✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

04.04 - חברת אבטחת הסייבר הישראלית סייברהט גייסה 6 מיליון דולר

IsraelClouds
|
April 4, 2019
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"

הגיוס הושלם בהובלת קרן ההשקעות Mangrove

מטרת הגיוס היא הרחבת פעילות החברה בחו"ל, הגדלת צוות מומחי הסייבר הישראלי ופיתוח פתרון טכנולוגי לעולם ה-SOC

חברת אבטחת הסייבר הישראלית סייברהט (CyberHat), הכריזה היום על השלמת סבב גיוס בהיקף של 6 מיליון דולר בהובלה של קרן ההשקעות Mangrove. החברה מספקת כיום את ה-SOC המנוהל המתקדם והמקצועי ביותר בעולם (CYREBRO) ומתמחה בעולם התקיפה והפורנזיקה החקירתית המתקדמת.

הגיוס יאפשר לחברה להמשיך להרחיב את פעילותה העסקית בארצות הברית, אמריקה הלטינית, אירופה ואסיה, בהן החברה פעילה היום, ובמקביל להשקיע בפיתוח מוצרים ופתרונות בתחום ה-SOC – Security Operations Center.

כחלק מסבב הגיוס הנוכחי והתרחבות פעילותה המקומית של סייברהט, החברה מינתה את יפעת בר אלי למנכ"לית סייברהט ישראל, כאשר נדב ארבל, מייסד החברה, ישמש כמנכ"ל סייברהט העולמית.

סייברהט היא חברת סייבר מובילה, אשר פיתחה ומנהלת את פלטפורמת CYREBRO (SOC – Security Operations Center) המתקדם ביותר בעולם, אשר מנטר, מאתר ומגיב לאירועי סייבר בזמן אמת. סייברהט היא החברה היחידה אשר מציעה פלטפורמת SOC מקצועית, הנגישה לעסקים בכל גודל, תעשייה או טכנולוגיה, בצורה המתקדמת והיעילה ביותר.

חברת סייברהט מונה כיום כ-60 עובדים בישראל ובארה"ב. צוותי החברה בנויים ממומחי סייבר בעלי רקע מארגוני מודיעין, ארגוני אכיפת חוק, גופים פרטיים וניסיון צבאי. צוותים אלו כוללים האקרים מנוסים, אנליסטים, חוקרי פשעי מחשב, אנשי מודיעין ומומחי סייבר.

נדב ארבל, מנכ"ל סייברהט, אמר כי, "בשנים האחרונות ביססה סייברהט את מעמדה הבינלאומי כחברה שמנהלת את ה-SOC המתקדם ביותר בעולם. הלקוחות להם אנו מספקים פתרונות SOC, תרגילי תקיפה מתקדמים, סקרי איכות להתמודדות עם אירועי סייבר ועוד, כוללים ארגונים בכל הגדלים ומכל התחומים, מחברות Fortune 500, דרך חברות פרטיות של אלפי עובדים ועד עסקים קטנים של עשרות עובדים בודדים. בין לקוחותיה של סיברהט ניתן למצוא גופים פיננסים בין לאומים, חברות פיתוח, תשתיות כוח וגז לאומיות, משרדים פרטים, קרנות ועוד".

עוד הוסיף ארבל כי, "סבב הגיוס יאפשר לנו לתמוך בסניפים הקיימים בחו"ל ובשותפים העסקיים שלנו ולהגדיל את צוות מומחי החברה בישראל. במקביל, הגיוס ישמש להשקעה בפיתוח פתרונות לעולם ה-SOC, המבוסס על ניסיוננו הרב בתחום".

נדב ארבל, מנכ"ל סייברהט
לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות