✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

26.11 - תצוגת מערכות אוטונומיות

IsraelClouds
|
November 26, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

רכב סיור אוטונומי לזיהוי והתראת שריפות יער * רובוט עם יכולות Multi-tasking ואינטראקציה עם בני אדם * רובוט שיתופי שמחלק כיבוד לעוברי אורח ועוד

הטכנולוגיות הוצגו בפתיחת "שבוע אורקל"

אלפי מבקרים באירוע "שבוע אורקל" נתקלו כבר בכניסה לכנס בתערוכת מערכות אוטונומיות שאינן מעולם המחשוב. הארוע, שמתמקד מטבעו מדי שנה בעולם התוכנה וה-IT, חרג הפעם ממנהגו עם תערוכה של מערכות אוטונומיות, זאת, במסגרת הבשורה האוטונומית שאורקל מביאה לעולם ה-IT עם בסיס הנתונים הראשון האוטונומי הראשון בעולם בענן אורקל.

צילום: עזרא לוי

בין החברות שהציגו בפתיחת "שבוע אורקל" שמקיימות אורקל ישראל וג'ון ברייס הדרכה במלון השרון השבוע:

רכב סיור אוטונומי לזיהוי והתראת שריפות יער - פותח ע"י סטודנטים להנדסת מכונות במכללת SCE. הרכב נע במרחב ומסוגל לזהות שריפה ע"י חיישן, ומתריע על שריפה ישירות למשתמש ע"י שימוש במערכת GPS מובנית. הפרויקט נועד לסייע לצוותי כיבוי ולכוחות הביטחון, במאמצים לאתר שריפות שנגרמות בדרום הארץ כתוצאה מעפיפונים ובלוני תבערה.

iCobots – רובוט שיתופי מזן חדש שמסוגל לבצע משימות מרובות תוך קיום אינטראקציה פיזית עם בני אדם הנמצאים בסביבת העבודה. הרכבת קובוט היא תהליך האורך לכל היותר כשעה. לאחר הדרכה קצרה, צוות המשתמשים והמפעילים נעשים עצמאיים לחלוטין בהפעלת הקובוט. ע"פ עדויות של מנהלים מן השטח ניכר כי שילובם של קובוטים מתקדמים בתהליכי העבודה היומיומיים מביאים לפריון עבודה גבוה משמעותית מזה שהיה מוכר קודם לכן.

Su-Pad – רובוט שיתופי, "קובוט", שנסע עצמאית עם זרוע שיושבת עליו, הסתובב בין האנשים וחילק תמרים לבאי הכנס. אלו רובוטים ש"מתחשבים" באנשים וכאשר כאשר מגיע מולם אדם הם זזים הצידה באלגנטיות. השליטה על הרובוט היא מכל טלפון נייד, לפטופ או טאבלט. גובהו – 1.20 מ'.

Safe Mode – מערכת מצילת חיים שמבטלת את הגורם האנושי בתאונות דרכים, ומגנה על נהגים וכלי רכב כבר עכשיו ובמעבר לעתיד של נהיגה אוטונומית. החברה מספקת מערכת בטיחות למערכות נהיגה אוטונומיות. הפלטפורמה מדמה התנהגות של "נהג 2.0", עם פרופילים מבוססי AI ומספקת את הנתונים הדרושים עבור כלי רכב אוטונומיים, עם חיזוי ההתנהגות של הנהגים המקיפים את הנהג.

התערוכה הוצגה על רקע הבשורה האוטונומית שאורקל מביאה לעולם המחשוב.

לדברי עוזי נבון מנכ"ל אורקל ישראל, "אחרי הרכב האוטונומי, רובוטים, רחפנים ומכשירים חכמים נוספים, אורקל היא כיום החלוצה שמביאה יכולות אוטונומיות ראשונות מסוגן בעולם לעולם המחשוב, בהן בסיס הנתונים האוטונומי הראשון בעולם בענן אורקל. הענן האוטונומי של Oracle מייצג קטגוריה חדשה לגמרי של אוטומציה המבוססת על למידת מכונה – טכנולוגיה מהפכנית בכל ביט וביט שלה".

צילום: עזרא לוי
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות