✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

29.05 - ביטוח ישיר העבירה את כל מערכות הארגון לפלטפורמת הענןAzure של מיקרוסופט

IsraelClouds
|
May 29, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

המעבר לענן מאפשר לביטוח ישיר חסכון בעלויות מערך המחשוב, גמישות עסקית  ואבטחת מידע מתקדמת ללקוחותיה

תהליך מעבר המערכות  של IDI (ביטוח ישיר), לפלטפורמת Azure  של מיקרוסופט כולל ניהול הרכש והפיננסיים, אחסון נתונים ואבטחת מידע. מדובר בחברת הביטוח הראשונה בישראל שעושה מהלך טכנולוגי רחב היקף בענן

IDI (ביטוח ישיר), מעבירה את כלל המערכות בחברה לפלטפורמת הענן Azure של מיקרוסופט. החברה היא גם הראשונה בישראל שמאמצת את פלטפורמת ה-ERP בענן של מיקרוסופט, SAP on Azure.

המעבר של ביטוח ישיר לענן של מיקרוסופט איפשר לחברה לחסוך בעלויות התפעול, שירותים, עלויות רישוי ואנטי וירוס, חסכון במקום פיזי של שרתים, שיפור יעילות המערכות על-ידי הגברת ה-Agility  והסקאלביליות של מערך המחשוב. בנוסף, בעיקר בכדי  להתמודד עם איומי סייבר, המהווים את אחת הדאגות המרכזיות העומדות בפני חברות ביטוח גדולות, המחזיקות בפרטים של אלפי מבוטחים. בפלטפורמת הענן Azure  של מיקרוסופט, מושקעים מדי שנה כמיליארד דולר באבטחת סייבר מקיפה. יצויין כי, Azure הוא הענן במאובטח עם מספר ההסמכות הרבות ביותר בעולם, בפרט גם לשוק הפיננסי. שירות מנוהל זה מכיל הרבה מערכות מובנות לאבטחת מידע ומאפשר כלי ניהול ובקרה רבים שלא זמינים ב- Data Center מסורתי.

ביטוח ישיר היא גם החברה הראשונה בישראל שמעבירה את מערכות ה-SAP שלה לענן. הטמעת פתרון SAP on Azure, יאפשר לביטוח ישיר עבודה פשוטה, גמישה ויעילה הרבה יותר עם מערכת ה - SAP בניהול רכש והזמנות, מלאי וכספים בצורה יעילה ובטוחה כפתרון המקיף ביותר כיום בשוק לניהול עומסי העבודה ומגוון רחב של אפשרויות ללקוחות ארגוניים. השירות מעניק לביטוח ישיר יתרונות IT  יוצאי דופן המספקים את הגמישות הדרושה לחברה בסדר גודל כזה. השירות יאפשר גם יכולות חיזוי מתקדמות ובהמשך ניתן יהיה להרחיבו אל תחומי ה-Machine Learning  וה-IoT. השילוב עם מערכת ניהול הקמפיינים של מיקרוסופט שכבר הוטמעה בענן, תספק לחברה יכולות אנליטיות מתקדמות.

בנוסף, מספקת מיקרוסופט לביטוח ישיר מחסן נתונים ואנליטיקה עסקית. המעבר הביא לשיפור ביצועים, חיזוק היציבות של המערכת וחיסכון כספי משמעותי הבא לידי ביטוי בהוזלה של כ- 30-40% בעלות אחזקת המערכת.  בהמשך, צפוי שיתוף הפעולה בין החברות להתרחב אל תחומי ה-Data Analytics. בנוסף, לאחרונה הועברו כלל תיבות המייל לשירות 365 Exchange של מיקרוסופט שהוא שירות ענני. את הפרויקט הובילו חטיבות המיגזר העסקי וה  Services - במיקרוסופט ישראל יחד עם חברת NESS.

יבגני וולפין, סמנכ"ל מערכות מידע ב-  IDIביטוח ישיר אמר כי  "הפרויקט רחב ההיקף של העברת מערכות החברה לענן Azure הביא לחיסכון משמעותי בעלויות, חיזוק היציבות של המערכות ושיפור ברמת אבטחת המידע. מערכות החברה כיום הן יציבות ביותר, איכותיות ומציגות ביצועים משופרים. אנו שמחים על הטמעתם המוצלחת של הפרויקטים ומודים למיקרוסופט על ליווי מקצועי והדוק."

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות