✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

12.08 - סייברהט משיקה פתרון ניטור מתקפות סייבר ייעודי לעסקים קטנים ובינוניים

IsraelClouds
|
August 12, 2019
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

CYREBRO X הוא פתרון המעניק לעסקים קטנים ובינוניים יכולות ניטור, חקירה וטיפול בתקיפות סייבר ברמה גבוהה. לאחרונה גייסה החברה 6 מיליון דולר מקרן ההשקעות Mangrove במטרה להשלים את פיתוח הפתרון ולשווקו ברחבי העולם

סייברהט, המספקת פתרונות ניטור (SOC) לארגונים גדולים ברחבי העולם, הכריזה על השקת פתרון ייעודי פרי פיתוחה, לניטור, חקירה וטיפול בתקיפות סייבר, המתאים לארגונים קטנים ובינוניים, אשר מאפשר לארגונים אלו לראות ולהבין לעומק את אירועי הסייבר בארגון.

הפתרון – CYREBRO X – מאפשר לראשונה ללקוחות קטנים ובינוניים, אשר בדרך כלל אין בידם משאבים מספיקים להפעיל מערך הגנת סייבר הכולל מומחי סייבר ומערכות ניטור והגנה, לקבל שירות SOC (Security Operations Center) מנוהל הפועל 24/7 ברמת השירות והמקצועיות שמקבלים הארגונים הגדולים ביותר בעולם.

היכולות של CYREBRO X נשענות על הידע הרב שנצבר לאורך השנים בחברת סייברהט, המספקת מזה שנים רבות את פתרון הניטור והתגובה המקצועי והאיכותי ביותר בעולם לחברות הענק בכל העולם  – CYREBRO. הפתרון פותח לאחר שנים רבות של למידה, עיצוב, תכנון וניתוח הצרכים של ארגונים קטנים ובינוניים.

לאחרונה גייסה החברה 6 מיליון דולר מקרן ההשקעות Mangrove במטרה להשלים את פיתוח הפתרון ולשווק אותו ברחבי העולם.

CYREBRO מרכז אבטחת הסייבר של חברת סייברהט. צילום אריאל ואן סטרטן

הייחוד של CYREBRO X נעוץ ביכולת של הפתרון לנטר את כלל מערכות הארגון: עמדות קצה, שרתים, מערך המייל והענן של הארגון, ולקבל מענה מקצועי ומנוהל של צוותי CYREBRO בזמן אמת.

נדב ארבל, מייסד ומנכ"ל סייברהט העולמית, אמר כי, "מדובר בפתרון ראשון מסוגו. עד היום שוק הסייבר בנוי סביב טכנולוגיות ייעודיות אשר בחלק מהמקרים מספקות גם שירות נקודתי בלבד ובחלק כלל לא. סייברהט מאמינה כי הטכנולוגיה צריכה להיות כלי בידי המקצוען וכי ניטור, חקירה ותגובה בעולם הסייבר הוא מקצוע בפני עצמו. CYREBRO X הוא התוצר של תפיסת עולם זו. CYREBRO X הינו כלי שפותח בסייברהט על ידי מומחים, נותני שירותי הגנה, אשר מטרתו בראש ובראשונה היא לאפשר ללקוח לקבל את שירותי ההגנה הטובים ביותר מקצה לקצה ולא להוסיף עוד כלי לארסנל הקיים".

ארבל הוסיף: "בניגוד לדעה הרווחת, רוב מתקפות הסייבר בעולם אינן מתקפות אישיות או מכוונות מטרה עסקית, אלא מתקפות מוכוונות טכנולוגיה, בהן התוקפים מתמקדים בתקיפת טכנולוגיות שונות ומגוונות ללא קישור או שייכות ארגונית או עסקית ולכן, עסקים קטנים ובינוניים אינם בהכרח מותקפים פחות בהשוואה לארגונים הגדולים. עובדה זו, בתוספת ההבנה כי ברוב המקרים לארגונים קטנים ובינוניים ישנה תשתית אבטחתית בסיסית בלבד, מעמידה את העסקים הקטנים והבינוניים בחשיפה אדירה ואנו מכוונים לתת להם מענה במודל Security as a Service".

נדב ארבל, צילום אבי קדם
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות