✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

06.05 - נכנסת Cymulate לרשימת ה- Cool Vendor של גרטנר

IsraelClouds
|
May 6, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

עד כה הצליחה סימולייט, הפועלת בשוק של 20 מיליארד דולר, לגייס הון מקרן ההשקעות ססקוואנה והאנג'ל אייל גרונר ומעל 100 לקוחות ברחבי העולם

כבכל שנה מוציאה ענקית המחקר גרטנר את דירוג החברות הנחשבות פורצות דרך וחדשניות בכללן קטגוריית Cool Vendor הנחשבת ליוקרתית במיוחד. במסגרת הדירוג בקטגוריה זו מופיעה גם חברת הסטארטאפ הישראלית Cymulate – Breach & Attack Simulation, המפתחת טכנולוגיה חדשנית לביצוע בדיקות חדירה של מערך הגנת הסייבר הארגוני והבטחת החוסן העסקי. שווי השוק שבו פועלת סימולייט מוערך בכ-20 מיליארד דולר. כדאי להזכיר שבעבר, cool vendor ניתן גם לחברות מוביליאיי ו- waze.

הטכנולוגיה מבוססת הענן של סימולייט מאפשרת לארגון לבצע סימולציה של מתקפות סייבר באופן אוטומטי ונרחב ובכך לנטר באופן רציף ומיידי איומים ופרצות העלולות לסכן את ההגנה על נכסי המידע שלו וזאת בניגוד לבדיקות חדירה שמבוצעות אחת למס' חודשים באמצעות חוקרים חיצוניים המשאירים פער מהותי בין בדיקה לבדיקה.

ערך מוסף בטכנולוגיה של סימולייט הוא בבקרה הרציפה על יעילות כלי ההגנה שהארגון הטמיע ובאפשרות לשיפור הגדרות השימוש בהן, בהתאם לצרכי הארגון כפי שעולים מבדיקות האיומים שמבצעת הפלטפורמה.

הטכנולוגיה של סימולייט קוראת תיגר על העולם הישן על ידי אוטומציה וייעול תהליכי בדיקה רבים ומסורבלים, כמו אלה של חברות ייעוץ לטובת ביצוע סקרי סיכונים ומבדקי חדירה.

אייל וקסמן, מנכ"ל ושותף מייסד: "אנחנו פועלים בשוק מאוד מאתגר ובתוך שנה וחצי בלבד הצלחנו לגייס מעל 100 לקוחות בארץ ובעולם המשתמשים בטכנולוגיה שלנו באופן קבוע ורציף. הבחירה בנו  כ- Cool Vendor מבטאת את המהפך המשמעותי שאנחנו מובילים בתעשייה בזמן קצר כל כך, בתקופה מאתגרת וברמת מהות ותכיפות התפתחות איומי הסייבר על הרציפות וההמשכיות העסקית כמו גם על שמירת נכסי המידע".

חברת Cymulate הוקמה במחצית השניה של שנת  2016 על ידי אייל וקסמן, בעל 20 שנות וותק בעולם הסייבר ועל ידי אביחי בן יוסף חוקר Cyber ובוגר היחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין. מטה החברה ממוקם בישראל עם מספר שלוחות באירופה וארה"ב, החברה גייסה כ-3 מיליון דולר מקרן ההון ססקוואנה והאנג'ל אייל גרונר.

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות