✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

01.09 - אלסטיק ו ECS יספקו פתרון CDM משותף למשרד לבטחון פנים האמריקאי

IsraelClouds
|
September 1, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

ECS= משתפת פעולה עם חברת החיפוש אלסטיק (NYSE: ESTC), החברה שמאחורי Elasticsearch ו Elastic Stack. במסגרת שיתוף הפעולה החברות יספקו למשרד לביטחון פנים (DHS) ולסוכנות אבטחת סייבר ותשתיות (CISA) של ארה״ב פתרון דשבורד אינטגרטיבי המאפשר ניטור רציף והתמודדות עם איומי סייבר ופרצות בסביבות המחשוב של גופים אלה. זהו מימוש חדש של פתרון זה, שנועד להרחיב ולשפר את הפתרון הנוכחי כחלק ממערכת הזיהוי וההתמודדות (CDM - Continuous Diagnostics and Mitigation) עם איומי סייבר, המספקת תמונת איומי סייבר מערכתית לסוכנויות פדרליות אזרחיות ומדווחת  למשרד לבטחון פנים של ארה״ב  על רמת החשיפת לאיומי סייבר בסוכנויות הממשלתיות וברמה הפדרלית.

מערכת CDM פורסת כלים בכל סוכנות אזרחית על מנת לחזק את מערך הסייבר שלה על ידי קליטה, עיבוד  ו-ויזואליזציה של נתוני סייבר המספקים תובנות לגבי ניהול נכסים, ניהול זהות וגישה, אבטחת רשתות וניהול אבטחת המידע. הדשבורד של CDM קולט, מעבד ומציג מידע מהכלים של CDM ברמת כל סוכנות וברמה  הפדרלית. מוצרי אלסטיק מתפקדים כמאגר הנתונים עליו מבוסס הדשבורד תוך שימוש בתכונות אבטחת המידע של אלסטיק ברמת המסמך הבודד. אלסטיק עוזרת להפחית את הזמן הנדרש לקבלת תובנות מהמידע  משבועות לשניות.

"הנפח והמהירות ההולכים וגדלים של מתקפות הסייבר נגד רשתות אינטרנט ממשלתיות מהווים אתגר מתמשך לסוכנויות הפדרליות" אמר ג'ורג' וילסון, נשיא ECS. "יש לי בטחון רב בפתרונות הסייבר סקיוריטי המתקדמים שלנו והחדשנות והאמינות של השותפה הטכנולוגית שלנו, אלסטיק, לבניית הדור הבא של פתרונות ניתוח מידע בתחום הסייבר עבור ממשל הפדרלי של ארה״ב".

ECS, אשר מנהלת כיום את הדשבורד של ה CDM, חוברת לאלסטיק על מנת לייעל את איסוף המידע, עיבודו, העשרתו, הערכת הסיכונים על פיו וה-ויזואליזציה שלו. Elastic Stack תעשיר ובמקרים מסוימים אף תחליף מספר רכיבי קוד סגור ישנים יותר על מנת לעקוב ולדווח באופן מדוייק ויעיל יותר על מדדים קריטיים עבור סוכנויות פדרליות וסוכנויות משנה. הטכנולוגיה של אלסטיק מפשטת את הארכיטקטורה הטכנית העומדת בבסיס הפתרון ותאפשר לדשבורד CDM החדש לעמוד בנפח הנתונים המסיבי כתוצאה מתכנית המעקב של DHS אחר כל הפעילות ברשתות שלה.

"ֿECS היא שותפה אסטרטגית משמעותית של חברת אלסטיק ואנו משתפים פעולה בפרויקטים רבים במגזר הציבורי" אמר ג'ורג' יאנג, סגן נשיא באלסטיק למגזר הציבורי בארה"ב. "אנו שמחים להמשיך להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם ECS ולתמוך בהגנת הסייבר הלאומית של ארה״ב באמצעות CDM Dashboard II".

תכנית CDM מספקת למשרד לבטחון פנים ולסוכנויות הפדרליות יכולות וכלים לאתר סיכוני סייבר סקיוריטי, לזהות ולתעדף איומים על פי השפעתם ולהתמודד עם האיומים המשמעותיים יותר תחילה. הגרסה החדשה של CDM Dashboard מהווה את תחילתו של תהליך שדרוג  טכנולוגי בסוכנויות ראשיות ומשניות ומימוש פתרון אינטגרטיבי יעיל יותר.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות