✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

05.11 - ServiceNow מדווחת על הכנסות של 835 מ' דולר ברבעון השלישי של 2019 ורוכשת את Attivio

IsraelClouds
|
November 5, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
title="Google"
Events
Event

ServiceNow, החברה אשר גורמת לעולם העבודה לעבוד טוב יותר למען העובדים,   מדווחת על התוצאות הכספיות שלה לרבעון השלישי של 2019, אשר הסתיים ב- 30 לספטמבר, 2019.

ברבעון השלישי רשמה ServiceNow הכנסות של 835  מיליון דולר, המהווים גידול של 35%, בהשוואה לאשתקד ובנטרול שינויים בשערי מטבע.  במהלך הרבעון החברה סגרה  46 עסקאות בגובה של למעלה ממיליון דולר, גידול של 84% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד,  וכעת יש לחברה 809 לקוחות החתומים על חוזה של למעלה ממיליון דולר לשנה, גידול של 32% בהשוואה לשנה הקודמת.  

"סגרנו רבעון מוצלח נוסף, עם שימת דגש על  הצלחת הלקוחות שלנו, כשאנו מרחיבים את דריסת הרגל שלנו בקרב 75% מחברות הפורצ'ן 500,"אמר ג'ון דונהו, נשיא ומנכ"ל ServiceNow, אשר צפוי לעזוב את החברה בסוף 2019 בעקבות מינויו כמנכ"ל נייקי. יחליף את דונהו בתפקיד נשיא ומנכ"ל ServiceNow ביל מק'דרמוט, אשר עד לאחרונה שימש כמנכ"ל SAP.

עוד מחדשות הרבעון, ServiceNow חתמה על הסכם לרכישת מנוע החיפוש של חברת Attivio, המושתת על טכנולוגיית AI. רכישה זו תאפשר לחברה להתקדם מחיפוש מבוסס מילות מפתח לחוויית חיפוש מבוססת שיחה, והבנה עמוקה יותר של שפה טבעית. כך תוכל ServiceNow להעניק שירות רלוונטי ופרסונלי לכל משתמש. ServiceNow מצפה להשלים את הרכישה עד סוף השנה וכחלק מן העסקה יצטרפו לשורתיה גם טאלנטים נבחרים מחברת Attivio.

לימור אפיק, קרדיט צלם: קובי קנטור
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות