✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

03.03 - פלטפורמת CyberProof תשולב ב-Azure Sentinel, שירות ה-SIEM שחשפה היום מיקרוסופט

IsraelClouds
|
March 3, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
title="Google"
alt="blogs"
Event

האינטגרציה של CyberProof Defense Center Platform עם Microsoft Azure Sentinel תקל על לקוחות CyberProof לעבור לענן במהירות ובקלות, תוך קיצור זמני הזיהוי והתגובה לאיומים.

חברת סייברפרוף (CyberProof) מקבוצת UST Global, מודיעה על שיתוף פעולה חדש עם מיקרוסופט בעקבות הכרזתה על פתרון ה-SIEM החדש שלה בענן - Microsoft Azure Sentinel. מיד עם השקתו, יכלול הפתרון החדש של מיקרוסופט את CyberProof Defense Center כדי לאפשר ללקוחות ארגוניים להשתמש בפלטפורמת אבטחה מבצעית וסקלאבילית בענן, לאוטומציה של זיהוי ותגובה לאיומים. בנוסף, התובנות של מיטב מומחי המודיעין בסייברפרוף משולבות בתוך Microsoft Intelligence Security Graph, ומסייעות להפחית דרמטית את זמני התגובה לאירועים.

"רבים מלקוחותינו מתקשים לפקח על כל אירועי האבטחה שלהם. האינטגרציה עם Microsoft Azure Sentinel מעניקה לארגונים גדולים וקטנים כאחד יכולת הגנת סייבר מקצה-לקצה, המשולבת עם Microsoft Office 365 ו- Azure, ובפעם הראשונה מאפשרת להם להבין את כל האירועים ממקורות מידע פנימיים, מנקודות-קצה וממקורות מידע בענן." אמר יובל וולמן, נשיא סייברפרוף.

"אנו שמחים שלקוחותינו יקבלו ערך מידי מהשימוש ב-Microsoft Azure Sentinel," אמר ערן אלשיך, CTO סייברפרוף. "כעת אנו יכולים להטמיע במהירות הגבוהה ביותר את הפלטפורמה שלנו עם פתרון ה-SIEM של מיקרוסופט בענן, ולתמוך באיסוף מידע לסביבת on-premise, ענן היברידי או מולטי-קלאוד, עם דשבורדים אינטואיטיביים ומערכת דיווח שיספקו ללקוחותינו תובנות רציפות על כל רבדי המערכת".

אדוואייט ג'ושי, דירקטור ב-Azure Security, מיקרוסופט: "אנו שמחים לעבוד עם סייברפרוף, חברת הדור-הבא של שירותי סייבר מנוהלים (MSSP). האינטגרציה של Microsoft Azure Sentinel עם CyberProof Defense Center משפרת את רמת האבטחה של לקוחותינו ומסייעת להם להתמודד עם אתגרי האבטחה ההולכים וגדלים כיום, ולהפחית את העלויות".

השימוש בפלטפורמת האבטחה של סייברפרוף עם Azure Sentinel של מיקרוסופט מסייעת להפחית עלויות ולשפר את היעילות של צוותי האבטחה המבצעיים בסייברפרוף במספר דרכים: Azure Sentinel מציע ניהול פלייבוק עם אוטומציה מבוססת AI, המסייעת להפחית את העלויות. יש לו חוויית משתמש אינטואיטיבית, הניתנת לשליטה קלה ללא צורך בהכשרה או מיומנות קודמת, ושפת השאילתה שלו (KQL) מאפשרת לצוותים של סייברפרוף ליצור כללים לניתוח, לדשבורדים ולדיווח – ולספק תובנות אבטחה לבעלי העניין השונים בצד הלקוח.

יובל וולמן נשיא סייברפרוף. צלם ג'ואי כהן
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות