המוזיקה – האמנים", אמר תמיר קוך, מנכ"ל eMusic. "ובצד השני של שרשרת האספקה, ספקי שירותים מפסידים מיליארדים ונאבקים כדי להמשיך להתקיים. מרבית המעריצים אינם מודעים לכך שתעשיית המוזיקה לא תוכל להתקיים בצורה זו עם מספר הולך ופוחת של אמנים וספקיות מוזיקה".

"שרשרת האספקה כיום מלאה בגורמים חוסמים, מתווכים וחוסר יעילות, שיוצרים מחסומים להעברת המוזיקה של האמנים מאולפני ההקלטות אל האוזניות של המעריצים. אנחנו נתקן את הבעיה באמצעות פלטפורמת בלוקצ'יין חדשה לחלוטין, שמספקת מבנה יותר יעיל, שקוף ואוטונומי, ממנו מרוויחים כל הגורמים המעורבים", אמר קוך.

לדברי ביל קמפבל, יועץ לפרויקט הבלוקצ'יין של eMusic ובכיר לשעבר בקבוצות הדיגיטל הגלובליות של Universal Music Group ו- Sony Music Entertainment: "טכנולוגיה זו תשנה את הנוף עבור אמני 'עשה זאת בעצמך' (DIY). היא תאפשר להם חופש יצירתי אמתי, ובמקביל תבטיח שהם יוכלו להמשיך להרוויח מיצירת מוזיקה שהמעריצים שלהם אוהבים. פלטפורמת הבלוקצ'יין של eMusic  פותרת את הבעיות הקריטיות ביותר שאיתן מתמודדים אמנים שמחפשים דרך לשחרר את המוזיקה שלהם, כולל תשלומי תמלוגים הוגנים, שקופים ומהירים, והיכולת לממן יצירת מוזיקה חדשה. בקיצור, פלטפורמת הבלוקצ'יין של eMusic מספקת לאמנים את כל הכלים הדרושים להם כדי לשרוד ולשגשג בשוק קשה".

‍קרדיט: יח"צ
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות