✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

12.08 - דאסו סיסטמס מספקת תמיכה חדשה ליזמים בתחום התעופה כדי לקדם את הפיתוח של מוניות מעופפות ורחפנים

IsraelClouds
|
August 12, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

•  דאסו סיסטמס השיקה את "Reinvent the Sky", פיתרון חוויתי לתעשיית התעופה והביטחון.

•  חברות סטארט-אפ בתחום התעופה ויצרנים קטנים, כמו חברת Joby Aviation, יכולים להפחית את זמן הפיתוח של מטוסים קלים ואבי טיפוס של כלי טיס בלתי מאוישים בכ-%50.

•  פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCEמציעה דרכים חדשות לפתח פתרונות בענן שישנו את חוקי המשחק בשוק הניידות האווירית.

דאסו סיסטמס הודיעה על השקת "Reinvent the Sky", הפתרון  החדשני בתחום תעשיית התעופה והביטחון. "Reinvent the Sky" המבוססת על פלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס מאיצה את הפיתוח של מטוסים קלים וכלי טיס בלתי מאוישים, החל מהרעיון הראשוני ועד לאב טיפוס פונקציונאלי. דאסו סיסטמס מאפשרת לחברות סטארט-אפ, מתחרים חדשים ויצרני ציוד מקורי קטנים (יצרני OEM) לפתח חוויות חדשות ברות קיימא בתחום ניידות האוויר, שישנו את שוק התעופה ברוח ההתחדשות התעשייתית של היום.

"למטוסים חשמליים תהיה השפעה טרנספורמטיבית על המאה ה-21. אנו מפתחים כלי טייס חשמליים ואוטונומיים להמראה ונחיתה אנכית שיהפכו את הנסיעה היומית לעבודה וחזרה ממנה למהירה ומהנה", אמר ג'ובין בוירט, מייסד Joby Aviation. "פתרון מבוסס ענן מעניק לחברה שלנו גישה לאותם כלים המשמשים יצרני ציוד מקורי הגדולים מאתנו בהרבה. אנו גם מסוגלים להוסיף יכולות ככל שהצרכים שלנו משתנים. עם "Reinvent the Sky"  של דאסו סיסטמס ההתמקדות שלנו היא בפיתוח אב הטיפוס הטוב ביותר האפשרי, ולא בניהול חומרת ה-IT."

שטחי פיתוח וירטואליים מציעים דרכים חדשות לפתח, ללמוד וליצור ומרחיבים את הרעיון של ניידות מעבר לתחום הרכב המונע. בתחום התעופה העולם הוירטואלי מוריד את חסמי הכניסה לשוק של יזמים קטנים שממציאים מוניות אוטונומיות, רחפני משלוחים ופתרונות ניידות אווירית ברי קיימא אחרים לנוסעים, סחורות וערים חכמות. "Reinvent the Sky" מקצר בחצי הזמן את פיתוחו של האב הטיפוס הראשוני תוך כדי הורדת עלויות. כל אלה הם גורמים מרכזיים בהאצת תהליך החדשנות הכוללת כדי לספק מוצר לשוק.

"הביקוש למטוסים קלים ורחפנים רב-שימושיים צפוי להגיע ל-15 מיליארד דולר עד 2020, וישנם לפחות 450 פרויקטים בתחום הניידות הקרקעית והאווירית המתבצעים כיום בעולם. יצרני ציוד מקורי קטנים חייבים לעמוד במסגרות זמן צפופות כדי להשיג יתרון תחרותי, לעמוד בציפיות המשקיעים ולהציג את הערך הייחודי שלהם", אמר דייוויד זיגלר, סגן הנשיא לתעשייה אווירית ובטחון, בדאסו סיסטמס. "’Reinvent the Sky’ מספקת להם יתרון התחלתי. יצרני הציוד המקורי הקטנים הללו יכולים להשיג הסמכת מוצר בזמן, להפחית עלויות הסמכה, לתכנן תהליכי ייצור רזים, ולשפר את הביצועים."

"Reinvent the Sky", המותאמת לחדשנות בחברות סטארט-אפ, יצרנים חדשים ויצרני ציוד מקורי קטנים, מציעה גישה מבוססת-ענן עם יכולות גדילה מובנות ליישומי עיצוב וסימולציה דיגיטליים בסביבה אחת מאובטחת המבוססת על תקנים, עם פריסה מהירה וקלה. צוותים רב-תחומיים יכולים לשתף פעולה בזמן אמת כדי להגדיר את הדרישות, לאפשר מעקב מלא החל משלב הרעיון הראשוני וכלה בשלב הייצור, גישה ושימוש חוזר בתהליכים וחלקים משותפים, ולקבל החלטות מוקדם ככל האפשר על מנת להפחית שגיאות.

למידע נוסף:

Dassault Systèmes’ industry solution experiences for aerospace & defense: https://ifwe.3ds.com/aerospace-defense

Dassault Systèmes’ 3DEXPERIENCE platform, 3D design software, 3D Digital Mock Up and Product Lifecycle Management (PLM) solutions: http://www.3ds.com

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות