✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

07.03 - דרור פרידמן התמנה לסמנכ״ל מכירות בחברת קמינריו

IsraelClouds
|
March 7, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

דרור פרידמן (42) התמנה לתפקיד סמנכ״ל מכירות שותפים גלובלי בקמינריו (Kaminario) - חברת תוכנת אחסון ענן ישראלית מובילה, המספקת אחסון מוגדר-תוכנה ומפעילה מרכז פיתוח גדול ביקנעם.

במסגרת תפקידו אחראי פרידמן על אסטרטגיית השותפים הגלובלית של קמינריו ועל מכירות החברה דרך שותפים עסקיים ברחבי העולם. כמו כן הוא אחראי על  הובלת והטמעת התהליך התפעולי-מכירתי של המודל העסקי של קמינריו מול מפיצי החברה.

לקמינריו יש ברחבי העולם יותר מ- 200 שותפים עסקיים המנוהלים ממטה החברה בארה״ב כחלק מתוכנית השותפים הגלובלית Accelerate, אותה השיק פרידמן לפני שלוש שנים בתפקידו הקודם כדירקטור מכירות ערוצי שיווק בקמינריו.

לדרור פרידמן יש ניסיון גלובלי עשיר בהקמת מערכי הפצה ושיווק ובפיתוח טריטוריות חדשות. לפני שהצטרף לקמינריו היה מנהל מכירות ערוצים אזורי בחברת EMC  בארה"ב. קודם לכן כיהן כמנהל מכירות ערוצים ב-EMC  אירופה, וכמנהל שותפים אזורי בחברת NetApp.

לפרידמן יש תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק – שניהם מאוניברסיטת בר אילן.

דרור פרידמן, קרדיט יח"צ.
‍דרור פרידמן, קרדיט יח"צ.

אודות קמינריו

קמינריו, חברת אחסון all-flash מובילה, הופכת את מרכז הנתונים האוטונומי למציאות, ומאפשרת ללקוחות להתמקד בהגדלת עסקיהם. פלטפורמת הנתונים הניתנת להרכבה (composable) של קמינריו מספקת את האג'יליות, סקלאביליות, ביצועים והחיסכון הכספי אותם דורשים ארגונים גלובליים כדי להישאר תחרותיים בעולם מבוסס הענן. אנליטיקה בזמן אמת, אוטומציה של מרכז הנתונים וגישה מובטחת לנתונים, מאפשרות ללקוחותינו להעצים את היישומים הקריטיים שלהם ולהגן על האקו-סיסטם הדיגיטלי שלהם. מטה החברה ממוקם באזור בוסטון בארה"ב ומרכז הפיתוח שוכן ביקנעם. קמינריו עובדת עם רשת נרחבת של משווקים ומפיצים ברחבי העולם. למידע נוסף אנא בקרו ב- www.kaminario.com

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות