✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

DevRev, אשר פיתחה פלטפורמה לקשר בין הלקוח, אנשי התמיכה והפיתוח, מקימה סניף בישראל

IsraelClouds
|
February 21, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

 

נדב טוביאס ודיראז' פאנדיי .קרדיט: צילום עצמי.

DevRev, אשר פיתחה פלטפורמה לקשר בין הלקוח, אנשי התמיכה והפיתוח, מקימה סניף בישראל

חברת DevRev האמריקנית, אשר פיתחה פלטפורמה המחברת בין לקוחות, אנשי התמיכה והפיתוח, במטרה להתאים טוב הרבה יותר את פיתוח המוצר לצרכי הלקוחות (בשיתוף מנהלי המוצר והתמיכה), מקימה סניף בישראל.

הפתרון של DevRev נועד להתאים את פיתוח המוצרים לצרכים וההעדפות של לקוחות ארגוניים בהתאם למודלים חדשים של הפיתוח.

החברה הוקמה על בשנת 2020 על ידי Dheeraj Pandey, מייסד ומנכ"ל נוטניקס, אשר הייתה חלוצה בתחום תשתיות היפר מאוחדות (Hyperconverged).  Pandey הוביל אותה להצלחה גדולה ולהנפקה המוצלחת ביותר של 2016.  את הסניף הישראלי ינהל נדב טוביאס, מי שייסד את הסניף הישראלי של חברת נוטניקס בישראל. Dheeraj Pandey ביקר בשבוע החולף בישראל ונפגש עם בכירים בארגוני פיתוח גדולים.

ישראל היא אחת המדינות הראשונות בעולם שבהם DevRev פותחת סניף מקומי. זאת בשל היותה של ישראל מדינת סטארט אפ עם מרכזי פיתוח וחדשנות של חברות מקומיות ובינלאומיות ואפיונה האנשים בישראל כ- Early Adopters של טכנולוגיות חדשות.

חברת DevRev מסייעת לחברות המציעות שירותי תוכנה ועובדות בגישת PLG- Product Led Growth  (גישה שבה המוצר נמצא בחזית של כל ההחלטות לגבי לקוחות) ומאמצת גישה חדשה של Product Led Support. באמצעות גישה זו מקבלים המפתחים גישה נוחה לשיחות שירות לקוחות, תלונות והצעות של לקוחות, כך שצוותי השירות וצוותי המוצר עובדים כיחידה אחת במטרה לשפר את המוצר על פי העדפות הלקוחות.

"אנו נמצאים בעידן תחרותי בו חוות הדעת של הלקוח וחוויית הלקוח משחקים תפקיד חשוב מעין כמותו בהצלחת חברות. עם זאת, עבודת אנשי הפיתוח עדיין מנותקת מן הצרכים והעדפות של הלקוחות. הפתרון של DevRev נועד ליצור את החיבור כך שאנשי הפיתוח יכירו ישירות את צרכי הלקוחות כך שיוכלו לפתח מוצרים מצליחים יותר", אמר נדב טוביאס, מנכ"ל DevRev ישראל. "צוותי פיתוח מפתחים מוצרים מעולים באמצעות שילוב מגוון דעות, ביצוע ניסויים ושיפור מקדים, אך המרכיב החשוב – הבנת הלקוח העסקי שלהם ומקור הכסף (Revenue) – כמעט ולא בא לידי ביטוי בתהליך עד היום בשל ״הטלפון השבור״ בין דרישת הלקוח הסופי להגעה למפתח," אמר.

"פתרון ה- Product Led Support של DevRev יכול לקחת חברות העובדות בגישת product-led למצב שבו המוצר שלהם יהפוך מטוב למצוין. חברות רבות מסתייעות בכלים כגון Slack ועוד על מנת לנהל את הקשר הזה בין היחידות השונות, אך לא מצליחות להשתלט על כל ההודעות והערוצים ולשמר את המידע באופן שאפשר לבצע עליו אנליטיקה. עם DevRev הן יכולות לנהל את הקשר בין יחידת הפיתוח ליחידת שירות הלקוחות בקלות ובנוחות ולקשר הכנסה (Rev) לפיתוח (Dev) ", הוסיף טוביאס.

  

 

 

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות