✕ סגור 
צור קשר
תודה על ההתעניינות .

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

קומוולט חושפת יכולות חדשות לקונטיינרים ומשיקה פתרון "גיבוי כשירות" עבור קוברנטיס

IsraelClouds
|
November 18, 2020
alt="blogs"
Events
alt="blogs"
title="Google"
alt="blogs"
Event
שי נוני, סגן נשיא תחום Metallic באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) בקומוולט. צילום: ניב קנטור


קונטיינרים מבוססי קוברנטיס מספקים לאנשי IT את הגמישות לפרוס, להגדיל ולהעביר עומסי עבודה ללא הפרעה למשתמשי-הקצה. הפלטפורמה החדשה Metallic המוצעת במודל BaaS (גיבוי כשירות) מפשטת עוד יותר את ההגנה על קונטיינרים ומשולבת במלואה עם K8 באמצעות ממשק אחסון קונטיינרים (CSI). ההכרזה הזאת היא חלק מסדרת יכולות חדשניות שהציגה קומוולט עבור קוברנטיס בחודשים האחרונים.

Metallic VM & Kubernetes Backup מספק הגנה פשוטה וניתנת-להרחבה על נתוני יישומי SaaS עבור קונטיינרים והוא חלק ממערך הגנת הנתונים בענן היברידי של Metallic, שמכפיל את מערך הפתרונות של קומוולט עם פתרונות BaaS ייחודיים. בניגוד לפתרונות הדורשים מוצרים נקודתיים או כלים של צד-שלישי לגיבוי והגנה על עומסי עבודה וירטואליים, בענן, ובקונטיינרים, Metallic מציעה פתרון יחיד להגנה מהירה וקלה על עומסי הענן המודרניים וההיברידיים של הלקוחות עם הפשטות במודל גיבוי כשירות - BaaS.

"אסטרטגיות הענן של היום כוללות עומסי עבודה היברידיים המשתרעים על תשתית ה- IT של הלקוחות, כאשר עומסי עבודה מסוימים פועלים בענן ואחרים פועלים בסביבות מקומיות (און פרמיס)", אמר שי נוני, סגן נשיא תחום Metallic באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA) בקומוולט. "הלקוחות זקוקים לפתרון אחוד המגן על יישומי קוברנטיס, יחד עם שאר עומסי העבודה הארגוניים שלהם, ומעדיפים להימנע מניהול איי נתונים (Silos) יקרים ומורכבות שנוצרת כתוצאה משימוש במוצרים שמספקים פתרון נקודתי".

אחסון מוגדר-תוכנה עבור קונטיינרים

השיפורים האחרונים בפלטפורמת האחסון המבוזרת של Hedvig מבית קומוולט מספקים ללקוחות את הגמישות לפתח ולהריץ יישומים מודרניים חדשים עם מיקום נתונים הצהרתי (declarative data placement), הצפנה, והגנה על נתונים בכל סביבת קוברנטיס. בנוסף, הפלטפורמה מציעה את האפשרות לאחסן, להגן ולהעביר קונטיינרים בצורה חלקה על פני סביבות מרובות עננים היברידיות וזאת על מנת להאיץ את תהליך ה- DevOps ולהסיר מחסומי קוברנטיס כאלה ואחרים.

יחד עם האינטגרציה הרחבה שלה לתשתיות מקומיות, אחסון ענן ומתזמרי קונטיינרים, פלטפורמת האחסון המבוזרת של Hedvig מספקת אינטגרציה מותאמת לקוברנטיס, ומציעה פתרון מקיף שמסוגל לנהל נתונים בכל סביבה על פני קונטיינרים, יישומי ענן ועומסי עבודה וירטואליים.

"אימוץ קונטיינרים בקרב ארגונים גדל במהירות - ויש להגן על קונטיינרים תוך עמידה בקצב של צוותי ה-DevOps", הוסיף נוני. "כאשר קונטיינרים עוברים מארגז חול לייצור, כבר אי אפשר להתייחס אליהם כאל אי בענן. כיום, ההיצע של קומוולט מקל על הגנת קונטיינרים – ועל כל היישומים האחרים בארגון".

"קונטיינרים הפכו לנכס אסטרטגי – וכיום ארגונים נדרשים לאסטרטגיות ושירותים ייעודיים לפלטפורמות קונטיינרים על מנת להבטיח הצלחה. כמו הענן, אימוץ קונטיינרים מואץ בשנים האחרונות, ועם זה מגיע הצורך בשירותי הגנה עבור קונטיינרים כמו כל מאגר נתונים קריטיים-עסקיים אחרים. אנו רואים מספר גדול יותר ויותר של פתרונות חדשים להגנה על נתונים וניהול נתונים בענן, שכולם ספציפיים לקונטיינרים. על מנת להביא בשורה של ממש בתחום הזה יש ליצור פתרון אחיד אחד שמצליח לגשר על כל הפערים, קומוולט היא היחידה שמביאה את זה", אמר סטיב מקדואל, אנליסט בכיר ואסטרטג, טכנולוגיות אחסון ומרכז נתונים, ב- Moor Insights & Strategies.

"אין ספק שקומוולט מביאים את כל מה שיש להם לתחום הזה. האופן בו הם שילבו את פלטפורמת האחסון המבוזרת שלהם עם קוברנטיס הוא מתוחכם מאוד, והם המשיכו זאת עם המודל הענני של Metallic המותאם להגנה על נתוני פלטפורמות קוברנטיס. בסופו של דבר, קומוולט מאפשרת לפרוס ולהגן על יישומים ארגוניים בקוברנטיס, בין אם מדובר בסביבה מקומית, בענן, או בהעברה באמצעות SaaS", סיכם הפרשן הטכנולוגי, נייג'ל פולטון.

למידע נוסף על היצע הפתרונות של קומוולט אנא לחצו כאן.


לחץ לכתבה המקורית

הירשם לרשימת הדיוור של IsraelClouds

Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

מילון מונחיםהשירותים שלנו תנאי שימושהרשמה לניוזלטרמדיניות פרטיות