✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Contrast Security משיקה תוכנית שותפים רחבה ומותאמת לצרכי השוק ב-2023

IsraelClouds
|
February 1, 2023
alt="blogs"
alt="blogs"
Event
alt="blogs"
title="Google"
Events

 

רם יוניש, סגן נשיא EMEA לשותפויות, מיזוגים ורכישות של קונטרסטסקיוריטי. קרדיט צילום: רמי זרנגר

Contrast Security משיקה תוכנית שותפים רחבה ומותאמת לצרכי השוק ב-2023

 

Contrast Security שמה דגש על שוק הסייבר הישראלי: החברה חתמה על הסכמי שותפות עם מספר חברות סייבר סקיוריטי ישראליות כגון: Orca, BLST, Wiz, Cycode, Legit, Wib, Ermetic, Cloudwize, Protectonce, Scribe, NoName ונמצאת בתהליכי חתימה עם חברות נוספות.  בשבוע שעבר ביקר בישראל סטיב וילסון, סמנכ"ל המוצרים של החברה, ונפגש יחד עם רם יוניש, מנהל פעילות שיתופי הפעולה והרכישות של החברה באירופה וישראל, עם השותפים והלקוחות של החברה בישראל

 

חברת Contrast Security (קונטרסט סקיוריטי), המפתחת פלטפורמה עבור מפתחים לקוד מאובטח וזוכה לאמון גבוה בסקרים של צוותי אבטחת מידע בארגונים, הכריזה על השקת תוכנית השותפים החדשה שלה, Security Innovation Alliance (SIA) - אקו-סיסטם גלובלי של חברות אינטגרציה, ספקי ענן, ערוצי הפצה ויצרני טכנולוגיה. בנוסף, קונטרסט סקיורטי תתמקד בבניה והרחבה של שותפויות עם אינטגרטורים, ספקי טכנולוגיה ויצרני תוכנות עצמאיים (ISVS).

 

המטרה של תכנית השותפות היא לספק ללקוחות החברה חיבור טבעי, נוח ופשוט בין הפלטפורמה לאבטחת אפליקציות של קונטרסט לבין פתרונות של השותפים שלה בצורה כזו שהערך המשותף שלהם יהיה גבוה משמעותית מהשימוש בכל אחד מהפתרונות בנפרד. בין השותפים בתוכנית, מספר חברות סייבר סקיוריטי ישראליות, כמו: Orca, BLST, Wiz, Cycode, Legit, Wib, Ermetic, Cloudwize, Protectonce, Scribe, NoName כמו גם מספר חברות בינלאומיות מובילות כגון : GitLab Inc., Amazon, AWS, מיקרוסופט ו- VMware. בשבוע שעבר ביקר בישראל סטיב וילסון, סמנכ"ל המוצרים של החברה ונפגש יחד עם רם יוניש, מנהל פעילות שיתופי הפעולה והרכישות של החברה באירופה וישראל, עם השותפים והלקוחות של החברה בישראל.

 

״נדהמתי מכמות ואיכות הסטארטאפים הישראלים וההובלה העולמית שלנו בסגמנט אבטחת הענן, אמר רם יוניש, מנהל קונטרסט ישראל ותוכנית השותפים ב-EMEA. "לאחר שנתיים של הובלת מוצר ה- serverless, בעקבות הרכישה של cloudessence על ידי קונטרסט סקיוריטי, התבקשתי לסייע בהקמת פעילות השותפים של החברה. מהמיפוי הראשוני של חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם בתת סגמנטים כגון: CNAPP, API security, Supply chain security וכדומה, היה ברור שישראל היא מעצמה עולמית ופה צריך לשים את הפוקוס. בהמשך הופתעתי לראות את הבגרות והבשלות של החברות, כאשר כולן ללא יוצא מן הכלל הבינו את החשיבות והיתרון בשיתופי פעולה טכנולוגיים והצטרפו אלינו לתוכנית השותפים״.

 

בן גודמן, סגן נשיא בכיר לפיתוח תאגידי ושותפויות אסטרטגיות בקונטרסט, אמר: "אנו מבינים כי ארגונים אינם יכולים להסתמך על פתרון אבטחה בודד כדי לספק הגנה מלאה ללקוחותיהם מפני איומי הסייבר שהולכים ומתעצמים. זו הסיבה שחיוני לייצר אינטגרציה טכנית חזקה בין הכלים בהם משתמשים מפתחים, אנשי דבאופס, וצוותי אבטחת המידע. חברת קונטרסט כבר ביצעה השקעות משמעותיות בהשקת תכנית SIA ובניית האקו-סיסטם, כולל צוות מהנדסים, ממשקים וכלים. אני מאמין כי שותפות טכנולוגית מתחילה באינטגרציה טכנית, וכי תוכנית השותפים החדשה תשנה את הדרך בה לקוחות ירחיבו את מערכי אבטחת המידע שלהם".

 

תוכנית ה- SIA והשותפויות שקונטרסט משיקה, מספקת לשותפים אינטגרציה קלה, מבוססת API חדשים ומודרניים עם פלטפורמת Contrast Secure Code, ובנוסף תאפשר ללקוחות להשיג את היתרונות הבאים:

-  שימוש בפתרונות החברה בצורה בטוחה וכחלק מתוכנית אבטחת אפליקציות (AppSec) רחבה יותר.

- שיפור יכולות אבטחת המידע, והקטנת הסיכון הקשור להטמעת קוד חדש וטכנולוגיות AppSec.

- חיזוק האמון והביטחון בטכנולוגיות וקוד שכבר הוטמעו והינם חלק מהמערכת והמוצר ב-production.

 

"כאשר פתרונות אבטחת מידע משתלבים בקלות במערך כלי ה- DevSecOps, מהנדסי תוכנה יכולים לספק תוכנה לסביבת ייצור במהירות גדולה יותר עם אמינות מוגברת", אמרה נימה ברדיי, סגנית נשיא גלובלית לשותפויות ב- GitLab Inc. "כחברים בהשקת האקוסיסטם החדש של קונטרסט, אנו מסייעים ללקוחות לגלות ולאמץ תהליכי אבטחה עמידים וחזקים יותר". [MOU1] 

 

תוכנית ה-SIA תוכננה גם בכדי לשפר את היכולת העסקית של שותפיה לענות על צרכי ה- AppSec של לקוחותיהם. קונטרסט עובדת עם כל שותף כדי לספק חוויה ייעודית שתתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים וליעדים העסקיים, כולל יצירת תהליך הצטרפות פשוט, תמיכה באינטגרציה, קמפיינים שיווקיים משותפים, וגישה לבסיס הלקוחות המרשים של החברה.

 

ג'ים מרסר, סגן נשיא מחקר DevOps ב-IDC, ציין כי "IDC כבר מצביעה זמן רב על החשיבות שביצירת אקוסיסטם חזק ויציב עבור AppSec. לקוחות יכולים להרוויח כאשר שותפים אסטרטגיים עובדים יחדיו ליצירת פתרונות הוליסטיים ואינטגרטיביים יותר לאבטחה. תכנית ה- Security Innovation Alliance מחזקת את מערך פתרונות האבטחה של קונטרסט באמצעות הרחבת היכולות שהיא מביאה אל לקוחות ושותפים".

 

את ארגון ה- SIA מוביל, בן גודמן, סמנכ"ל בכיר, לצד מנהלים מנוסים נוספים, בהם טרייסי מיד, סגן נשיא שותפויות אסטרטגיות ואינגרטורים, ראקל מוט, דירקטורית בכירה לשותפויות ושותפים טכנולוגיים, פראנק גספרוביץ', דירקטור הנדסה אקו-סיסטם, קולי מקורמיק, דירקטור גלובלי של ערוצי מכירה, ורם יוניש, סגן נשיא EMEA לשותפויות, מיזוגים ורכישות.

 

כדי להצטרף לאקו-סיסטם השותפים המתרחב, או כדי לקבל מידע נוסף אודות SIA, ניתן לבקר באתר של קונטרסט סקיוריטי, ולהאזין לראיון של בן גודמן בפודקאסט Code Patrol.

 

אודות Contrast Security

Contrast Security הינה מובילה עולמית באבטחת קוד לאפליקציות (Application security). באמצעות Contrast, צוותי פיתוח, דבאופס ואבטחת מידע יכולים לשחרר קוד בטוח יותר במהירות וביעילות לאורך כל מחזור חיי הפיתוח (SDLC) כנגד מתקפות הממוקדות באבטחת אפליקציות (AppSec). החברה שהוקמה ב- 2014 על ידי שחקנים מוכרים בתעשיית אבטחת הסייבר, ביניהם ג׳ף וויליאמס, אחד המייסדים של ארגון OWASP, נועדה להחליף פתרונות AppSec מסורתיים שאינם מסוגלים להגן ביעילות על ארגונים בסביבות פיתוח מודרניות ותהליכי פיתוח קצרים ומהירים.

פלטפורמתContrast Secure Code  מגנה מפני טווח שלם של חולשות נפוצות בצורה מאוד מדוייקת, יעילה ואחראית. היכולת הזו מאפשרת לצוותי אבטחת מידע ולצוותי הפיתוח להימנע מהשקעת זמן מיותר בבירור התרעות שגויות, ולהגיע לפתרון מהיר יותר של פגיעויות אמיתיות. פתרון ה- IAST של קוננטרסט יעיל פי 45 בהשוואה לפתרונות מרכזיים אחרים הקיימים בשוק. הזמן הממוצע (MTTR) שלוקח למתחרים קלאסיים (SAST) לתקן פגיעויות נע בין חודשים רבים עד שנה, כאשר לקונטרסט זה לוקח שבוע בלבד. היתרון הייחודי של קונטרסט נעוץ בטכנולוגיה מבוססת הטמעה של agents בתוך הקוד ואנליזה שלו, רק עבור מה שרץ בפועל (Run-time). הטכנולוגיה הזו, הקרויה IAST, מציגה תוצאות מדויקות בהרבה מטכנולוגיות מבוססות בדיקה סטטית של הקוד (SAST) שאין להן כל קונטקסט. בנוסף לטכנולוגיית הליבה הזו לפלטפורמה של קונטרסט יש גם יכולות בעולמות ה- SCA, פתרון להגנה בייצור (Protect) ופתרון ייחודי להגנה בארכיטקטורת סרברלס. הפתרונות האלו מיושמים במאות ארגונים בעולם ומסייעים להם לייצר מהפך אמיתי ב- DevSecOps תוך עמידה ברגולציה הנדרשת. ל- Contrast גם פתרון חינמי, CodeSec, המאפשר למפתחים להנות מהיכולות שלה כחלק מתהליך הפיתוח.

Contrast מגינה מפני כל מתקפות הסייבר המרכזיות על לקוחותיה אשר כוללים את המותגים הגדולים בעולם, כולל BMW, AXA, Zurich, NTT, SOMPO Japan, "הצלב האדום האמריקאי", וכן חברות Fortune 500 נוספות. Contrast היא שותפה של ארגונים גלובליים כגון AWS, מיקרוסופט, IBM Cloud, Guidepoint, Trace3, Deloitte ו- Carahsoft, במטרה לייצר אינטגרציה חלקה ולהשיג את רמות האבטחה הגבוהות ביותר עבור לקוחותיה.

הביקוש הגובר לפלטפורמה היחידה בעולם לאבטחת קוד, העניק לחברה מספר תארים יוקרתיים, כגון חברות ברשימת Inc. 5000 לחברות הצומחות ביותר באמריקה, וכאחת החברות הצומחות ביותר ברשמת Fast 500 של דלויט טכנולוגיה.

למידע נוסף -  https://www.contrastsecurity.com/

מזמנים לעקוב אחר קונטרסט -  Blog | Twitter | LinkedIn | Facebook

לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות