✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

12.12 - IBM העניקה למטריקס מעמד של שותף Elite בתחום Digital Business Automation הכולל RPA

IsraelClouds
|
December 12, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

בכנס IBM Cloud Europe Business Partner שנערך במילאנו העניקה חברת IBM לחטיבת פתרונות פיננסים וטכנולוגיות של מטריקס מעמד של שותף ELITE בתחום Digital Business Automation. המעמד המיוחד ניתן למטריקס בזכות פעילותה בתחום RPA (Robotic process automation). שותף ה- Elite של IBM היא תכנית ייחודית המיועדת למספר מצומצם ומוגבל של שותפים עסקיים בעולם כולו אשר נבחרים כשותפים ברמה הגבוהה ביותר לייצוג ויישום פתרונות מתקדמים.

תהליכים ידניים המבוצעים כיום ניתנים להחלפה בתהליכים רובוטיים אוטומטיים. RPA היא טכנולוגיה לאוטומציה רובוטית של תהליכי עבודה אלו. המושג דיגיטל לייבור מתאר את התהליך המתהווה, בו עבודות דיגיטליות רוטיניות יוכלו להתבצע על ידי רובוט תוכנה, מה שיחסוך זמן, טעויות, כוח אדם וכסף ויפנה את העובדים האנושיים לעיסוקים אחרים, יעילים ויצירתיים יותר לחברה.

הפתרון של IBM בתחום הוא פתרון כולל הממנף את יכולות ה– RPA של תוכנת Automation Anywhere ומשלב אותן עם היכולות המובילות של IBM BPM וכן עם מוצר ה Data Cap כדי לגשר על הפערים הקיימים בפתרונות אחרים שמבוססים על RPA בלבד, ולהביא את התהליכים הידניים לאוטומציה מלאה.

בתמונה:  אורן יוסף, מנהל אגף פתרונות אינטגרציה ודיגיטל פיננסי במטריקס.

אורן יוסף מנהל אגף פתרונות אינטגרציה ודיגיטל פיננסי אומר: "מטריקס גאה לקבל מעמד של שותף עלית הראשון בישראל, שיתוף הפעולה ההדוק וארוך השנים בין מטריקס ל- IBM מאפשר לנו לייצר פתרונות המשלבים תוכנה ומוצר ונותנים ללקוחותינו מענה לאתגרים העסקיים העומדים בפניהם ובפרט לתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.

בתמונה מימין: כריסטוף גאסק - DBA שותף עסקי לעולם הענן, IBM; שי כהן - מנהל תחום ענן, IBM ישראל; זיו נכט - ראש מחלקת אינטגרציה, מטריקס; אורן יוסף - ראש אגף אינטגרציה ופתרונות דיגיטליים, מטריקס; דייגו סגרה - סמנכ"ל שותפים עסקיים אירופה, IBM; ואליסון סיי - מנהלת שותפים עסקיים בענן, IBM. צילום: מטריקס.
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות