✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

דאסו סיסטמס הכריזה על רכישת NuoDB, מסד נתונים מבוזר מבוסס SQL מוביל בתחומו עבור סביבות ענן

IsraelClouds
|
December 28, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

רכישה זו תורמת לקידום פלטפורמת הענן DEXPERIENCE3 מבית דאסו סיסטמס ואסטרטגיית מדעי הנתונים שלה.NuoDB פיתחה את מסד הנתונים המבוזר האלסטי והמתקדם ביותר עבור סביבות ענן.דאסו סיסטמס תתמוך בחיזוק היכולת של NuoDB לבצע פריסות SaaS גדולות בשוק ה-SQL המבוזר המתפתח בקצב מהיר

דאסו סיסטמס הודיעה היום בשיתוף עם NuoDB, כי מאחר ודאסו סיסטמס מחזיקה כבר ב-16% מן המניות, היא תרכוש את יתרת הבעלות על NuoDB.

NuoDB, אשר נוסדה בשנת 2010 ומשרדיה הראשיים ממוקמים בקיימברידג', מסצ'וסטס, מספקת מסד נתונים מבוזר מבוסס SQL עבור סביבות ענן המנצל את היתרונות התחרותיים של הענן, עם יכולת הרחבת קנה מידה על פי דרישה וזמינות רציפה. הפתרון מיועד ליישומים הקריטיים ביותר לארגונים.

"אנו נהנים כבר שנים רבות מיחסים אסטרטגיים עם דאסו סיסטמס וגאים לשרת את בסיס לקוחות הענן שלהם. הכרזה זו מציינת שלב חדש ומלהיב בשותפות שלנו ויוצרת הזדמנויות משמעותיות עבור NuoDB", אמר בוב וולמסלי, מנכ"ל NuoDB. "בעזרת המשאבים המשולבים והמשופרים שלנו, אנו יכולים להאיץ את תהליך פיתוח המוצרים שלנו ולממש את התרומה הייחודית שמציע מסד נתונים מבוסס SQL בסביבות מרובות ענן כשירות שיספק פתרונות חדשים ללקוחות אסטרטגיים".

"אחת המטרות השימוש בפלטפורמת DEXPERIENCE3 בענן היא לספק תשתית גמישה וניתנת להרחבה עבור הענפים והלקוחות שאנו משרתים ברחבי העולם", אמרה פלורנס הו-אוביני, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, Dassault Systèmes. "את השותפות שלנו עם NuoDB החלנו כבר בשנת 2013 ואנו ממשיכים להרחיב אותה היום, מה שמדגיש ביתר שאת את יכולות ה-SQL המבוזר הייחודיות של NuoDB, המותאמות היטב לסביבות ענן מקומיות".

"Temenos ו-NuoDB פעלו בשיתוף פעולה הדוק ביותר מאז שהפכו לשותפים טכנולוגיים אסטרטגיים בשנת 2018. אנו נמשיך לעבוד יחד על מנת לספק ללקוחותינו את מסד הנתונים מבוסס ה-SQL המבוזר של NuoDB המוביל כיום בשוק ונעשה בו שימוש כחלק מפתרונות ה-SaaS והענן שלנו ", אמר קולין ג'ארט , מנהל אספקת ענן ראשי, Temenos. "עם NuoDB, יוכלו לקוחות הענן שלנו ליהנות ממאגר נתונים אלסטי וזמין באופן רציף על פני מספר ספקי ענן בו זמנית, כמעט ללא זמני השבתה. הערכות ביצועים אחרונות הראו כי בנקים שהשתמשו בתוכנת Temenos עם טכנולוגיית מסדי נתונים NuoDB, נהנו מיכולת עיבוד נתונים בלתי מוגבלת מהמובילות בתעשייה ועלויות תפעול נמוכות באופן משמעותי. אנו מצפים להמשך השותפות שלנו עם NuoDB בעתיד".

דאסו סיסטמס ו-NuoDB צפויים להשלים את העסקה בדצמבר. בשנת 2019, גרפה NuoDB הכנסות בסך 6 מיליון דולר.


למידע נוסף:

פלטפורמת DEXPERIENCE3 של דאסו סיסטמס, תוכנת עיצוב בתלת-ממד, פתרונות מוקאפ וניהול מחזור חיי מוצר בתלת-ממד:  http://www.3ds.com

 

אודות Dassault Systèmes

דאסו סיסטמס, יוצרת DEXPERIENCE3, מהווה זרז לקדמה האנושית. אנו מספקים לעסקים ולבני אדם סביבות תלת-ממד וירטואליות שיתופיות המאפשרות לדמיין חידושים בני קיימא. על ידי יצירת תאומי חוויה וירטואליים לעולם האמיתי באמצעות פלטפורמת היישומים שלנו, DEXPERIENCE3, הלקוחות שלנו פורצים את גבולות החדשנות, הלימוד והייצור. דאסו סיסטמס מביאה ערך ליותר מ-270,000 לקוחות בכל הגדלים וענפי התעשייה, במעל 140 מדינות. למידע נוסף, ניתן לבקר באתר www.3ds.com

 



לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות