✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

24.10 - חברת ההיי-טק הישראלית קליקטייל בחרה בתשתיות הענן של AWS

IsraelClouds
|
October 24, 2018
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event

בראיון עם ה – CTO של קליקטייל, שחר בר, על הגורמים שהביאו לבחירת AWS, הוא אומר: "תשתיות הענן של AWS מאפשרים לנו לתמוך בתהליכי הצמיחה העסקית שלנו. הגמישות להתאים את התשתיות מהיקפים של 10,000 הודעות בשנייה (ingress) לשיאים של 500,000 הודעות בשנייה, היא יכולת שלא היינו יכולים להשיג ללא תשתית ענן בעלת יכולת הרחבה מסוג זה".

חברת ההייטק הישראלית קליקטייל (Clicktale) מתבססת בשנים האחרונות כחברה ייחודית בעולם המסחר האלקטרוני הצומח בקצב מהיר. הצלחתה של קליקטייל בשוק תחרותי זה מבוססת על יכולתה לספק למותגים מובילים תובנות מעשיות על חוויות הלקוח בערוצים דיגיטליים ולאפשר להם לשפר מדדים עסקיים קריטיים כמו הגדלת מעורבות הגולשים, הגברת נאמנות לקוחות ושיפור ביצועים עסקיים. פלטפורמת ה-  SaaS שפיתחה החברה לניתוח "שפת הגוף הדיגיטלית" של לקוחות (Digital Body Language) מיושמת כיום בקרב ארגוני Fortune 500 רבים ברחבי העולם.

קליקטייל בחרה ליישם חלקים נרחבים מתשתיות המחשוב שלה על פתרונות הענן של AWS. שחר בר, ה-CTO של החברה, מסביר את אסטרטגיית הענן של קליקטייל ושיתוף הפעולה הנרחב שהתפתח עם AWS.

?מתי גיבשתם את אסטרטגיית הענן שלכם ומה היו המניעים העסקיים לכך

"אסטרטגיית הענן שלנו התגבשה לראשונה לפני 4 שנים. המניע העסקי העיקרי נבע מהצמיחה בפעילות העסקית של לקוחותינו, שיישמו את הפלטפורמה שלנו, והרצון שלנו להתאים לצרכים שלהם באופן גמיש. כמו כן, רצינו אמצעי יעיל חסכוני בעלויות כלכליות לתעבורת הרשת ההולכת וגדלה תוך הבטחת יציבות גבוהה ויכולת לנבא ביצועים. אסטרטגיית הענן שלנו תואמת לכל פלטפורמה ובכוונתנו לשמר את הגמישות כך שנוכל להעביר עומסי עבודה בין פלטפורמות ענן שונות אם וכאשר נידרש לכך".

?AWS מה היו השיקולים המרכזיים בבחירת  

"השיקולים המרכזיים היו בשלות טכנית (יציבות המערכת, יכולת ניהול, יכולת ניטור), יכולת סקאלבילית לכל הכלים הרלוונטיים וגמישות. בנוסף, AWS מעניקה יכולת שליטה  מלאה על האזור בו הנתונים שלנו ושל לקוחותינו ממוקמים פיזית - מה שמקל עלינו לעמוד בדרישות הרגולטוריות המקומיות”.

?אתם משתמשים AWS באילו מפתרונות

"אנו משתמשים בעיקר ב-ELB, EC2, S3, CloudWatch ו-RDS. עבור חלק מהחלקים החדשים של המערכת אנו עושים שימוש גם ב-elastic search as a service,  EFS, Dynamo DB, Kineses וRed-shift -"

?AWS -באילו אפליקציות אתם משתמשים ב

"בראש ובראשונה צינורות הנתונים. הם תוכננו לבצע את קליטת הנתונים ועיבודם (הפקת מידע אנליטי מהנתונים) ולבסוף שיגור הנתונים למספר מערכות אחסון, לחלקים שמעשירים את הנתונים ולשכבה האנליטית.

אנו משתמשים ב-AWS גם לרוב צרכי האחסון. ל-S3 יש תפקיד מרכזי בתחום זה למספר מטרות ולאחרונה התחלנו להשתמש גם ב-Amazon Athena.  

חלק חשוב נוסף בפאזל הוא סביבת המחקר שבה מתבצע מחקר רב-תחומי בהשתתפות מהנדסים, Data Scientists, פסיכולוגים ומומחים בהתנהגות ארגונית. בדרך כלל קיים קושי לצפות מהו היישום המתאים עבור תשתית המחקר בהשוואה לייצור עומסי העבודה הקיימים. לכן אנו שבעי רצון מהגמישות שיש לנו להגדיל או להקטין את סביבת הפיתוח בהתאם לצרכים הקיימים, לשלב שירותים חדשים כמעט ללא מגבלות ולערוך שינויים בין סוגים שונים כדי לקבל ביצועים אופטימליים לעומסי עבודה שונים – בין אם מדובר בשימוש אינטנסיבי בזיכרון, CPU או התבססות על GPU."

?סייעה לכם להתמודד עם היעדים העסקיים AWS כיצד פלטפורמת הענן של  

AWS" איפשרה לנו להגדיל ולתמוך בצמיחה העסקית שלנו. גידול מ – 10,000 הודעות בשנייה ל-500,000 הודעות בשנייה (ingress) זאת צמיחה שלא היינו משיגים ללא תשתית ענן בעלת יכולת הרחבה מסוג זה. יש לנו עתה פתרון רב עוצמה ואמין שמאפשר לנו להתרחב באופן אוטומטי בהתאם לצרכינו ולצרכי לקוחותינו".

?אילו נתונים מדידים מעידים על החזר ההשקעה

"העלויות שלנו קטנו בשיעור 28 אחוז משנה לשנה".

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות