✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.07 - אלדד רזיאל מונה לראש תחום הסייבר של רנו-ניסאן-מיצובישי מעבדת החדשנות בישראל

IsraelClouds
|
July 24, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

אלדד, לשעבר ראש אגף הסייבר ב – Unitask ומומחה סייבר ברפאל, ינהל את תחום הסייבר במעבדת החדשנות הישראלית של קבוצת הרכב הגדולה בעולם

אלדד רזיאל, מונה לראש תחום אבטחת סייבר במעבדת החדשנות של קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל. פעילות מעבדת החדשנות מתמקדת באיתור ובדיקת טכנולוגיות של סטארטאפים ישראלים בעיקר בתחומי ביג דאטה, חיישנים לרכב האוטונומי וסייבר.

אלדד מביא איתו נסיון של 13 שנים בתפקידי סייבר ב"רפאל", Unitask, בנק לאומי וגופים פיננסיים וטכנולוגיים נוספים. הוא בוגר יחידת ממר"מ, מרכז המחשבים ומערכות המידע של צה"ל.  

במסגרת תפקידו ינהל  מקומית את הקשר של קבוצת הרכב הגדולה בעולם עם סטארטאפים ישראלים בתחום אבטחת סייבר לרכב,, לרבות: בחינה של סטרטאפים והובלתם לבדיקות היתכנות ((POC או לפיתוח משותף עם הקבוצה.

פעילות החדשנות של קבוצת רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל כוללת: מעבדת חדשנות מקומית לפיתוח משותף וניסוי של טכנולוגיות ישראליות שניתן ליישם במכוניות עתידיות או בשירותים שיכולות להציע חברות הרכב בקבוצה; קרן השקעות תאגידית חדשה תשקיע עד 1 מיליארד דולר במהלך תקופה של 5 שנים; ושיתוף פעולה עם רשות החדשנות. את המעבדה בתל-אביב מנהל אנטואן באסוויל, מנהל הפיתוח העסקי הוא עמוס שצ'ופק, וה-CTO (מנהל טכנולוגיות ראשי) הוא אטיאן ברבייה.

הקבוצה נבחרה כמפעיל במסלול "מעבדות לחדשנות טכנולוגית" של רשות החדשנות בקטגוריה של טכנולוגיות רכב, תוכנית המציעה לסטארטאפים סיוע במימון להוכחת היתכנות של רעיון טכנולוגי תוך התמקדות בפתרונות תחבורה עירונית חכמה.

אלדד רזיאל: "הגנת סייבר היא מהאתגרים הגדולים של רכבי העתיד, ואחד משלושת המוקדים של פעילות מעבדת החדשנות בתל אביב. הבולטות הישראלית בתחום הסייבר והמגוון העצום של סטארטאפים בתחום בישראל, מהווים קרקע פוריה לחדשנות משותפת עם תאגידים וקבוצות ענק בינלאומיות. אני גאה על ההזדמנות לאפשר לסטארטאפים ישראלים לשתף פעולה עם קבוצת הרכב הגדולה בעולם ובטוח ששיתוף פעולה כזה הוא מועיל

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות