✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.12 - "המהפכה הדיגיטלית" של הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל

IsraelClouds
|
December 24, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

הכנס השנתי של הלשכה לטכנולוגיות המידע עסק במהפכה הדיגיטלית שעתידה להשפיע על כל תחום המחשוב בעולם. בכנס הוצג אחד מפתרונות הטלרפואה שעתיד לתפוס תאוצה משמעותית בשנים הקרובות. לאורח הכבוד בכנס, שר הביטחון לשעבר, רא"ל בוגי יעלון, חיכתה הפתעה מרגשת.

חברת MedOne העניקה חסות מרכזית בכנס השנתי של הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, שהתקיים בחודש נובמבר, אליו הגיעו מאות בכירים מתחום ההייטק בישראל, ביניהם: מנכ"לים מנמ"רים, מנהלי IT ועוד. את חברתMedOne ייצג איציק מזרחי, מנהל ה-Hosting של חברת American Well International, שהציג לנוכחים את מיזם הטלרפואה של החברה הכולל בין השאר לקוחות כגון קופ"ח מאוחדת, אשר מתארח בדאטה סנטר של MedOne.

הפתרון של American Well, חברה שהוקמה בארה"ב לפני למעלה מעשור על ידי עידו ורועי שיינברג, הינו פלטפורמה חדשנית המאפשרת ניהול מפגשי וידאו קליניים בין רופא למטופל, בשיתוף כל הגורמים הרלוונטיים במערכת הבריאות תוך קישוריות לכל המידע הרלוונטי. בהרצאה שהעביר בכנס של הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, הסביר מזרחי מדוע בחר בחברת MedOne כספק הענן של המיזם המשותף עם קופת חולים מאוחדת. "לאחר בחינה מעמיקה של פתרונות ספקי הענן הקיימים בארץ, הבחירה ב-MedOne הייתה טבעית עבורנו. בעודנו באים לבחור ספק ענן אנו דורשים פתרון המספק זמינות ואמינות בסטנדרטים בין לאומיים. MedOne בלטה כספק מוביל, אשר יעמוד בדרישות הגבוהות שהצגנו הכוללת הבנה עמוקה של הרגולציה הנדרשת וכל זאת ללא התפשרות על שירות ומקצועיות"

ה"לשכה לטכנולוגית המידע בישראל" היא עמותה ציבורית המאגדת, מפתחת ומייצגת את כל אנשי טכנולוגיות המידע והתקשוב בישראל. מדובר בארגון מקצועי ששם לו למטרה להוות בית מקצועי וחברתי לכל אנשי ההיי-טק והדיגיטל בישראל והיא נחשבת לשחקן מרכזי בעולם ההיי-טק בישראל. הכנס השנה היה בסימן המהפכה הדיגיטלית שעתידה להשפיע על כל תחום המחשוב בעולם.

רוני שדה, מנכ"ל חברת MedOne: "המהפכה הדיגיטלית כבר משנה ללא היכר את עולם המחשוב. התחום שמוביל את המהפכה הדיגיטלית הוא מחשוב הענן, שצפוי להשתלט בשנים הקרובות על עולם המחשוב ולהפוך לסטנדרט של כל ארגון.

אורח הכבוד בכנס היה רא"ל (מיל) ושר הביטחון לשעבר, משה (בוגי) יעלון, שסיפר על אתגרי מדינת ישראל במזרח התיכון המשתנה. מאחורי הקלעים התרחש אירוע מרגש במיוחד, כאשר אפיק פלג, מנהל מכירות בחברת MedOne פגש את יעלון. במהלך שירותו הצבאי בשנות ה – 90, היה פלג מאבטחו האישי של יעלון באוגדת איו"ש. החיבוקים ביניהם לא השאירו עין יבשה.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות