✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

16.07 - מערכת ההשקיה הדיגיטלית החדשנית בעולם הושקה על ידי נטפים

IsraelClouds
|
July 16, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

מערכת ה-™NetBeat שולטת במערך ההשקיה והדישון ומבצעת ניטור, אנליזה ואוטומציה, בכך מאפשרת המערכת לחקלאי למקסם את התוצאות שלו - מכל מקום ובכל זמן.

במהלך ה'אגריטק', תערוכת החקלאות הבינלאומית שהתקיימה בחודש מאי, השיקה חברת נטפים את מערכת ה-™NetBeat – מערכת ההשקיה הדיגיטלית החדשנית והראשונה מסוגה בעולם. המערכת  משתמשת  בשירותי הענן של אמזון ווב סרוויס AWS.

חברת נטפים, החלוצה העולמית בהשקיה בטפטוף אשר הובילה את המהפכה הראשונה בחקלאות מדוייקת לפני למעלה מ-50 שנה, מביאה את הידע והניסיון בתחום האגרונומיה והידראוליקה אותם צברה בתקופה זו, ומובילה כעת את המהפכה הדיגיטלית בחקלאות.

מערכת ה-™NetBeat מספקת המלצות בזמן אמת לחקלאי, בהתבסס על נתונים על מצב הצמח, הקרקע ותנאי מזג האויר, המתקבלים מהשטח ומגורמים חיצוניים, ומנותחים בענן על בסיס מודלים חקלאיים ייחודיים  (Dynamic Crop Models) אותם פיתחה נטפים בהתבסס על 50 שנות ניסיון ומחקר בתחום האגרונומיה וההידראוליקה.

המערכת מבוססת כולה על טכנולוגיה ישראלית, ופותחה בסיוע חברת mPrest שפיתחה את מערכת השליטה ובקרה של "כיפת ברזל". זוהי הפלטפורמה הראשונה מסוגה שמבצעת ניטור, אנליזה ואוטומציה במערכת אחת הנשלטת מכף ידו של החקלאי באמצעות ממשק משתמש ידידותי ופשוט, ומעניקה המלצות חכמות ואופטימיזציה, לאורך כל שלבי הגידול, ובכך מביאה לחיסכון במים, דשן ותשומות נוספות תוך שיפור הרווחיות.

המערכת משתמשת במספר שירותי ענן של אמזון ווב סרוויס AWS כגון מערכת AWS IoT האוספת נתונים ממכשירים הפרוסים בשטח או מערכת בסיס הנתונים Amazon Redshift.

מר גיא לבנטון מנהל יחידת החקלאות הדיגיטלית בנטפים, מסביר כי בחרו ב- AWS כספקית שירותי הענן, בגלל הזמינות, הגמישות והיכולת לגדול עם המערכת. "מערכות ההשקייה בכלל, ומערכות ניהול ובקרת ההשקייה בפרט, הינן מערכות קריטיות (Mission Critical) בכל חווה וגידול. חשוב לנו שהמערכת תהיה זמינה ללא הפסקה. אנו פונים לסוגי חקלאים שונים, עם דרישות שונות, ומתכננים כי המערכת תשרת מיליוני חקלאים ברחבי העולם בשנים הקרובות. מערכת הענן חייבת להיות גמישה וסקאלאבילית לצרכים שלנו ושל הלקוחות שלנו".

"נטפים מאופיינת בחדשנות ומחפשת ללא הרף פתרונות יצירתיים המשלבים טכנולוגיה במטרה לסייע לעולם לגדל יותר מזון בפחות משאבים. אימוץ טכנולוגיות חקלאיות מתקדמות יותר, ובהם פתרונות דיגיטליים חדשניים הופכים יותר ויותר נחוצים על מנת להתמודד עם הצורך הגובר לייצור יותר מזון תוך שימוש יעיל יותר במשאבי הטבע." ציין רן מידן, מנכ"ל ונשיא נטפים, והוסיף כי "המערכת תאפשר לכל  חקלאי - החל מחברות המנהלות שטחי גידול נרחבים עבור ועד החקלאי הקטן במדינות מתפתחות - למקסם את התוצאות שלו ולהנות ממשק זמין, ידידותי ומתקדם "

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות