✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

01.05 - דל טכנולוגיות השיקה פלטפורמת ענן לפריסה וניהול של סביבות ענן שונות

IsraelClouds
|
May 1, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

הענן של דל טכנולוגיות, המבוסס על טכנולוגיות של חברות הפורטפוליו Dell-EMC ו-VMware, מאפשר היברידיות מלאה בין הענן הציבורי, הענן הפרטי ומחשוב הקצה

מייקל דל, יו"ר ומנכ"ל דל טכנולוגיות: הענן אינו יעד, אלא מודל תפעולי לכל דבר. עם הענן שלנו, ניתן ליהנות מחוויית ענן היברידית ומאוחדת, בעלת תשתית עקבית המנוהלת מכל מקום, ולקבל שליטה רבה ומדויקת יותר בסביבות הענן של הארגון

דל טכנולוגיות חשפה ביום שני האחרון, עם פתיחת הכנס השנתי שלה, Dell Technologies World 2019 בלאס וגאס,  את Dell Technologies Cloud , פלטפורמת ענן חדשה המשלבת  פתרונות תשתית אשר מפשטים את הפריסה והניהול של סביבות ענן שונות. בשילוב תשתיות של VMware ו-Dell-EMC, הענן של דל טכנולוגיות מסיר מורכבויות רבות בתהליך ומציע תפעול ממושך ויציב של תשתית משאבי ה-IT , הן בענן הפרטי והן בציבורי, מכל מקום.

Dell Technologies World, אשר נפתח אמש ויימשך ארבעה ימים, הוא אירוע הדגל של החברה בו נחשפות המגמות האחרונות בתחומי פתרונות הקצה, מערכות הליבה והענן. השנה, מספר שיא של כ-130 לקוחות ושותפים של דל טכנולוגיות בישראל, הגיעו ללאס וגאס, כדי להתעדכן בחידושים הטכנולוגיים ולהחליף ידע מקצועי.

לפי חברת המחקר IDC, יותר מ-70% מהחברות בעולם משתמשות בסביבות מרובות עננים, ובכך האתגר העיקרי שלהן מתמקד במרכז הנתונים ובשאלה כיצד לפתח אסטרטגיה יעילה לניהול סביבות אלה. התנהלות בסביבות מרובות עננים מובילה ארגונים לפרוס מספר כלי ניהול ותהליכים, ובכך מצטמצמת החדשנות ונוצרת מורכבות מיותרת. הפתרון הנכון ביותר הוא הגישה ההיברידית (ענן היברידי), אשר מציעה ממשק ניהול מוכר למגוון פלטפורמות, אשר מפשט את חווית השימוש. מחקר שערכה VMware העלה  כי 83% מהארגונים "מאמצי הענן" מחפשים תשתית וכלי ניהול מתמשכים, ממרכז הנתונים ועד לענן עצמו, אשר יכולים להתמודד עם השינויים התדירים בתחום. הענן של דל טכנולוגיות מתוכנן בין היתר להתמודד עם אתגר זה.

"עבור ארגונים רבים, סביבות הענן המשתנות תדירות, יוצרות מורכבות עצומה בתשתיות ה-IT, ואין חברה אשר מתאימה ומסוגלת יותר מדל טכנולוגיות לפתור אתגר זה", אמר בפתיחת הכנס מייקל דל, יו"ר ומנכ"ל דל טכנולוגיות. "הענן אינו יעד, זהו מודל תפעולי לכל דבר. עם הענן שלנו, המבוסס על ההנדסה המשולבת של Dell-EMC ו-VMware, ניתן ליהנות מחוויית ענן היברידית ומאוחדת, עם תשתית עקבית המנוהלת מכל מקום, החל ממרכזי הנתונים, דרך העננים הציבוריים השונים ועד לעמדת הקצה המשתנה אף הוא באופן תדיר. בכך, אנו מספקים לארגונים שליטה רבה ומדויקת יותר בסביבות הענן שלהם".

פורטפוליו הענן של דל טכנולוגיות כולל את פלטפורמות הענן החדש ואת ה-DCaaS (מרכז נתונים-כשירות) החדש של VMware, על בסיס פתרונות Dell-EMC. הענן של דל טכנולוגיות מעניק לארגונים שליטה רבה יותר כאשר הם הופכים למרכז התפעול של עצמם, עם העננים ההיברידיים באתרים שלהם (on-premise), וכן פריסה של יותר מ-4,200 ספקי ענן של VMware. הגישה ההיברידית מתאפשרת באמצעות שילוב חומרה, תוכנה ושירותים מבית Dell-EMC, ספקית תשתיות ה-IT המובילה בעולם (על פי IDC), יחד עם VMware, המדורגת מקום ראשון בעולם בהכנסות ממערכות ניהול תוכנות, על פי IDC.

את טכנולוגיות ליבה אלו משלים מערך רחב של שירותי ערך מוסף כגון אבטחה, הגנת נתונים וניהול מחזור חיים של המידע. החברה מספקת ללקוחותיה שירותי ייעוץ, פריסת תשתית, ניהול, תמיכה והדרכה, תוך שהיא מאפשרת לצרוך תשתית IT במודל ענן. מעתה, ארגונים יוכלו לנטרל לחלוטין את הצורך לעסוק במטלות הבסיסיות של ניהול ותחזוקת התשתיות, ולהקצות תקציבים שפויים למערך ה-IT שלהם.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות