✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.09 - דאסו סיסטמס מציגה את תוכנת SOLIDWORKS 2020

IsraelClouds
|
September 24, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

• לקוחות יכולים להרחיב את אפשרויות העיצוב שלהם ולהתממשק לענן באמצעות פורטפוליו המשולב של 3DEXPERIENCE המאפשר רמות חדשות של פונקציונליות, שיתופי פעולה, זריזות ויעילות תפעולית.

• גרסת התלת מימד החדשה והתכנון ההנדסי של תיק העבודות כוללים מאוד שיפורים, יכולות חדשות ותזרימי עבודה על מנת להאיץ ולשפר את פיתוח המוצר.  

• למעלה מ- 6 מיליון משתמשי SOLIDWORKS יכולים לייצר מוצרים חדשניים באופן מהיר ואפקטיבי יותר ולנהל תזרימי עבודה יעילים.

דאסו סיסטמס מציגה את SOLIDWORKS 2020, הגרסה החדשה של תוכנת העיצוב שלה המבוססת תלת מימד לתכנון והנדסה. SOLIDWORKS 2020 כוללת שיפורים, יכולות חדשות ותהליכי עבודה המאפשרים ליותר מ-6 מיליון משתמשיה להאיץ ולשפר את פיתוח המוצר שלהם, החל משלב הקונספט ועד לרמת המוצר המוגמר ובכך ליצור ערך לארגונים שלהם.

צוות המחקר והפיתוח של דאסו סיסטמס הינדס את  SOLIDWORKS 2020 בתגובה לאלפי בקשות לשיפור ועדכון מקהילת SOLIDWORKS העולמית. על ידי התממשקות לפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, SOLIDWORKS 2020 נותנת מענה למגמות ולצרכים העסקיים המתעוררים בשוק הגלובלי הדורשים מארגונים תחרותיים לשעוט קדימה ולסגל לעצמם רמות חדשות של שיתופי פעולה וזריזות, על מנת לספק ללקוחותיהם חוויית עבודה מהירה וחסכונית.

SOLIDWORKS 2020  מכילה מאות שיפורים ועדכונים חדשנים, מה שמאפשר למשתמשיה ליהנות ממגוון אפשרויות והזדמנויות לשיפור ביצועי המערכת בפעולות היום יומיות שלהם, לייעל את תזרימי העבודה ולהרחיב את אפשרויות העיצוב שלהם למערכות ecosystem המאפשרות מעבר משולחן העבודה לענן תוך התממשקות ישירה לפלטפורמת ה- 3DEXPERIENCE.

בין מאות השיפורים החדשים ב- SOLIDWORKS 2020:

• מצב עבודה חדש המאפשר עבודה מהירה יותר עם שרטוטי הרכבות גדולות: מצב העבודה החדש מאפשר לפתוח שרטוטים כבדים בשניות תוך יכולת להוסיף ולערוך הערות בתוך הרישום. פונקציה זו שימושית במיוחד למקרה שמשתמשים צריכים לבצע עריכות קלות לציורים או רישומים גדולים עם מספר רב של גליונות או תצוגות עתירות משאבים.

• חלקים גמישים: יכולת חדשה המאפשרת למשתמשים להציג את אותו החלק בתנאים שונים באותה הרכבה. לדוגמא- הצגה של קפיץ כאשר הוא מכווץ או באורך מלא באותה הרכבה. לפונקציה זו שימושים במגוון יישומים עיצובים כמו קפיצים, מפוח, צירים, טבעות או כל חלק אחר שניתן לכופף אותו או לשנות את צורתו.

• שיפורים ב- SOLIDWORKS PDM: מחבר החשמל של SOLIDWORKS ומחבר PCB SOLIDWORKS החדש מאפשרים תכנון אלקטרוני מלא וניהול נתונים, כולל אחסון מאובטח וגרסאות של כל נתוני המשתמש תוך שיתוף פעולה הדוק יותר בין צוותי ECAD ו- MCAD.

לרשימה נרחבת יותר של שיפורי SOLIDWORKS 2020, לחצו כאן.

פלטפורמת 3DEXPERIENCE עליה מבוססת SOLIDWORKS 2020 מספקת מערך הולך וגדל של פתרונות מבוססי ענן הפועלים יחד כדי לסייע בניהול כל האספקט של הליך הפיתוח החל משלב ייצור המוצרים וכלה באספקתם. פתרונות כמו D Sculptor3, הכולל את היישום xShape (מידול תת חטיבתי), 3D Creator הכולל את אפליקציית ה- xDesign (מידול פרמטרי), מעצב רכיבי D3  (ניהול נתונים), כלים לתכנון פרויקטים והנדסה מקצועית מבנית (סימולציה מתקדמת) מאפשרים למשתמשים להפחית את החיכוך בין תהליך העיצוב לתהליך הייצור ולבצע עבודה יעילה ומדויקת.

כפי שהוכרז ב- SOLIDWORKS World 2019 מוקדם יותר השנה, כל אותם פתרונות מבוססי ענן יהוו חלק מהפורטפוליו של 3DEXPERIENCE ויהוו שילוב של העוצמה והרוחב של פלטפורמת 3DEXPERIENCE יחד עם הפשטות וקלות השימוש ב- SOLIDWORKS.

" אנחנו לא רק מביאים יכולות חדשות עוצמתיות לתוכנת SOLIDWORKS שכולם מכירים ואוהבים, אלא מרחיבים אותה לענן דרך פלטפורמת 3DEXPERIENCE, פלטפורמת החוויה הדיגיטלית ההוליסטית היחידה בעולם. בנינו גשר לפורטפוליו מבוסס הפלטפורמה שלנו המאפשר למשתמשים שלנו לנצל את היתרונות הטמונים בפלטפורמת  ה- 3DEXPERIENCE", אומר ג'יאן פאולו באסי, מנכ"ל SOLIDWORKS, דאסו סיסטמס. " הפיתוחים הללו מציידים את הארגונים השונים בסביבת עבודה וביישומים הדרושים על מנת לאמץ בכל הכח את הרנסנס התעשייתי ואת הערכים עליהם הוא משותת בין אם מדובר בהמצאות, חדשנות, שיתוף פעולה או ייצור מתקדם".

" מאז 2002 Omax השתמשה ביישומי SOLIDWORKS לצורך תכנון טכנולוגיית חיתוך הזרקת המים המהירה והמדוייקת ביותר בתעשייה", אומר אריק א.ביטי, מעצב מכני בכיר בחברת Omax. Omax"   תמשיך לחדש ולפתל מכונות ואביזרים להזרקת מים באמצעות SOLIDWORKS 2020, המאפשרת עוצמה,  ביצועים ברמה גבוהה ושיתופי פעולה יעילים, זאת באמצעות פלטפורמה המאפשרת יצירת ערך לכולם, בכל מקום ובכל מכשיר".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות