✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

27.05 - אלסטיק משחררת יכולות סקיוריטי חינמיות ל Elasticsearch

IsraelClouds
|
May 27, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

חברת החיפוש אלסטיק הודיעה שיכולות הליבה של Elastic Stack בתחום הסקיוריטי משוחררות ללא תשלום לכלל המשתמשים. משמעות הכרזה זו היא שכעת המשתמשים יכולים להצפין תעבורת רשת, ליצור ולנהל משתמשים, להגדיר בעלי תפקידים עם גישה לאינדקסים ולקלאסטרים, ולהעניק אבטחה מלאה ל- Kibana. זהו צעד משמעותי עבור הקהילה של אלסטיק, אשר החלה בפתיחת הקוד לתכונות אלו (ותכונות רבות נוספות) בשנה שעברה. כעת, באמצעות פתיחת יכולות הסקיוריטי לשימוש ללא תשלום, כולם יכולים להפעיל קלאסטרים מאובטחים היטב.

סקיוריטי ללא תשלום

כדי ששינוי חשוב זה יהיה זמין לאנשים רבים ככל האפשר, אלסטיק משחררת את גרסאות 6.8.0 ו- 7.1.0 של Elastic Stack. גרסאות אלו אינן כוללות פיצ'רים חדשים, הן פשוט כוללות את יכולות הסקיוריטי הבאות הזמינות בגרסת ברירת המחדל של Elastic Stack:

● TLS לתקשורת מוצפנת.

● File realm ו- Native realm ליצירת וניהול משתמשים.

● שליטה ובקרה על גישת משתמשים ל APIs ואינדקסים, על בסיס roles. ובנוסף, ריבוי משתמשים ב Kibana באמצעות Kibana spaces.

לפני הכרזה זו, יכולות ליבה אלו בתחום הסקיוריטי הוצעו בתשלום במסגרת מנוי Gold. כעת הן ניתנות ללא תשלום כחלק מגרסת הבסיס של אלסטיק.

תכונות הסקיוריטי המתקדמות יותר כמו single sign on, תמיכה ב- LDAP, וסקיוריטי ברמת המסמך הבודד - נשארו בתשלום. היכנסו לרשימת התכונות המלאה.

כתמיד, גרסאות מעודכנות אלו זמינות באופן מיידי ב Elasticsearch Service on Elastic Cloud, הענן הרשמי של אלסטיק.

רגע חכו, יש עוד… היי Kubernetes!

ביחד עם שינוי זה,אלסטיק מכריזה על גרסת אלפא של ECK - Elastic Cloud on Kubernetes, ה- Kubernetes Operator הרשמי עבור Elasticsearch ו- Kibana.

ECK מאפשר לפרוס ולנהל את Elasticsearch באופן אוטומטי ופשוט על Kubernetes.

אבטחת מידע היא חלק אינטגרלי בתפעול השוטף של קלאסטרים, בייחוד אלו המשותפים למספר משתמשים ופועלים בסביבת מרובת משתמשים כמו Kubernetes. באמצעות שילוב תכונות הליבה בתחום הסקיוריטי בגרסת ברירת המחדל של Elastic Stack, אנחנו יכולים להבטיח שכל הקלאסטרים שהוקמו ומנוהלים על ידי ECK מאובטחים כברירת מחדל כבר בשלב הקמתם .

תכונה זו עומדת בקו אחד עם שירות הענן של Elastic, שם כל הקלאסטרים מאובטחים גם כן כברירת מחדל.

שדרגו והתחילו להשתמש

על מנת להתחיל להשתמש בגרסאות החדשות הורידו והתקינו את הגרסה האחרונה של Elastic Stack, או שדרגו את הקלאסטרים לגרסת 6.8 או 7.1.

כדי לפשט את התהליך, היעזרו במידע הבא:

בלוג: Getting started with Elasticsearch security

וידאו: Getting started with Elasticsearch security

או, הרחיבו את הידע והעמיקו בלמידה על יכולות הסקיוריטי של Elasticsearch בקורס אונליין Fundamentals of Securing Elasticsearch, אשר מוצע כעת ללא תשלום לזמן מוגבל (עלות הקורס הרגילה היא 200 דולר).

נכון להיום לתוכנת הקוד הפתוח של אלסטיק יש למעלה מ 350 מיליון הורדות וקהילת אלסטיק מונה מעל 100 אלף חברים. קהילת המפתחים בישראל Tel Aviv Elasticseach meetup group אשר הוקמה זמן קצר לאחר שהחברה נוסדה, הינה אחת מהקהילות הפעילות של Elasticseach עם למעלה מ- 2500 חברים.

אלסטיק המפתחת של Elastic Stack הכולל את מוצרי התוכנה מבוססי קוד פתוח – Elasticsearch, Kibana, Beats, Logstash המספקים לחברות תוכנה כשירות SaaS או בניהול עצמי, של מידע בזמן אמת, באמצעות חיפוש, רישום, אבטחה, ניתוח נתונים ועוד.

לחברה, הרשומה בהולנד, 1200 עובדים ב- 35 מדינות בכל העולם, עם משרדים ראשיים בהולנד ובמאונטיין וויו. ומשרדים נוספים בפריז, לונדון, טוקיו, סינגפור, ניו יורק, שיקאגו ועוד. החברה מעסיקה כ- 10 עובדים בישראל, מהצפון ועד הדרום, והיא נמצאת בתהליך פתיחת חברה בישראל וגיוס עובדים נוספים.


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות