✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

דאסו סיסטמס, מכון ה. הרטמן ומכון Rafaël משיקים את פרויקט VORTHEx, סימולטור הרדיותרפיה הראשון בעולם בתלת-ממד

IsraelClouds
|
August 15, 2022
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

 

תוכנית "Living Heritage" של דאסו סיסטמס משחזרת שישה אתרים היסטוריים בעולם הווירטואלי עבור הדורות הבאים

 

- לחוות שישה אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו כפי שיתכן שהיו קיימים בעבר.
- קבוצות של סטודנטים מגרמניה, הודו, יפן, מקסיקו, הולנד וארה"ב השתמשו בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס כדי ליצור תאום וירטואלי עבור כל אחד מהאתרים
- עולמות וירטואליים פותחים הזדמנויות ללמידה ובונים גשרים בין דוריים על ידי מתן אפשרות לדורות העתיד ללמוד עוד על הישגי העבר ולסייע להם לסלול את הדרך לעתיד טוב יותר

דאסו סיסטמס מציגה את השלב הבא בקמפיין "The Only Progress is Human" המתמקד בנושאי מורשת ועתיד. "Living Heritage" היא תוכנית סטודנטים המאפשרת לדורות ההווה והעתיד לחוות שישה אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו כפי שאולי היו בעבר, תוך טיפוח מיומנויות חדשנות לקידום עולם בר-קיימא.

 

על מנת לבצע את מיזם "Living Heritage", עשו שימוש 32 תלמידים שחולקו לששה צוותים מגרמניה, הודו, יפן, מקסיקו, הולנד וארה"ב בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס כדי לשחזר וירטואלית את הקולוסיאום, הגנים התלויים של בבל, מקדש השמש בקונארק, פומפיי, פורטה ניגרה וטירת שורי. בהנחיית מנטורים מטעם דאסו סיסטמס ותמיכת מערכת 3DEXPERIENCE Edu של החברה - שיישומיה מסייעים לשבעה מיליון תלמידים בכל שנה לפתח מיומנויות תעשייתיות מבוקשות באמצעות פתרונות דאסו סיסטמס – אימצו הצוותים במהירות את אותם יישומי מודלים משולבים, סימולציה, בינה מבוססת נתונים ושיתוף פעולה בהם

נעשה שימוש על ידי התעשייה ברחבי העולם ויצרו תאומים וירטואליים מועשרים בנתונים מדויקים ומגובים מדעית של האתרים, באופן המאפשר הבנה מחודשת של מבניהם.

 

התאומים הווירטואליים מציגים את הגלוי והנסתר כאחד וחושפים תובנות אודות עיצוב כל מבנה, מה אבד חלקית, אבד לחלוטין או ניזוק לאורך זמן, כיצד ההישג העיצובי הזה השפיע על ההיסטוריה וכיצד הוא יכול להשפיע על עיצובים עתידיים. התלמידים, שרכשו ידע טכני חדש וידע שנצבר במהלך התוכנית, יכולים כעת ליישם את כישוריהם ברגע בו ייכנסו למעגל העבודה. התאומים הווירטואליים ימשיכו לשמש אחרים כדי ללמוד וללמד.

"דאסו סיסטמס היא חברה מבוססת מדע ומונעת מטרה. במשך 40 שנה, היינו זרז לקדמה האנושית. התשוקה והיצירתיות שלנו אפשרו לעולם הווירטואלי לשפר ולהרחיב את העולם האמיתי ועוררו שיח הבונה גשר בין הדורות, שאחראים להישגי העבר לבין אלה שמדמיינים את הישגי העתיד" אמרה ויקטואר דה מרג'רי, סמנכ"ל, הון, שיווק ותקשורת, דאסו סיסטמס. "Living Heritage" היא חגיגה של המורשת המשותפת הזו. המיזם מזמין אותנו לגלות כיצד הפתרונות של היום יכולים להעניק לנו הבנה טובה יותר אודות העבר בעזרת פתיחת הזדמנויות ללמידה וסיוע לדור הבא ליצור עתיד טוב יותר. אנו מנהלים שותפויות משמעותיות עם העולם האקדמי כבר ארבעה עשורים ותמיד נדהמים מהיצירתיות של הסטודנטים, שמשתמשים בפלטפורמת 3DEXPERIENCE שלנו".

 

הסטודנטים יציגו את מיזמי "Living Heritage" עליהם עבדו ב-Cité de la Réussite בפריז בין 25-26 ביוני, באירוע שיכלול חוויית מציאות מדומה המאפשרת לכל אחד לסקור את האתרים באופן אינטראקטיבי. ניתן לצפות בפרויקטים גם באתר האינטרנט של דאסו סיסטמס.

 

קמפיין "The Only Progress is Human", שהושק ב-2020, מורכב מסדרת "מערכות" שמטרתן להגביר את המודעות לאתגרים חברתיים וסביבתיים ולעורר השראה לשימוש בעולמות וירטואליים להנעת חידושים מקיימים. בנוסף ל"Living Heritage", כללו מערכות אלו גם את "Virtual Harmony", חוויה מוזיקלית וויזואלית ייחודית המדגימה כיצד עולמות וירטואליים יכולים לשנות את הדרך בה אנו חווים רגשות, ו-"Water for Life", סדרת יוזמות שנועדו לסייע לתעשייה ליישם דפוסי צריכה חכמה ולהגן ביעילות על המשאב היקר ביותר בעולם.

 

למידע נוסף

פלטפורמת DEXPERIENCE3 של דאסו סיסטמס, תוכנת עיצוב בתלת-ממד, פתרונות מוקאפ וניהול מחזור חיי מוצר (PLM) בתלת-ממד: http://www.3ds.com

  

אודות דאסו סיסטמס

דאסו סיסטמס, יוצרת DEXPERIENCE3, מהווה זרז לקדמה האנושית. אנו מספקים לעסקים ולבני אדם סביבות תלת-ממד וירטואליות שיתופיות המאפשרות לדמיין חידושים בני קיימא. על ידי יצירת תאומי חוויה וירטואליים לעולם האמיתי באמצעות פלטפורמת היישומים שלנו, DEXPERIENCE3, הלקוחות שלנו פורצים את גבולות החדשנות, הלימוד והייצור. דאסו סיסטמס מביאה ערך ליותר מ-290,000 לקוחות בכל הגדלים וענפי התעשייה, במעל 140 מדינות. למידע נוסף, ניתן לבקר באתר www.3ds.com.

 

 


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות