✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

31.05 - חברת הסייבר טנאבל בחרה בARROW להפצת מוצריה בישראל ואירופה

IsraelClouds
|
May 31, 2018
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
title="Google"
alt="blogs"
Events

חברת Arrow  מודיעה על חתימת הסכם הפצה חדש עם חברת הסייבר טנאבל ® אינק., באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה (EMEA). שיתוף הפעולה בין החברות מתבסס על פלטפורמת Tenable.io ® , הפלטפורמה הראשונה לחשיפת סיכוני סייבר המספקת נראות לגבי כל נכס על כל פלטפורמת מחשוב, כולל סביבות ענן ציבוריות, ואפליקציות ייעודיות לניהול חשיפה לסיכונים, בטיחות קונטיינרים וסריקת אפליקציות רשת והכל מעל מערך האבטחה של ארו.

"שינויים דיגיטליים הביאו טכנולוגיות חדשות כמו ענן, IoT, קונטיינרים ואפליקציות רשת לסביבות המחשוב המודרניות, המגבירות את היעילות והמהירות. אך טכנולוגיות אלה גם מביאות להרחבת פני שטח התקיפה, אשר מביאים לסיכוני סייבר חדשים על בסיס יומיומי", אמר אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל: "טנאבל היא אחת הדוגמאות הגדולות לשחקנים חדשים במרחב הבטיחות, אשר מתמודדים עם האתגרים של העולם המחובר החדש שלנו, בעזרת גישות חדשניות ומתוחכמות, המבוססות על נראות ותובנה."  בימים אלו השקנו את שיתוף הפעולה בישראל ובכך אנחנו מרחיבים את הפתרונות לשוק הישראלי וללקוחותנו.

דיוויד קמינס, סמנכ"ל מכירות לאזור EMEA  בטנאבל: "השותפות שלנו עם Arrow תבטיח את היכולת שלנו לספק פתרונות חדשניים לחשיפה לסיכוני סייבר, ללקוחות המשותפים שלנו ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, ותסייע להם למדוד, לנהל ולהפחית את סיכוני הסייבר שלהם."

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות