✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

סייבריזן בחרה בתשתית הענן של אורקל כדי לתגבר את הגנת לקוחותיה כנגד איומי סייבר

IsraelClouds
|
December 24, 2020
alt="blogs"
alt="blogs"
alt="blogs"
Events
Event
title="Google"
ליאור דיב, מנכ"ל סייבריזן. צילום: יח"צ


כפלטפורמת הענן המועדפת על החברה, תשתית הענן של אורקל תעניק לסייבריזן ביצועים טובים יותר ביחס לעלות ואבטחה מובנית

** ליאור דיב מנכ"ל סייבריזן: "בחרנו בענן אורקל בגלל גישתה של 'אבטחה לפני הכול' והודות לביצועים"

חברת סייבריזן (Cybereason) הישראלית, אשר מגנה על נקודות הקצה בארגונים ומטרתה לבצע זיהוי, מניעה ונטרול של תקיפות סייבר, אימצה את תשתית הענן של אורקל(OCI)  כפלטפורמה מועדפת עבור פלטפורמת ההגנה שלה (Cybereason Defense Platform)  וכדי לתמוך בהתרחבותה הגלובלית. שתי החברות פועלות במשותף כדי לסייע לארגונים להתגונן מפני איומי סייבר מתקדמים בכל נקודת קצה לרוחב הארגון.

הודות לסקלאביליות הגלובלית של תשתית ענן אורקל, למהירות הרשת עם שיהוי ברמת המיקרו-שנייה, ולעלות הנמוכה, פלטפורמת ההגנה של סייבריזן תוכל להציע יכולות רבות-עוצמה למניעה וזיהוי של איומים על בסיס אנליטיקה התנהגותית מתקדמת ומתאמים הקשריים עמוקים.

לקוחות סייבריזן שיריצו את האבטחה שלהם על ענן אורקל ייהנו מארכיטקטורת cloud-native המאבטחת נקודות קצה בקנה מידה עולמי, וגם מפריסה מהירה, בזכות תמיכת אורקל בכלי קוד פתוח העומדים בתקני התעשייה, כמו Terraform ו- Ansible.

"אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה האסטרטגי עם אורקל שיעצים את החזון המשותף - להגן על עוד חברות גלובליות מפני תקיפות סייבר מתקדמות ולעצור אותן בזמן אמת לפני שנגרם סיכון או נזק לארגון. בחרנו בענן אורקל בגלל גישתה של 'אבטחה לפני הכול' והודות לביצועים. בנוסף, פריסת חוות השרתים הגלובלית של ענן אורקל תאפשר להציע את פלטפורמת ההגנה של סייבריזן ללקוחותיה תוך עמידה בדרישות רגולטוריות של אחסון מידע ברמה מקומית ביותר מדינות". מסר ליאור דיב, מנכ"ל ומייסד סייבריזן.

"המעבר הפתאומי לעבודה מרחוק בתחילת השנה גרם לחברות רבות לצייד את עובדיהם בציוד הנדרש לעבודה מהבית, אך יחד עם זאת, לא הושקעו משאבים לטובת מימוש עבודה בטוחה מרחוק. היכולת לנטר ולעצור מתקפות בזמן אמת אשר מתרחשות  מחוץ לחומות הארגון ובתוכו (מחשבים, שרתים, טלפונים) מפחיתה את סיכוני הסייבר בצורה משמעותית.  פלטפורמת ההגנה של סייבריזן נותנת פתרון לבעיה זו ומחזירה את השליטה אל המגן", הוסיף ליאור דיב, מנכ"ל ומייסד סייבריזן.

"בניגוד לפתרונות אבטחה אחרים בשוק, אשר מסתמכים על גישה ממוקדת התראה, סייבריזן מציעה גישה ממוקדת פעולה. כלומר, צוותי האבטחה בארגון לא צריכים לרדוף אחר אלפי התראות בניסיון להבין האם מתקיימת התקפה. המערכת של סייבריזן מאפשרת  לנטר באופן שוטף ואוטומטי אחר פעולות זדוניות של תוקפים, ומקנה יחס של אנליסט אחד ל -200,000 נקודות קצה, דבר הגורם לצוותי האבטחה בארגון לממש יעילות תפעולית חסרת תקדים. גישה זו משפרת את יעילות הזיהוי ותגובה ב- 93%  ומובילה לנטרול איומים בזמן אמת תוך מספר דקות לעומת ימים או שבועות שייקחו עם פתרונות אבטחה מסורתיים", מסר שי הורוביץ, סמנכ"ל מכירות בכיר בסייבריזן. 

"סייבריזן מצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של חברות המאמצות את תשתית הענן של אורקל בזכות יתרונותיו המובילים בביצועי אבטחה ובמחיר, באזורי הענן שלנו ברחבי העולם", אומר קליי מגויריק (Clay Magouyrk), סמנכ"ל בכיר, תשתית ענן אורקל.  "אימוץ תשתית הענן של אורקל ישפר את יכולתה של סייבריזן להפיק תובנות על איומים על פני אלפי נקודות קצה, ויאפשר ללקוחותיה להישאר צעד אחד לפני המתקפות הנפשעות מהסוג שאנו עדים להן כיום".

אורקל וסייבריזן חברו יחדיו גם לצורך שיווק ומכירה משותפים של פתרונות. פלטפורמת הגנת נקודות הקצה המובילה של סייבריזן מותאמת היטב להפצה באמצעות אזורי הענן הגלובליים, דור 2, של אורקל. הפתרון זמין דרך סייבריזן ודרך Oracle Cloud Marketplace, שם הלקוחות יכולים למצוא את הפתרונות העסקיים הטובים ביותר עבור ארגוניהם.


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות