✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

31.12 - שניידר אלקטריק מודיעה על זמינות פתרון ראשון בתעשייה מבוסס ענן לניהול תשתיות דטה סנטר (DCIM)

IsraelClouds
|
December 31, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

שניידר אלקטריק, מובילה בעולמות הטרנספורמציה הדיגיטלית לתחומי דטה סנטר, ניהול אנרגיה ואוטומציה, הודיעה על הזמינות באזור אירופה של EcoStruxure IT Expert, פתרון מבוסס ענן לניהול תשתיות דטה סנטר. הפתרון מספק יכולות ניטור ונראות בטוחות, אגנוסטיות ומכל מקום לכלל תשתיות הדטה סנטר הפיסיות – כולל אלו המבוססות IoT.

כחלק מארכיטקטורת EcoStruxure של שניידר אלקטריק, פתרון IT Expert פועל עם כל הנכסים הפיסיים מבוססי IoT - דוגמת תשתיות החשמל והקירור – וביחד עם הפתרון מבוסס הענן ל-Smart UPS לניטור סביבות ה-UPS, המשולב ב-APC SmartConnect. פתרון IT Expert נותן מענה לדרישה בתעשיית הדטה סנטר לפשט את האופן בו מנוהלים מרכזי מחשוב, סביבות IT מבוזרות וסביבות Edge לוקאליות. הפתרון מספק המלצות בצורה פרואקטיבית, ומאחד התראות בנושאי ביצועים. בדרך זו מפחית הפתרון את רעשי הרקע הנוצרים במערכות הניטור ומשפר את העמידות של אתר הדטה סנטר.

"EcoStruxure IT Expert רותם את המידע הנוצר מכל הסביבות – החל מסביבות IT מבוזרות ועד מרכזי המחשוב הארגוניים – ומייצר נראות לכול ההתקנים המחוברים לרשת", ציין קים פוולסן, סגן נשיא ומנהל כללי של שירותים דיגיטליים ותוכנות דטה סנטר, בשניידר אלקטריק. "בעולם שהוא יותר ויותר מבוסס ענן, פתרון IT Expert מספק שירות לניטור מרחוק המוזן על ידי מידע בזמן אמת והמלצות פרואקטיביות לתיקון ושיפור זמינות המערכות."

"IDC רואה במשפחת פתרונות EcoStruxure כפלטפורמה המניעה טרנספורמציה ומשנה את האופן בו דטה סנטרים מנוטרים ומנוהלים", ציינה ג'ניפר קוק, מנהלת המחקר לתחום מגמות ואסטרטגיות דטה סנטר בחברת מחקר IDC.

קים פוולסן, סגן נשיא ומנהל כללי של שירותים דיגיטליים ותוכנות דטה סנטר, בשניידר אלקטריק

היתרונות המרכזיים של EcoStruxure IT Expert כוללים: נראות גלובאלית – ללא תלות במיקום ולאורכן ורוחבן של סביבות היברידיות; עדכונים בטוחים לקושחות (firmware) - בדרך פשוטה ומהירה יותר; סביבה פתוחה ונייטראלית לכלל היצרנים; מודל תשלום מבוסס דמי מנוי – תומך בפריסה קלה לכול סביבת IT או כול דטה סנטר; ניטור מרחוק מסביב לשעון על ידי שניידר אלקטריק או שותפיה.

נכון להיום 1,400 לקוחות מחוברים לפלטפורמת EcoStruxure IT, ומנהלים באמצעותה 140 אלף נכסים. מידי יום כ-300 מיליון נקודות מידע נקלטות ומסייעות לבצע מודרניזציה של האופן בו ארגונים מנהלים, מתפעלים ומתחזקים את הדטה סנטרים שלהם.

שניידר אלקטריק
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות