✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

12.02 - Demo Day במרכז ליזמות בקריה האקדמית אונו

IsraelClouds
|
February 12, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

StartOno Accelerator, מאיץ המיזמים של המרכז ליזמות, הפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו, יקיים בשבוע הבא (20/2) Demo Day לחברות הסטארט-אפ, בוגרות התכנית

מאיץ המיזמים של המרכז ליזמות בקריה האקדמית אונו בהליך סינון קפדני של עשרות פניות שהגיעו לאקסלרטור בחר ב-7 מיזמים שהתקבלו לתכנית המאיץ. התכנית התפרסה על פני 4 חודשים וכללה 13 מפגשי לעבודה סדנאית ולמידה. 5 מיזמים סיימו התכנית בהצלחה ובסיומה, מחזיק כל מיזם במצגת תכנית עסקית ותכנית פיננסית. המפגש האחרון, שיערך ב-20 לפברואר, הוא ה- Demo Day – אירוע הצגת המיזמים למשקיעים פוטנציאליים.

מבין המיזמים המסקרנים שיציגו באירוע:

• חברת  LicenseIt- שפיתחה פלטפורמה חדשנית לחיפוש, בדיקה ורכישה של זכויות יוצרים בעולם המוזיקה ומלווה על ידי המנטורים יאיר ניצני ואלדד בר-אלי.

•  TellMe5- marketplace ליצירת והפצת סיפורי איכות בוידאו המומחזים על ידי טובי השחקנים. את המיזם ליוו המנטורים צביקה קליר וחיים טייכהולץ.

•  Tarasa- שפיתחה פלטפורה הבונה על הטרנד העולמי של תיעוד זיכרונות שיתופי ומאפשרת לאנשים לתחבר דרך זיכרונותיהם. את המיזם ליווה המנטור אנדי פרידמן.

• FreshChange – מעבדת חדשנות לתחום החיתולים המתמקדת בפתרון בעיית ההגיינה וקלות פינוי חיתולים חד פעמיים למבוגרים ולתינוקות. את החברה ליוו המנטורים טל שלסקי ודגן אשל.

• - ToySwap מודל כלכלה שיתופית המאפשר להורים גישה למגוון רב של צעצועים איכותיים לליווי ועידוד התפתחות ילדיהם. את המיזם ליוו המנטורים יובל לזי ושרית שני.

את המיזמים שנבחרו לתכנית ליוו באופן אישי צוות של מנטורים מובילים מהתעשייה, ביניהם אמיר גוטמן, מייסד ושותף בקרן הון הסיכון אביב, ערן ירקוני, יזם סידרתי ולשעבר מנהל חטיבה באינטל ערן שייוביץ, ועדי ביכמן, שחיינית אולימפית בעברה.

לדברי יאיר סאקוב, יו"ר מרכז היזמות, "תכנית האקסלרטור מהווה, למעשה, את קצה הפירמידה במודל היזמות של המכללה ומטרתה לצייד את בוגריה בארגז כלים להנעה עסקית של הרעיון שבבסיס המיזם. בכל פעם שמיזם שלנו יוצא לתעשייה, אני מתמלא בתחושת גאווה עבור בוגרי התכנית ששואפים לשפר את המציאות של כולנו וגם עושים זאת. אל קו הגמר של תכנית המאיץ הגיעו חברות עם רעיונות יצירתיים ופורצי דרך ברמה היזמית ואני צופה כי גם למחזור הבא יגישו מועמדות מיזמים מרתקים".

אל ה Demo-Day צפויים להגיע משקיעים, אנג'לים, יזמים ואנשי אקדמיה, ובמהלכו יקבל כל מיזם 5 דקות להציג בפני חמישה שופטים, ולשכנע כי הוא "בר השקעה". למיזם הזוכה במקום הראשון יוענק פרס בסך 10,000 דולר ארה"ב (בשקלים).

להרשמה  Demo Day

מרכז היזמות בקריה האקדמית אונו – OnoVation – הוקם בשנת 2011 במטרה להנגיש את ארגז כלי היזמות - העסקית והחברתית - לכלל הסטודנטים בקריה ולאפשר לכל אחד להתעמק בנושא ברמה המעניינת אותו, החל מידע בסיסי ועד הקמת סטארט-אפ עסקי או חברתי. המרכז מרכז את כל תכניות היזמות בקריה האקדמית אונו ומפתח תכניות חדשות לטובת הסטודנטים ובכלל.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות