✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

20.06 - ג'ון ברייס הדרכה תקיים את כנס הפיתוח השנתי של ישראל – DevGeekWeek

IsraelClouds
|
June 20, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

הכנס יתקיים בין התאריכים 23-27 ליוני במלון השרון בהרצליה ויכלול עשרות סמינרים מקצועיים בנושאים טכנולוגיים והרצאות מומחים.

בנוסף, יתקיים גם הכנס השנתי לתחום בדיקות התוכנה, QAGeekWeek.

ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה של מטריקס, תקיים את כנס הפיתוח השנתי של ישראל, DevGeekWeek 2019 זאת השנה ה- 6 ברציפות. DevGeekWeek הינו הכנס המוביל והגדול בישראל בתחום פיתוח התוכנה וצפויים להגיע אליו מאות מפתחים ואנשי טכנולוגיה מכל רחבי ישראל. הכנס יאפשר למשתתפים ללמוד ולקבל כלים מעשיים והבנה מעמיקה יותר של הטכנולוגיות בסביבת עבודתם לצד חשיפה לטכנולוגיות חדשות וכלים אופציונאליים ליישום עתידי.

הכנס, שיתקיים השנה במלון השרון הרצליה, יכלול עשרות סמינרים מקצועיים בנושאים טכנולוגיים עדכניים. בנוסף, יתקיימו יומיים נוספים המקודשים ל- After Event Workshops, אשר מעבר ללימוד התיאורטי יאפשרו למשתתפים גם להתנסות ולחוש את הטכנולוגיה והחדשנות בכיתות מחשבים ייעודיות. בין המרצים ניתן למצוא את המומחים של ג'ון ברייס ומטריקס וגם מומחים טכנולוגיים מהחברות המובילות בישראל ובעולם.

הכנס יעסוק בשינויים הטכנולוגיים המחייבים חברות וארגונים להתאים את עצמם למציאות המשתנה ובכלים, המתודולוגיות והטכנולוגיות העדכניות ביותר להם הם זקוקים, על מנת שיוכלו ליישם אותם בהצלחה וביעילות בארגון. מצב זה מחייב אותם להתעדכן ולהכיר את המגמות בתחום באופן ממוקד, מקצועי ותמידי על מנת להצליח באתגר זה.

בנוסף לכנס הפיתוח יתקיים במקביל גם כנס QAGeekWeek, המתמקד בעולם של בדיקות התוכנה.

מוטי חדד, מנהל ג'ון ברייס הדרכה: "אנחנו שמחים להוביל את DevGeekWeek, כנס הפיתוח המצליח זאת השנה ה- 6 ברציפות. כמו בשנים עברו, גם השנה באי הכנס ייהנו ממגוון רחב של הרצאות וסמינרים בנושאים המסתמנים כפופולאריים בעולם הטכנולוגי. כל סמינר ומרצה נבחרו בקפידה בכדי ליצור תמהיל של נושאים רלוונטיים ועכשוויים שיספקו ידע ועניין רב למשתתפים. אני בטוח שכל אדם בעל זיקה לעולם הטכנולוגי בכלל ולעולם הפיתוח בפרט, ימצא סמינר המעניין אותו ויכול לתרום להתפתחות המקצועית שלו. הכנס בא לענות על צורך קיים של אנשי הפיתוח להיות מעודכנים בטכנולוגיות האחרונות בתחום עיסוקם, רובם מתקשים למצוא את הזמן לכך תוך כדי העבודה היומיומית. DevGeekWeek מאפשר להם ללמוד ולהעשיר את עצמם בטכנולוגיות החדשניות ביותר ביום אחד מרוכז של לימוד אינטנסיבי."

מוטי חדד. קרדיט יחצ

לפרטים נוספים והרשמה היכנסו לאתר הכנס או חייגו: 03-7100780.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות