✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

16.04 - חברת אבטחת הסייבר הישראלית סייברהט מקימה מחלקת פיתוח ומגייסת עשרות עובדים לסניף הישראלי

IsraelClouds
|
April 16, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

זאת בנוסף ל-60 העובדים המועסקים כיום במרכז אבטחת הסייבר של החברה בתל אביב

חברת אבטחת הסייבר הישראלית סייברהט (CyberHat), המעסיקה כיום כ-60 עובדים, תגייס בחודשים הקרובים עשרות עובדים למטה החברה בתל אביב לתפקידי פיתוח, חוקרי סייבר (Monitoring Experts), אנליסטים, מנהלי מוצר ועוד.

סייברהט מספקת כיום את ה-SOC (Security Operations Center) המנוהל המתקדם והמקצועי ביותר בעולם (CYREBRO) ומתמחה בעולם התקיפה והפורנזיקה החקירתית המתקדמת.

החברה הכריזה לאחרונה על גיוס של 6 מיליון דולר בהובלה של קרן ההשקעות Mangrove כחלק מתוכניות הצמיחה העסקית של החברה בארצות הברית, אמריקה הלטינית, אירופה ואסיה, בהן היא פעילה היום, ובמטרה להשקיע בפיתוח מוצרים ופתרונות בתחום ה-SOC.

בנוסף לכך, כחלק מהתרחבות פעילותה המקומית של סייברהט, החברה מינתה את יפעת בר אלי למנכ"לית סייברהט ישראל, כאשר נדב ארבל, מייסד החברה, ישמש כמנכ"ל סייברהט העולמית.

יפעת בר אלי, מנכ"לית סייברהט ישראל, אמרה כי, "סייברהט נמצאת כיום בתנופה והביקוש לפתרונות ולניסיון המקצועי שלנו בקרב ארגונים מובילים, בעיקר בשוק האמריקאי, האירופי והישראלי גדל. סייברהט היא החברה היחידה אשר מציעה פלטפורמת SOC מקצועית, הנגישה לעסקים בכל גודל, תעשייה או טכנולוגיה, בצורה המתקדמת והיעילה ביותר. סייברהט היא חברה בצמיחה, אשר מונה כיום כ-60 עובדים בישראל ובארה"ב ואנחנו מחפשים לצרף לשורותינו מומחי סייבר, אנשי פיתוח, מנהלי מוצר ואנליסטים נוספים, אשר יסייעו לנו להמשיך לספק ללקוחותינו ברחבי העולם את השירות הטוב ביותר ולהגן עליהם מפני איומי הסייבר השונים".


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות